
צילום: סיון פרג'
טבע משיקה מוצר גנרי למניעת הריון; היקף השוק 837 מיליון דולר
הפוטנציאל למכירות טבע מוערך בעשרות מיליונים בשנה ועד 200 מיליון דולר במקרה האופטימי
חברת טבע השיקה גרסה גנרית ל-NuvaRing המיועדת למניעת היריון, שמבוססת על שילוב של הורמונים. מדובר במוצר משמעותי שמכירותיו בארה"ב בשנה האחרונה הסתכמו ב-837 מיליון דולר.
בשוק קיימת כבר מתחרה גנרית Amneal עם גרסה בשם EluRyng. היקף השוק הפוטנציאלי אומנם נותן אינדיקציה לגודלו של השוק, אבל בהינתן שהמוצר הגנרי יהיה במחירים נמוכים יותר משמעותיים ממוצרי המקור, ובהינתן המתחרה הגנרית שכבר נמצאת בשוק, אזי גם אם נתח השוק יהיה משמעותי מדובר במספרים שעשויים להגיע במקרה אופטימי מאוד לעד 200 מיליון דולר בשנה, ובמקרה סביר להיות עד 100 מיליון דולר בשנה.
המוצר כולל שילוב של ההורמונים הנשיים פרוגסטין ואסטרוגן. הגרסה הגנרית היא לאחד המוצרים בשוק מבין מספר מוצרים, כאשר לטבע 40 מוצרים גנריים בסל המוצרים לבריאות האישה.
- 3.הגיע הזמן. הפסדתי המון עליה אבל לא התייאשתי ושה שווה (ל"ת)א 17/01/2021 07:45הגב לתגובה זו
- 2.היידה! למעלה (ל"ת)משקיע 16/01/2021 11:55הגב לתגובה זו
- 1.עלו והצליחו ! (ל"ת)מנחם 15/01/2021 16:30הגב לתגובה זו