התעשייה האווירית תסב מטוסי בואינג בדרום קוריאה

חתמה על מזכר הבנות שלפי ההערכות יהיה בכמה מאות מליוני דולרים, להקמת אתר הסבות חדש שבתכנון יסב כ-6 מטוסי בואינג  בשנה  ממטוסי נוסעים למטען שימוקם בשדה התעופה אינצ'און הסמוכה לסיאול שבדרום קוריאה, בשת"פ עם חברת שארפ טכניקס
 | 
telegram
(3)

חטיבת התעופה של התעשייה האווירית חתמה על מזכר הבנות להקמת אתר הסבות חדש למטוסי בואינג מסוג 777-ERSF Big Twin שיוסבו ממטוסי נוסעים למטוסי מטען, במשותף עם חברת שארפ (Sharp Technics) ונמל התעופה הבינלאומי אינ'צאון (Incheon) שבדרום-קוריאה, הממוקם בעיקר הסמוכה לסיאול. 

במסגרת השת"פ, התעשייה האווירית מתכננת להסב משנת 2024 כ-6 מטוסי בואינג מסוג 777 בשנה כאשר לפי ההערכות מדובר בעסקה בכמה מאות מיליונים, כאשר עלות כל הסבת מטוס היא כ-25 מיליון דולר, כלומר כ-150 מיליון דולר לשנה.ץ. הקמת אתרי הסבות ברחבי העולם נדרשת כמענה לביקוש הצפוי למטוסי מטען רחבי-גוף ובעלי טווח טיסה ארוך. זאת כחלק מפיתוח הסבת מטוסי 777, שתהליך הרישיון שלהם צפוי להסתיים במהלך 2023 .מטוסי ה-777, המהווים את דור העתיד של מטוסי המטען, צפויים להצטרף למשפחת ההסבות של התעשייה האווירית, הכוללת כיום מטוסים שונים של חברת בואינג.

על רקע החתימה על מזכר ההבנות, אמר יוסי מלמד, סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית: "חטיבת תעופה של התעשייה האווירית הינה חברה מובילה בתחום הסבות מטוסי מטען רחבי-גוף מתצורה של מטוסי נוסעים לתצורת מטען, ומפעילה קווי הסבות בישראל ובאתרים שונים בחו"ל. החתימה היום עם חברת Sharp  ושדה התעופה הבינלאומי ב- Incheon מהווה המשך ישיר לשיתופי פעולה רבים בין התעשייה האווירית וחברות בדרום קוריאה, ומדגישה את האמון של החברה ביכולות הקוריאניות להקמת אתר הסבות במועד הנדרש, תוך הכשרת כוח האדם המתאים. בשנים האחרונות התעשייה האווירית העבירה את ייצור כנפי מטוס המנהלים המוביל שלה, המקטע המרכזי וחלקי זנב לחברות קוריאניות. אני מצפה להמשך ולהרחבת שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם חברות קוריאניות ועם ממשלת דרום קוריאה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

קים קיונג-ווק (Kim Kyung-wook), נשיא איגוד שדה"ת אינ'צאון בדרום קוריאה אמר: "פתיחת הקו הראשון להסבות מטוסי הענק של בואינג מתצורת נוסעים למטען, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של התעשייה האווירית, יתרמו רבות לתעשייה המקומית ולצמיחת הכלכלה הלאומית והאזורית. תודות לתשתיות המתקדמות של נמל התעופה Incheon נוכל למשוך עוד ועוד חברות בתחום ה-MRO. אנו נמשיך לתרום ליצירת תחרותיות ביולם התעופה הקוריאני".

סון-סוק פאייק (Soon-Suk Paik), מנכ"ל ונשיא חברת שארפ אמר כי: "תהליך הסבת מטוס מתצורת נוסעים למטען דורש עלויות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, רישיון מקומי וכוח אדם מיומן. כל אלה משקפים את המחסומים העומדים בפני מי שרוצה להיכנס לעולם ה-MRO. על אף העובדה ש-Sharp היא חברה פרטית, אנו נעשה כל מאמץ בכדי לתרום לפיתוח תעשיית התעופה הקוריאנית."

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית היא אחד מבתי ההסבות הגדולים בעולם ומאחדת תחתיה את כלל פעילות המטוסים המאוישים, צבאית ואזרחית, בתעשייה האווירית; הסבות מטוסי נוסעים למטען, תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים,  מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. בין לקוחותיה נמנות חברות השילוח המובילות בעולם: אמזון, DHL, Fedex ועוד

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאפו
    אריה 06/05/2021 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו כן יהיה תקנים למכונאים?
    סגור
  • 1.
    בועז לוי תותח על
    מוטי 04/05/2021 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועז לוי תותח על
    סגור
  • ברור
    ניר 04/05/2021 20:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוקע עובדים בקידומים.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות