להב מקבלת אפסייד של 63% מווליו בייס

ההמלצה מבוססת על קצב הצמיחה של החברה; בווליו טוענים כי השלמת רכישת דלק ישראל מהווה צעד דרמטי עבור להב
 | 
telegram

שי ליפמן אנליסט ווליו בייס עם המלצה על  להב +1.18% להב 437.8 +1.18% להב בסיס:432.7 פתיחה:432.7 גבוה:437.8 נמוך:435.7 תמורה:14,389 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שבשליטת אבי לוי. ליפמן צופה לחברה אפסייד של 63%, המשקף מחיר יעד של 6.66 למניה ונגזר מתחזית של FFO מייצג של כ- 113 מיליון שקל. "אנו מתרשמים מקצב הצמיחה, מביצוע העסקאות ומביסוס זרוע האנרגיה בחברה. השלמת רכישת דלק קבוצה +0.43% דלק קבוצה 46,700 +0.43% דלק קבוצה בסיס:46,500 פתיחה:46,980 גבוה:47,060 נמוך:46,500 תמורה:5,308,624 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דרמטית עבור החברה ואנו מעריכים כי להב תנצל את הפוטנציאל הלא ממומש בדלק ישראל ותשיא רווח לבעלי המניות" אומר ליפמן.

"לצד המשך פיתוח הפעילות המניבה בגרמניה וביסוסה מחדש של זרוע אנרגיה ירוקה בישראל (שכבר זכתה לאמון מצד נוקד ותצעד להנפקה בעתיד). בנוסף, החברה תנצל את הידע והניסיון של אלי להב לצורך פיתוח והשבחת הפעילות הקמעונאית בדלק וביסוס סופרים של מנטה גם מחוץ למתחמי התדלוק, בחרנו לתת לחברה מכפיל 14. הנפקה עתידית של החברות הבנות, בין אם באנרגיה הירוקה או בדלק נכסים תציף עוד ערך בעתיד, לא לקחנו זאת בחשבון.  להערכתנו קיימת היתכנות כי מניית החברה תצורף במהלך השנה הקרובה למדד ת"א 125 בו היא ראויה להיכלל".

באוקטובר 2020  קבוצת להב השלימה את העסקה לרכישת השליטה של 75% בחברת דלק ישראל. העסקה נעשתה עם אורי מנצור (שליטה משותפת), כך שהחברה תחזיק ישירות ב- 40% מדלק ישראל, בסוף מרץ 2021 הושלם פיצולה של דלק ישראל לחברה תפעולית (הפעלת תחנות הדלק ומנטה) ולחברת נכסים (בעלות על כ- 54 תחנות דלק ומתחמים צמודים להן).

כותרת ראשית

- כל הכותרות

דלק ישראל מפעילה 242 תחנות תדלוק בישראל, מתוכן 54 תחנות בבעלות (חלק עם שותפים), החברה עוסקת במכירת דלקים בתחנות תדלוק ציבוריות ומפעילה חנויות נוחות (מנטה) במרבית ממתחמיה. ה EBITDA של פעילות זו (ללא פי גלילות ותחנות הכח) ב- 2019 הניבה 186 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות