טרמינל X מתקדמת להנפקה וחושפת הכנסה של 93 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021
קמעונאית האופנה האינטרנטית טרמינל X של קבוצת פוקס -0.92% פוקס 29,000 -0.92% בסיס:29,270 פתיחה:28,390 גבוה:29,270 נמוך:28,260 תמורה:14,634,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (60% החזקה) מפרסמת טיוטת תשקיף לקראת ההנפקה הצפויה וחושפת כי הכניסה ברבעון הראשון של 2021 93.2 מיליון שקל. הרווח הגולמי הסתכם ב-43.5 מיליון שקל (שיעור רווחיות גולמית של 46.7%). הוצאות המכירה, שיווק הנהלה וכלליות הסתכמו ב-33.8 מיליון שקל והרווח התפעולי הסתכם ב-9.65 מיליון שקל.
לכאורה, מדובר על גידול חד פעמי שנובע מהקורונה שלא בהכרח שיימשך, אבל כדאי לשים לב שההכנסות ברבעון הראשון של 2021 כבר עקפו ב-16.4% את ההכנסות של כל שנת 2019 (כשגם אז מדובר על יותר מפי 2 וחצי מאשר ב-2018), כך שהחברה בהחלט נמצאת בצמיחה מואצת. בפועל, מדובר על קצב הכנסות שנתי של יותר מ-370 מיליון שקל ונותר רק להמתין לתוצאות הבאות ולראות כמה זה יימשך.
על פי התשקיף, סך הרכישות באתר עמד בשנת 2020 על יותר ממיליון (1.025 מיליון), לעומת 424 אלף רכישות ב-2019 ו-170 אלף ב-2018. רוב הרכישות בוצעו ע"י לקוחות חוזרים, כאשר ב-2020 מדובר על 707 אלף רכישות שבוצעו ע"י לקוחות חוזרים (מתוכם 259 אלף שביצעו את ההזמנה הראשונה באותה שנה), ב-2019 כ-289 אלף (מתוכם 111 אלף שביצעו את ההזמנה הראשונה באותה שנה).
החברה גם חושפת גת גובה סל הקניות הממוצע באתר: ברבעון הראשון של 2021 עמד סל הקניות הממוצע באתר על סכום של 314 שקל, ב-2020 עמד הסל על 306 שקל, ב-2019 על 264 שקל וב-2018 על 255 שקל. כלומר - עלייה של 23% מאז 2018 ועד היום.
בחודש שעבר חשפה החברה כי מבחינת תנועת הגולשים ובהתבסס על נתוני סימילארווב, טרמינל X הוא אתר האופנה הישראלי המוביל בארץ. החברה משווה עצמה במצגת למספר אתרים בינלאומיים, ולפי הנתונים גובה סל הקניות הממוצע שלה הוא הגבוה ביותר - 314 שקל מול 270 שקל ב-SHEIN, וגם 217 שקל באסוס ו-202 שקל בנקסט.
נזכיר כי רק לפני שנתיים הוערך האתר ב-200-250 מיליון שקל בעסקאות בהן נכנסה הרשת כשותפה לאתר ועסקאות נוספות, וכעת מכוונת החברה להנפקה בשווי שלפי ההערכות נע בין 1.2-1.5 מיליארד שקל.
באתר נמכרים פריטים של מותגים של הקבוצה דוגמת פוקס ומנגו ואחרים כמו נייקי, אדידס, GAP, קולומביה, פראדה, ASICS, פילה, קלווין קליין ועוד - חלקם נמכרים גם ברשת פוטלוקר שריטליילורס מבית פוקס מפעילה סניפים שלה.
תחום האי קומרס (e-Commerce) ובפרט בתחום המולטי ברנד (כלומר חברות שמביאות מותגים שונים ויכולות לגלות גמישות רבה יותר לעומת חברה של מותג אחד) נמצא בצמיחה, במיוחד בתחום האופנה, וזאת למרות החששות מההשפעה של הקניות ברשת - מכיוון שכאשר אנשים קונים בגדים הם עדיין מעדיפים למדוד את הבגדים, אך איך פירוש הדבר שאין סיכון.
עוד על פי התשקיף, סך הנכסים שלה נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה עומד על 254.3 מיליון שקל ואילו היקף ההתחייבויות עומד על 232 מיליון שקל.
ווליו בייס חיתום מובילה את ההנפקה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הרווח התיפעולי פחות מ 10 מליון ש"ח. לשים לב. (ל"ת)עדי 12/07/2021 10:11הגב לתגובה זו0 0סגור