טריניטי של סומוטו חתמה על הסכם אודיו עם "פורבס"
חברת הפרסום בווידאו ובאודיו {סומוטו} מודיעה כי פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר Forbes. באמצעות פתרון האודיו של החברה יוכלו הגולשים של "פורבוס" להאזין לתוכן הטקסטואלי המופיע בו.
בנוסף ובמסגרת שיתוף הפעולה, Forbes התקשרה עם החברה לצורך שימוש במוצר ה- Octopus שפותח על ידי החברה (כלי המאפשר לאתרי תוכן יצור תכני אודיו בהתאמה אישית ישירות באמצעות הפלטפורמה של החברה). בנוסף ליצירת תכני אודיו, Octopus מאפשר הפצתם בפלטפורמות אודיו כגון Apple News, Spotify, Google Podcast ואחרות, וברמקולים חכמים כגון Amazon Eco ו- Google Home.
להערכת הנהלת החברה, הסכם זה מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של טריניטי. החברה ממשיכה לפעול על מנת להמשיך ולצרף קבוצות מדיה משמעותיות נוספות.
אסי יצחיאק, מנכ"ל סומוטו: "פעילות טריניטי צומחת בקצב מהיר עם כניסה של עוד ועוד אתרים ואנו גאים מאוד לצרף את Forbes לרשימת קבוצות המדיה שמשתמשות בשירותי טריניטי ורואים בצעד זה הבעת אמון גדולה מאוד בטכנולוגיה וביכולות של טריניטי."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה