ישראכרט לא נתנה ללקוחות להתנתק - ותשלם קנס
ניסיתם לבטל כרטיס אשראי והניסיון לא צלח? מסתבר שאתם לא לבד. הפיקוח על הבנקים מצא שחברת ישראכרט -0.69% ישראכרט 1,440 -0.69% בסיס:1,450 פתיחה:1,428 גבוה:1,487 נמוך:1,400 תמורה:19,504,030 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקשה על לקוחות לקבל מענה אנושי במוקד הטלפוני בעת בקשה לסיום התקשרות. לאור זאת הפיקוח הטיל על החברה עיצום של כ-37.5 אלף שקל, העיצום הכספי המקסימאלי שניתן להטיל בגין הפרה מסוג זה הינו 50 אלף שקל - לפי טענת הפיקוח, הופחתו 25% מהקנס כי החברה פעלה לתקן את הליקוי.
ישראכרט לא סיפקה מענה אנושי ולקוחות נאלצו להמתין ולהאזין לאפשרויות רבות לניתוב השיחה מבלי לקבל כל מענה. התנהלות זו של החברה עומדת בניגוד לרציונל שהביא לקביעת החובות המעוגנות בחוק בנושאים שבהם אין לחברות אינטרס כלכלי להעמיד שירות.
מר יאיר אבידן, המפקח על הבנקים: "הפיקוח על הבנקים פועל לקידום הוגנות צרכנית כלפי לקוחות הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בשירות ללקוח. קיימת חשיבות רבה כי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי יעמדו בהוראות החקיקה הקובעות מתן מענה ושירות אנושי במוקדים הטלפוניים, ובתוך כך יאפשרו סיום התקשרות מהיר ונוח של הלקוח ככל שבחר בכך".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אם זה גובה הנס, אז זה השתלם לחברה (ל"ת)50 אלף מקסימום? 02/06/2021 14:16הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.קנס בדיחהדרור 02/06/2021 13:48הגב לתגובה זו8 0על התנהלות כזו של לקיחת לקוחות לשבי הקנס היה צריך להיות גדול פי 100 לפחות .סגור