אחרי הדוחות: בלאומי ודיסקונט מעניקים אפסייד של 17% למניית רמי לוי
על רקע תוצאות רבעון ראשון חזקות, מעיין בק-מרום, אנליסטית בכירה בלאומי פרטנרס, מעדכנת את מחיר היעד שלה למניית רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ל-248 שקל למנייה, המהווים אפסייד של 17% על שער הבסיס של המניה הבוקר. אל המלצה זו, מצטרפת המלצתה של מיכל אלשיך, מנהלת מחקר בדיסקונט ברוקראז' שמעניקה למנייה מחיר יעד של 250 שקל למנייה.
המכירות ברבעון הראשון לשנת 2021 הסתכמו בכ-1,611 מיליון שקל, קיטון של כ- 1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הקיטון במכירות נובע מקיטון של 3% במכירות חנויות זהות בהשוואה לרבעון המקביל בו פרצה הקורונה והציבור הסתער על הסופרמרקטים, וקוזז בחלקו מפתיחה של 2 סניפים חדשים במהלך 2020. המכירות למ"ר קטנו בשיעור של 4%.
תוכנית ההתרחבות של החברה לשנת 2021 כוללת תוכניות פתיחת 2-3 סניפי ליבה, 2-3 סניפי סופר קופיקס במרכזי הערים (סניפים בגודל כ-600 מ"ר, מתוכם סניף אחד כבר נפתח) ו- 5-10 סניפי גוד פארם. מטעמי שמרנות, בלאומי הניחו במודל שלהם ב-2021, פתיחת 2 סניפי ליבה וסניף סופר קופיקס אחד.
מכירות החברה באמצעות האונליין גדלה במהלך השנה בעידוד מגמות התקופה, ועלתה ל-11.4% מהמכירות לעומת 9% ליום 31.12.2021. לחברה מרלו"ג בבני ברק שמשרת את פעילות האינטרנט של תושבי גוש דן. בנוסף, באמצעות חברת פבריק היא מתכננת לפתוח 2 מרלוג"ים רובוטיים נוספים גדולים יותר במרכזי הערים ב"ש ופ"ת בגודל 1,500 מ"ר, הראשון מביניהם מתוכנן לפעול החל מהרבעון השני 2021. לדברי החברה, רווחיות המכירות באונליין היא נמוכה מעט יותר מפעילות הליבה, וצפויה להישאר כזו כל עוד נתח משמעותי ממנה לא יעבור להתבצע באמצעים רובוטיים.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2021 עמד על 367 מ' שקל, ושיעור הרווח הגולמי השתפר ועמד על כ-22.8% מהמכירות לעומת 21.7% ברבעון המקביל. השיפור ברווחיות הגולמי נובע משיפור בתנאי הסחר ומהתייעלות לוגיסטית הודות למרלו"ג החדש.
הרווח התפעולי הרבעון הראשון הסתיים עם רווח תפעולי של 60.3 מיליון שקל לעומת 54.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי השתפר ועמד על 4.3% לעומת 3.3% ברבעון המקביל כאשר השיפור נובע מהשיפור ברווחיות הגולמית. בלאומי מציינים כי, לפני שני רבעונים ראו שהחברה הצליחה להקטין את רמת ההוצאות התפעוליות הגבוהות שאפיינה אותה במשך תקופה, וכפי שצפינו היא מצליחה לשמור על כך ולהציג שיעור רווחיות הגבוה מ-4%. יעד החברה לשנים הבאות הוא לשמור על רווחיות תפעולית בשיעור של מעל 4%.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.בולשיט. (ל"ת)באבא בובה 06/06/2021 19:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.הסופרקופיקס יקר כמו האחרים אבל סחורה ברמה של זבל.מחירים כמו בכל רשת. 06/06/2021 12:59הגב לתגובה זו0 0באותם מחירים אפשר לחזור לשופרסל בעיר , לפחות שם סחורה נקיה , סוג א" , מגוונת יותר , ומסודרת כך שאפשר גם להינות מהקניה.סגור
-
3.קניתי 2000 פוטים רבעי חמישי והיום (ל"ת)יצחקי 06/06/2021 12:04הגב לתגובה זו0 2סגור
-
2.רק שורט ופוט (ל"ת)שלום בינור 06/06/2021 12:04הגב לתגובה זו0 2סגור
-
1.רק פוטים שם הרווחרוני אביב 06/06/2021 12:04הגב לתגובה זו1 0לקחתי יפה בימים האחרונים אקח גם היוםסגור