אינוביד תתמזג לספאק בשווי של כמיליארד דולר
חברת שירותי הפרסום בוידאו, אינוביד (Innovid) הישראלית מתכוונת להתמזג עם ספאק לפי שווי של כ־1-1.2 מיליארד דולר. החברה מועמדת למיזוג עם ספאק שנסחר בנאסד"ק תחת הסימול IACB, שהינו הספאק השני של חברת ניהול הנכסים ION. הספאק גייס כ-250 מיליון דולר לפני חודשים ספורים.
ספאק (SPAC) היא חברה בלי תוכן שמגייסת הון כשבתוך שנתיים היא צפויה להתמזג לחברה עם פעילות. מתחילת 200 ועד עכשיו היו כ-600 הנפקות ספאק שגייסו כ-190 מיליארד דולר.
אינוביד הוקמה על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון. היא מעסיקה 220 עובדים, מתוכם 75 בישראל והיתר בארצות הברית, אירופה, אוסטרליה וסינגפור. החברה מספקת ללקוחותיה שני סוגי פרסום: הזרמת פרסומות והתאמתן לקהל יעד, ופרסום אינטראקטיבי לטלוויזיות חכמות. אינוביד מנטרת ומנתחת פרסומות וידיאו עבור מותגים גדולים ובהם לוריאל, דיסני, רד בול, טויוטה, בנק אוף אמריקה ומקדונלד'ס. בנוסף, עובדת החברה עם ספקי תוכן מובילים, שעמם נמנים Hulu ,Fox פלטפורמות פלייסטיישן, אקסבוקס ועוד.
עד היום גייסה החברה 82.5 מיליון דולר, כשהגיוס האחרון בתחילת 2019 היה של 30 מיליון דולר מגולדמן זאקס. משקיעים נוספים בחברה הם New Spring Capital, סקויה קפיטל, ג׳נסיס פרטנרס, סיסקו ונצ׳רס ו־T-Ventures.
אינוביד רכשה לפני שנתיים חברת פרסום מארגנטינה, הרולנס (Herolens). הרכישה נעשתה במזומן ובמניות. הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות, ומרבית התאגידים הגדולים בדרום אמריקה הם לקוחותיה - קוקה־קולה, רנו, הרשת מרקאדו ליברה ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה