ענבר גרופ נכנסת לתחום האופנועים החשמליים - המניה מזנקת

חתמה הסכם מחייב לרכישת חברת בליץ אלקטריק מוטורס תמורת הקצאת עד 75% ממניות החברה בתוספת אופציות; בליץ מכרה עד כ-2,000 אופנועים חשמליים, לדומינוס פיצה, מקדונלד'ס, פיצה האט, מנהל הרכב ורשויות מקומיות בישראל
 | 
telegram
(8)

חברת בליץ 0% בליץ 331.4 0% בליץ בסיס:331.4 פתיחה:331.4 גבוה:331.4 נמוך:331.4 תמורה:994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת על חתימת הסכם מחייב לרכישת חברת בליץ אלקטריק מוטורס העוסקת בייצור ושיווק של אופנועים חשמליים תמורת הקצאת 60% עד 75% ממניות החברה בתוספת אופציות. מניית ענבר גרופ מזנקת כעת בכ-34% בתגובה לדיווח, לשווי שוק של כ-32.6 מיליון שקל, אשר משקף לחברה הממוזגת (ככל שהעסקה תשולם) שווי של כ-80 עד 130 מיליון שקל.

על פי הדיווח, עם השלמת העסקה תרכוש ענבר גרופ 100% ממניות ואופציות העובדים בחברת בליץ מוטורס בתמורה להקצאה של מניות ואופציות לא סחירות בשיעור כולל של 60% מהון ענבר ותשנה את שמה לבליץ טכנולוגיות. במקביל תמכור ענבר את אחזקותיה בחברות הבנות שלה ואת כל פעילותה הנוכחית בשווי המירבי האפשרי. כמו כן, ענבר גרופ התחייבה כי יהיה בקופתה, במועד השלמת העסקה, סך של לפחות 10 מיליון שקל.

במידה ובליץ תעמוד באבן דרך של מכירת 500 אופנועים חשמליים מחוץ לישראל  בהיקף של לפחות 1 מיליון דולר בתוך 21 חודשים ממועד ההשלמה, חלקם של מחזיקי בליץ בענבר גרופ יגדל ל-75%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בליץ הינה חברה העוסקת בייצור ושיווק של אופנועים חשמליים. למיטב ידיעת החברה, וכפי שנמסר לה על ידי בליץ, לחברה טכנולוגיה ייחודית אשר הינה בתהליכי רישום של פטנט - של סוללה קלה, קלה לטעינה ובטוחה, לצורך טעינת האופנועים החשמליים, אשר מאפשרת לרוכב זמן נסיעה ארוך יותר.

על לקוחותיה של בליץ נמנים דומינוס פיצה ישראל, מקדולנד'ס ישראל, פיצה האט ישראל, מנהל הרכב ורשויות מקומיות. עד כה, מכרה בליץ כ-2,000 אופנועים חשמליים.

בשנת 2019 הציגה בליץ הכנסות של כ-8.2 מיליון שקל, גידול של כ-48% לעומת הכנסות של כ-5.54 מיליון שקל בשנת 2018. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-120 אלף שקל בכל אחת מהשנים.

רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ: "בליץ מביאה בשורה מוכחת של אופנוע חשמלי ייחודי שזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה עליהם נמנים דומינוס פיצה, מקדונלדס, פיצה האט, ג'פניקה ועוד רבים אחרים. פיתחנו בחברה טכנולוגיה מוכחת המניבה ערך מיידי ללקוחותינו יחד עם מודל עסקי המבטיח לבליץ הכנסות שוטפות לאורך שנים. בליץ מעניקה פתרון טכנולוגי שלם של הנעה חשמלית ירוקה חסרת זיהום ולוקחת חלק מרכזי בפתרון בעיות תנועה במרכזי ערים. בכוונת בליץ להפוך לחברה גלובאלית ולהתמקד בשיכפול ההצלחה במספר רחב של מדינות באירופה, הודו וארצות הברית, תוך הרחבה של שרותי המידע הניתנים למשתמש.״

גלי ליברמן, מנכ״ל ענבר גרופ: ״מצאנו בבליץ צוות יזמים והנהלה שמביאה בשורה אמיתית ויכולות ניהול מרשימות לאחד מהתחומים אשר מרכזים את הכי הרבה עניין היום בכלכלה עולמית, עולם הרכב החשמלי. החברה מוכרת, ממוקדת התרחבות גלובלית ואנו בטוחים בבשורה ובערך שאנו מביאים היום לציבור המשקיעים שלנו.״

מיהי חברת בליץ - BLITZ?
BLITZ מפתחת קטנועים חשמליים, חסכוניים ומהירים המיועדים לשימוש אינטנסיבי לטובת השוק המסחרי. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי רפאל מוזינסקי שמכהן כמנכ"ל. מוזינסקי, שגדל בבלגיה, עבר ללונדון, שם למד תואר כלכלה ופיננסים. לאחר סיום לימודיו, עבד רפאל בברקליס קפיטל כדירקטור בתחום המסחר ובתום חמש שנות קריירה, עבר לישראל. מוזינסקי הושפע רבות מהספר “Start-up nation” שהצית בו את התשוקה שהובילה להקמת חברת בליץ מוטורוס המביאה את בשורת התחבורה הירוקה, לשיפור יעילות האנרגיה והמשאבים בשנת 2012.

בליץ מספקת לקהל לקוחותיה מגוון נרחב של שירותים הכוללים תמיכה, תפעול, ביטוח, תחזוקה, תיקונים ושירותים שוטפים. יו״ר דירקטוריון החברה הינו דוד מחלב שניהל עד לאחרונה את חברת פוינטר עד למכירתה ל-ID Systems והפך לאחר המכירה למנכ"ל הפעילות הבינלאומית של החברה הממוזגת - פוורפליט. 

הקטנועים מנוטרים 24/7 תוך איסוף מידע (Data), מלא המיועד לשיפור השרות ולאופטימיזציה של ה-Last Mile delivery. בין לקוחות בליץ ניתן למנות את דומינוס פיצה, פיצה האט, מקדונלד'ס וג'פניקה, לצד חברות שליחויות נוספות, רשויות ממשלתיות ומקומיות, דואר ישראל ועוד.

בחברה טוענים כי הטכנולוגיה שפיתחה בליץ מאפשרת לרוכב להנות מנסיעה רציפה, בקרת בלמים, הגבלת מהירות, לצד שיפור הבטיחות. הטכנולוגיה מאפשרת למפעיל להשיג חיסכון תיפעולי משמעותי מיידי ביחס לכלי רכב הפועלים בהנעה של בעירה פנימית.

עוד טוענים בחברה כי הטכנולוגיה של בליץ כוללת סוללה קלה נשלפת, המאפשרת הטענה בעמדות ניידות והמשך נסיעה רציפה וללא צורך בתשתית טעינה. כמו כן, טכנולוגיית הניטור של החברה הוכיחה את עצמה, והצליחה להפחית את תאונות הדרכים במעל 45% בציי קטנועים – טכנולוגיה זו מצויה בראשית הדרך וצפויה להערכת החברה לשפר את ביצועי הקטנוע ויחד עם נדבך נוסף בפיתוח להוות פלטפורמה מרכזית בניהול שרותי המשלוח העירוני (last mile solution).

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אין מענה
    נסים 26/05/2021 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה בורסאית עאלק!! ושיחות הטלפון עוברות למענה קולי. לזכותם יאמר השלוחה היחידה שעונה אנושי. זה השרות. בכל אופן בהצלחה
    סגור
  • 7.
    SCAM ALERT
    SCAM ALERT 09/12/2020 23:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    DIG DEEPER
    סגור
  • 6.
    היה מחזור של כ 33% מהון המניות שהחליף ידיים
    תוהה 09/12/2020 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחזקות ציבור הן 35%, זה ברור שבעלי השליטה הם אלו שמכרו את רוב המניות במחיר שיא של המניה, הציבור הפראייר קנה, השתמשו במילות הקסם "סוללה חשמלית"אפילו במצגת שפורסמה לא היה שום נתון כספי ואף מילה על תחרות, הזויפראיירים ומהמרים זה מה שיש להגיד על מי שקנה היום
    סגור
  • 5.
    קורקנטים חשמליים מה ההמצאה
    אלי 09/12/2020 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשביל זה משלמים מעל 100 מיליון חברות טיפשים
    סגור
  • 4.
    ככה יוצרים בועה בלי לעשות כלום 130 מיליון שח
    דניאל 09/12/2020 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הנושא של הקצאות זה בלוף אחד גדול אם היו באים בדרך הקידמית גם 30 מיליון לא היו מקבלים רווח של 120 אלף ??
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    יש שם צוות מנצח! (ל"ת)
    אחד שמבין 09/12/2020 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    האם השורה התחתונה היא נכונה?
    אורן 09/12/2020 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-120 אלף שקל בכל אחת מהשנים?
    סגור
  • 1.
    נמאס להם ממסחר באופציות? (ל"ת)
    א 09/12/2020 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות