לאחר העלאת התחזיות, מניית פריון מקבלת אפסייד של כ-33%

חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים מקבלת שלוש המלצות קניה מאנליסטים עם מחיר יעד של 12 דולר; לדברי האנליסטים: "פריון צוברת נתח שוק בתחום הפרסום"
 | 
telegram

לאחר שהעלתה אתמול את התחזיות, רבעון שני ברציפות, חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% פריון נטוורק בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PERI) מקבלת שלוש המלצות קניה מאנליסטים עם מחיר יעד של 12 דולר - אפסייד של כ-33% ממחירה הנוכחי בוול סטריט. אמש זינקה פריון במסחר בוול סטריט 16.7% למחיר של כ-9 דולרים.

ג'ף מרטין מחברת רוט קפיטל פרטנרס מספק המלצת קניה ומציב מחיר יעד של 12 דולרים למניה. לדבריו, העליה הצפויה באומדן ה-EBITDA המתואם תהיה בשיעור של 42%, ומחיר היעד מבוסס על מכפיל 10 על ה-EBITDA המתואם הצפוי ל-2022, המוערך ב-36.9 מיליון דולר, כאשר המכפיל על ה-EBITDA המתואם לשנת 2021 הוא 6.5.

אריק מרטינוזי מחברת לייק סטריט קפיטל מרקט מציב גם הוא מחיר יעד של 12 דולר למניה. הוא סבור כי השאלה היא "פחות האם ערוצי ה-CTV/web של פריון יקבלו יותר תקציב, אלא כמה יותר" לדבריו: "החברה תתחזק אל מול לקוחות שעד כה "נאלצו לנהל קרב של 'תחושות בטן' לעומת ממשות" ומציין לחיוב גם את הודעתה של מייקרוסופט על חידוש החוזה עם החברה ל-4 שנים נוספות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כריסטופר מקגניס מסידוטי מציב גם הוא מחיר יעד של 12 דולר למנית פריון, ואומר כי גם עוצמת הביקוש תמשיך להיות גבוהה גם ברבעון הרביעי של 2020 וזה "לא צריך להפתיע, כיוון שגם התוצאות של הרבעון השלישי היו חזקות, ומונעות ע"י שילוב של כלל מוצרי החברה". לדבריו, "המגמות החזקות יותר מצביעות על כך שפריון צוברת נתח שוק בתחום הפרסום הודות לתיק ההיצע המגוון של פתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן שלה".

בכך מצטרפים האנליסטים להמלצה שסיפק בנק ההשקעות אופנהיימר בספטמבר, כאשר העניק למניה המלצת קניה באפסייד של 42% (לכתבה המלאה), לחברת הביטוח הפניקס שרכשה כ-5.2% ממניות החברה בספטמבר, ולבית ההשקות מור שמחזיק ע"פ ההערכות כ-4% (לכתבה המלאה).

לפריון יש פלטפורמה להמלצות תוכן וניתוח מקורות הכנסה בזמן אמת, שמיועדת לאתרי תוכן המבקשים למקסם את ההכנסות באמצעות התאמת תכנים פרסומיים לקהלי יעד שונים. אתמול העלתה פריון את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי ב-20% לטווח שבין 100 ל-105 מיליון דולר, ואת ה-EBITDA החזוי ב-50%. עם העלאת התחזיות אמר אמש מנכ"ל פריון, דורון גרסטל: "צופים המשך קצב צמיחה דו-ספרתי בהכנסות פריון בשנים הבאות" (לכתבה המלאה).

כאמור, בתחילת נובמבר הודיעה ענקית המחשוב העולמית מיקרוסופט על חידוש ההסכם לשימוש בשירותי החברה לפרסום המקוון ל-4 שנים נוספות (לכתבה המלאה). החברות משתפות פעולה כבר מ-2010, כאשר בשנת 2019 מיקרוסופט הייתה אחראית לכ-60% מהכנסותיה של פריון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות