טריניטי של סומוטו חתמה על הסכם אודיו עם "פורבס"

במסגרת ההסכם, באמצעות פתרון האודיו של החברה יוכלו הגולשים של "פורבס" להאזין לתוכן הטקסטואלי המופיע בו
 | 
telegram

חברת הפרסום בווידאו ובאודיו {סומוטו} מודיעה כי פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר Forbes. באמצעות פתרון האודיו של החברה יוכלו הגולשים של "פורבוס" להאזין לתוכן הטקסטואלי המופיע בו.

בנוסף ובמסגרת שיתוף הפעולה, Forbes התקשרה עם החברה לצורך שימוש במוצר ה- Octopus שפותח על ידי החברה (כלי המאפשר לאתרי תוכן יצור תכני אודיו בהתאמה אישית ישירות באמצעות הפלטפורמה של החברה). בנוסף ליצירת תכני אודיו, Octopus מאפשר הפצתם בפלטפורמות אודיו כגון Apple News, Spotify, Google Podcast ואחרות, וברמקולים חכמים כגון Amazon Eco ו- Google Home.

להערכת הנהלת החברה, הסכם זה מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של טריניטי. החברה ממשיכה לפעול על מנת להמשיך ולצרף קבוצות מדיה משמעותיות נוספות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אסי יצחיאק, מנכ"ל סומוטו: "פעילות טריניטי צומחת בקצב מהיר עם כניסה של עוד ועוד אתרים ואנו גאים מאוד לצרף את Forbes לרשימת קבוצות המדיה שמשתמשות בשירותי טריניטי ורואים בצעד זה הבעת אמון גדולה מאוד בטכנולוגיה וביכולות של טריניטי."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות