פתיחה חזקה: סונוביה זינקה ב-107% ביומה הראשון בבורסה

החברה העוסקת בציפוי אנטי בקטריאלי למוצרי טקסטיל אשר גייסה 35 מיליון שקל ממור, פסגות, הפניקס, אלשטולר שחם ונוקד מכרה בקצב שנתי של כ-12 מיליון דולר ברבעון השלישי וכבר הגיעה לשווי שוק של כ-270 מיליון שקל
 | 
telegram
(6)

גל ההנפקות האחרונות הביא איתו לבורסה חברה מעניינת נוספת. חברת סונוביה +3.35% סונוביה 67.9 +3.35% סונוביה בסיס:65.7 פתיחה:65.7 גבוה:68.1 נמוך:65.7 תמורה:6,000 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר השלימה השבוע את הנפקה הראשונה של מניותיה לציבור (IPO), והתחילה להיסחר היום לראשונה. סונוביה, אשר פיתחה טכנולוגיה המאפשרת הפחתת זיהומים ובקטריות במוצרי טקסטיל גייסה כ-35 מיליון שקל תמורת 25.6% ממניות החברה (9.15 שקל למניה). ההנפקה בוצעה לפי שווי חברה של כ-130 מיליון שקל אחרי הכסף - המניה זינקה ביומה הראשון בחדות והחברה הגיעה לשווי שוק של כ-269 מיליון שקל.

סונוביה הוקמה ב-2013 ע"י שוקי הרשקוביץ, יזם בתחום הביומד, למטרת מסחור שני פטנטים מאוניברסיטת בר אילן, בתחום הציפויים האנטי-בקטריאליים על טקסטיל. מסחור הידע נעשה לאחר שהושלם פרויקט מו"פ בשווי 8.3 מיליון אירו עם צוות מחקר מאוניברסיטת בר אילן ובמימון האיחוד האירופי. מימון נוסף מהאיחוד האירופאי בהיקף של 2.4 מיליון אירו התקבל בשנת 2019. הסכם המסחור עם בר אילן הוארך לאחרונה, ושיתוף הפעולה בין הצדדים ממשיך.

בחברה מאמינים כי גם לאחר צאת החיסונים נגד הקורונה לשוק, יימשך השימוש במסכות. בנוסף, מוצרי סונובה מיועדים לשימוש בבתי חולים, מרפאות וחדרים נקיים, כך שבחברה מאמינים כי הביקוש למוצריה יגבר, לאור המודעות הגוברת להיגיינה על רקע משבר הקורונה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ב-2018 חתמה החברה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מכונות הטקסטיל המובילה העולמית Bruckner Textile Machinery הגרמנית, ובזאת אספקת המכונות (מכירה חד פעמית) תבוצע על ידי Bruckner ואספקת תרכובות הכימיה (מכירה רב פעמית) תבוצע על ידי סונוביה.

החברה מנהלת בימים אלה פיילוטים עם תאגידים גלובאליים מובילים מתחומי התחבורה, אופנת הספורט, אופנה עילית, ובתי-חולים, ועתידה לבצע פיילוטים עם חברות מובילות נוספות ממגוון תעשיות.

מגפת הקורונה שפרצה בתחילת 2020 יצרה צורך מיידי בטכנולוגית חיטוי למשטחים, אשר הורגת באופן אקטיבי ויעיל וירוסים ובקטריות על מנת להגן על הציבור הרחב מפני הדבקה.
עקב ביקוש צרכנים גדול למוצריה והימצאותם כיעילים במעל ל-99% כנגד מגוון בקטריות ווירוסים, ביניהם גם וירוס הקורונה, החליטה סונוביה להיענות לביקושים והקימה חטיבת מוצרים עצמאית במכירה מבוססת אי-קומרס אשר תיישם את הטכנולוגיה של סונוביה במוצרי קצה.

החברה מוכרת כיום מסכות הגנה המבוססות על הטכנולוגיה שלה בקצב של מעל ל-3 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה. לאור הצמיחה המואצת והביקושים, החברה מאיצה את החדירה בפעילות המוצרים למספר מדינות ופלטפורמות אינטרנטיות וצפויה להרחיב את חטיבת המוצרים ליישומים נוספים, אשר יתנו מענה לביקושים הקיימים בשוק ביום שאחרי הקורונה.

הטכנולוגיה המהפכנית של סונוביה עושה שימוש בגלי אולטרא-סאונד להקניית תכונות אנטי ויראליות ואנטי בקטריאליות למוצרי טקסטיל, תוך חסכון בכימיקלים מזהמים המשמשים את התעשיה כיום. להערכת החברה, שוק הטיפולים האפליקטיביים לטקסטיל, המוערך כיום בכ-15 מיליארד דולר בשנה, יחויב - מכוח רגולציה ומכוח דרישות השוק - לאמץ טכנולוגיות ירוקות. האפליקציה הראשונה של החברה הינה ציפוי אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי עמיד וידידותי לסביבה על גבי טקסטיל (99% יעילות נגד COVID19).

כמו כן, לאחרונה התקשרה החברה בהסכם פיתוח אפליקציה לחסינות מים עם חברה אירופאית מובילה בתחום. החברה עתידה להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות כגון חסינות אש וצבע, והשאיפה היא לתפוס נתח שוק מהותי משוק הטיפולים האפליקטיביים לטקסטיל בתוך עשור, תחת מודל עסקי של מכירת מכונות ותרכובות כימיה ליצרני הטקסטיל.

לאחר השלמת ההנפקה אמר שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל סונוביה: "סונוביה היא חברת אימפקט ירוקה אשר שואפת לבצע מהפכה בעולם הטקסטיל ולהפוך אותו לירוק יותר ובטוח יותר לשימוש. אנו שמחים על הבעת האמון של שוק ההון הישראלי בפעילות החברה, שבאה לידי ביטוי בביקושים הגבוהים שהחברה קיבלה מהשורה הראשונה של המשקיעים המוסדיים המובילים בשוק ההון. סונוביה פיתחה טכנולוגיה מובילה אשר מאפשרת לייצר טקסטיל ירוק יותר ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי ויראליות עמידות לאורך זמן. הגיוס יחזק את איתנותנו הפיננסית לקראת מימוש תכניות המו"פ של החברה לאפליקציות נוספות, סיום התיעוש של הטכנולוגיה ומעבר למכירות של חטיבת הטכנולוגיה בשנה הקרובה."

תמורת ההנפקה תשמש את החברה למו"פ ולפיתוח מוצרים חדשים. טרם ההנפקה, סונוביה ביצעה גיוס פרטי מוצלח בהיקף של כ-12 מיליון שקל נוספים מקבוצת משקיעים אסטרטגיים בהובלת ירון יעקבי וזאב ברונפלד.

את ההנפקה הובילה חברת החיתום רוסאריו קפיטל, והשתתפו בה מור, פסגות ואקסלנס-הפניקס, אשר היו משקיעי עוגן בהנפקה. גופים נוספים שלקחו חלק הם קרן נוקד, קרן אלפא, אלטשולר-שחם וכלל ביטוח.

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יכולה להגיע לשערים מטורפים בשנה הקרובה
    ביקושים חזקים מאוד למוצר שלהם והם רק בתחילת הדרך 13/12/2020 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביקושים חזקים מאוד למוצר שלהם והם רק בתחילת הדרך
    סגור
  • 4.
    שקר הכל בלוף בסוף החברה ימחק
    זנירטת 12/12/2020 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקרי שוקי מי מאמין לו עד עכשיו היה סוחר היה כבר מנפיק
    סגור
  • 3.
    היזדמנות חד פעמית
    יו 12/12/2020 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת המניות המבטיחות של השנה. חתמה הסכמים עם כמה מוסדות רפואיים אל תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • 2.
    למי שמעוניין להשיג תשואה מהירה.
    אחת המניות החזקות 10/12/2020 20:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל תפספסו את ההיזדמנות
    סגור
  • 1.
    חברת פח אשפה מוסדיים מפגרים
    יואב 10/12/2020 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל הפטנט שלה זה בד ואבץ כמה טיפשים י בגופים המוסדיים
    סגור
  • טען עוד
  • אתה טועה ומאיה
    י 12/12/2020 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיכנס ותראה כמה אתה מפסיד
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות