אלקטרה צריכה: גידול של 36% בהכנסות - 697 מיליון שקל
חברת אלקטרה צריכה -0.69% אלקטרה צריכה 8,249 -0.69% בסיס:8,306 פתיחה:8,273 גבוה:8,352 נמוך:8,123 תמורה:3,488,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2021, ומציגה שיפור הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה. הכנסות החברה צמחו ב-36.5%, לצד עלייה של 30% ברווח הנקי, שעמד על כ-36 מיליון שקל. בתוך כך, רושמת החברה שיפור גם בשיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית.
הכנסות החברה ברבעון הראשון, עמדו על כ-697 מיליון שקל, עלייה של כ-36.5% לעומת כ-511 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות מיוחס לעלייה במכירות במגזר מוצרי צריכה חשמליים (הן בתחום סחר מותגים והן בתחום המזגנים), ומעלייה במחזור המכירות במגזר הקמעונאות.
בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי של כ-35.6 מיליון שקל, עלייה של כ-30.4% לעומת כ-27.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA של החברה קפץ בכ-90% ועמד על כ-67 מיליון שקל, לעומת כ-35 מיליון שקל בחודשים המקבילים אשתקד.
שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי, הסתכם בכ-180 מיליון שקל (כ-25.9% מההכנסות), עליה של כ-43.4% לעומת כ-126 מיליון שקל (כ-24.6% מההכנסות) בחודשים המקבילים אשתקד. השיפור בשיעור הרווח הגולמי מיוחס נבע בעיקר ממגזר מוצרי צריכה חשמליים, בין היתר, כתוצאה מהשקת סדרות חדשות של מוצרים ובעלייה בשיעור הרווח הגולמי במגזר קמעונאות חשמל שנבעה בעיקר מתמהיל המכירות.
הרווח התפעולי, טיפס לכ-45.5 מיליון שקל (כ-6.5% מההכנסות), עלייה של כ-122% לעומת כ-20.5 מיליון שקל (כ-4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה: "אנו פותחים את שנת 2021 עם המשך המומנטום העסקי החיובי ומציגים היום גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי לרבעון הראשון. תוצאות אלה משקפות הן את המהלכים האסטרטגים שביצענו להעמקת יתרונות החברה בתחומי פעילותה, והן את הרוח הגבית החזקה ממנה נהנית החברה לאור השינויים בסגנון החיים ובהרגלי הצריכה.
במקביל להמשך ביסוס המובילות של החברה בענף מוצרי החשמל והמיזוג, אלקטרה צריכה פועלת כיום לפיתוח עסקי מואץ בעולמות התוכן בהן היא מתמחה וכן בתחומים משיקים בעלי פוטנציאל הצפת ערך משמעותי, וזאת על בסיס התשתית החזקה והידע הרב הנצבר בחברה. בשבוע החולף חתמנו על הסכם לרכישת השליטה ברשתות הקמעונאות יינות ביתן ומגה כאשר ניהול הרשת יתבצע על ידינו ולאחרונה, הודענו על כניסה אסטרטגית לתחום הטיולים והפנאי באמצעות רכישת השליטה בחברת סער א.ת יזמות ומסחר שבין היתר הינה זכיינית המותג Columbia בישראל.
אנו ממשיכים לפעול לביסוס מנועי צמיחה והרחבת פעילות החברה והיצע ומגוון המוצרים לצרכן וזאת ע"י מערכת התשתיות היעילה והרחבה שלנו תוך שאיפה תמידית להיות שחקן מוביל בכל קטגוריה בה אנו פועלים ונכנסים אליה. אלקטרה מוצרי צריכה היא כיום חברה יעילה לכל אורך שרשרת הערך, בעלת תשתית ניהולית ותפעולית חזקה ומובילה בחדשנות, שירות ואיכות המוצרים. אנו מצוידים בנזילות משמעותית, לצד איתנות פיננסית גבוהה, ואנו פועלים לאיתור הזדמנויות עסקיות כחלק מיישום אסטרטגיית החברה להפוך לחברת מוצרי צריכה הפועלת במגוון רחב של תחומים קמעונאיים מול לקוח הקצה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה