ברנמילר: ביקושים נמוכים (כ-50%), אולם מרביתם במחיר גבוה משביקשה

החברה גייסה כ-9.8 מיליון שקל מתוך 17 מיליון שקל שביקשה לגייס. מרבית ההזמנות שהתקבלו היו במחיר גבוה מזה בו נקבה. ברנמילר עדיין בשלבי הפיילוט וגייסה מהציבור, וקודם לכן מפסגות בהנפקה פרטית, כדי לתמוך בצמיחתה ולעמוד ביעדי המכירות הגבוהים שהציבה
 | 
telegram
(1)

חברת האנרגיה המתחדשת {ברנמילר} מדווחת כי התקבלו הזמנות למחצית מהיחידות שהעמידה לציבור בהנפקה אליה יצאה, וכי גייסה כ-9.8 מיליון שקל מתוך סכום מקסימלי של 17 מיליון שקל שביקשה לגייס. זה עתה, וקודם להנפקה הציבורית, גייסה ברנמילר 18 מיליון שקל בהנפקה פרטית לפסגות.

ברנמילר הציעה את המניות במחיר מינימום של 15.7 שקל למניה (10 מניות במחיר של 157 שקלים), דיסקאונט של כ-6% על מחיר הסגירה טרם הדיווח על ההנפקה. החברה קיבלה 81 הזמנות לרכישת כ-63 אלף יחידות הכוללת כ-630 אלף מניות. יאמר כי מרבית (70) ההזמנות היו לפי מחיר גבוה מזה שביקשה ברנמילר - ועדיין כאמור, בברנמילר קיוו לביקושים כפולים. 11 ההזמנות הנותרות היו לפי המחיר שנקבע (15.7 שקל למניה).

בשנה החולפת עלתה המניה בשיא בכ-800% למחיר של 25 שקלים. טרם העלייה נסחרה המניה במחיר של 3 שקלים בלבד. מאז אותו שיא בנובמבר האחרון, הספיקה לרדת בכ-40%. באחרונה דיווחה החברה על עסקה למכירת מערכת האגירה שלה ללקוח שני בברזיל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במחצית הראשונה של 2020 לא דיווחה ברנמילר על הכנסות ורשמה הפסד תפעולי של כ-6 מיליון שקל. החברה מקימה פרויקט המשלב אנרגיה תרמו-סולארית ופאנלים פוטו-וולטאיים בפארק התעשיות רותם, וחתומה על פרויקטים של אגירה מול המרכזי הרפואי גליל בנהריה, ענקית האנרגיה ENEL מאיטליה וחברת החשמל של ניו-יורק. כמו כן, חתמה ברנמילר על חוזי הפצה בברזיל, בהונגריה, סלובקיה, רומניה, בולגריה, אוקראינה, אוסטריה, גרמניה וספרד.

בצד כל אלה יצוין כי בחברה צופים כי רק ב-2023 יגיעו ליעד מכירות של 100 מיליון שקל. היעד שהציבה לעצמה ברנמילר הוא למכירות בסך מיליארד שקל עד 2027, קרי הכפלה של הסכום פי עשרה תוך ארבע שנים, יעד שאפתני בהחלט.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם המהפכה תקרה ברינמילר תהייה שווה פי כמה, הדגש על אם
    אמיר 10/02/2021 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נושא הסוללה נפתר (הסוללה מאפשרת אחסנה של יותר אנרגיה = ק"מ) כולם רוצים רכב חשמלי – למה ... חשמל זול מדלק, התחזוקה זולה משמעותית נוצרות שתי בעיות קשות 1. אין לנו מספיק חשמל, דמיינו שכל האנרגיה של דלק פתאום צריכה להפוך להיות אנרגיה חשמלית. 2. גם לו היה צריך בפרק זמן קצר להטעין את הרכב, זה עומס רב על חברת החשמל בזמן קצר 2.1 לכן חייבים לאגור את החשמל, לפני ההטענה. הפתרון 1.שמיכה סולארית על הגג (סולאר פאוור) מטעינה מערכת ביתית של ברנמילר בערב מגיעים הביתה מהעבודה ומטעינים את הרכב, בחשמל חינם, שייצרתם במהלך היום. לדעתי צריך כמה מאות מיליוני שקלים על מנת להרים חלום כזה – השווי שלו כמה עשרות מליארדי דולרים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות