עמיר שיווק: ההכנסות עלו ב-24% ל-334 מיליון שקל - המניה זינקה ב-8%
חברת עמיר שיווק -0.44% עמיר שיווק 2,931 -0.44% בסיס:2,944 פתיחה:2,890 גבוה:2,942 נמוך:2,890 תמורה:32,353 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת באספקה ושיווק תשומות לחקלאות, מדווחת על דוחות לרבעון השני של השנה. החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 17.3 מיליון שקל, זינוק של 162% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות הסתכמו בכ-334 מיליון שקל, עלייה של כ-23.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה, הגידול נובע מצמיחה בכל מגזרי הפעילות של החברה.
חלוקה לפי מגזרי פעילות
בתחום התערובות נרשם ברבעון השני של 2021 גידול של 59.5% בהכנסות לכ-85.8 מיליון שקל, לעומת 53.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מעלייה משמעותית בכמויות התערובת שנמכרו, בתוספת עלייה במחירי המכירה ללקוחות, שהושפעה מעליית מחירי חומרי הגלם, כגון תירס, סויה וחיטה.
בתחום ההדברה נרשם ברבעון השני של 2021 גידול של 10.5% בהכנסות ל-105.4 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך 95.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. העלייה נובעת בעיקר מגידול כמותי, אשר נובע בחלקו מהשפעות מזג האוויר על צריכת חומרי ההדברה.
בתחום הדשנים נרשם ברבעון השני של 2021 גידול של 12.6% בהכנסות ל-58 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך 51.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. העלייה נובעת מגידול כמותי ומעליית מחירי הדשנים.
בתחום האריזות נרשם ברבעון השני של 2021 גידול של 35.4% בהכנסות ל-43.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך 32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. העלייה נובעת בעיקר מרכישת פעילות בתחום האריזות לתעשייה בחודש אוגוסט 2020, בתוספת עלייה במכירות אריזות לחקלאות כתוצאה מגידול כמותי ומעליית מחירי המכירה.
הרווח התפעולי הסתכם בכ-20.5 מיליון שקל (כ-6.1% ממחזור המכירות), לעומת רווח תפעולי בסך 14.2 מיליון שקל (כ-5.2% ממחזור המכירות) בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה של 45%.
הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) הסתכם ברבעון בכ-25.4 מיליון שקל, לעומת 18 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
תוצאות BOL
עמיר שיווק מחזיקה כעת בכ-36.2% ממניות חברת הקנאביס הרפואי BOL (כ-26.6% בדילול מלא), לאחר שרשמה מכירות של 9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, הכנסותיה של BOL הסתכמו ברבעון השני של 2021 בכ-4.2 מיליון דולר - ירידה של 21% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הירידה נגרמה בעיקר מהקשחת דרישות רגולטוריות, שהביאו לירידה זמנית במכירות ברבעון השני בלבד.
הונה העצמי של עמיר שיווק הסתכם נכון לסוף יוני 2021 בכ-345 מיליון שקל, 40.2% מסך המאזן, לעומת כ-325 מיליון שקל, 43.9% מסך המאזן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.Ebitda זה לא רווח, ובטח לא תזריםמייק לבנובסקי, ר''ג 20/08/2021 02:58הגב לתגובה זו0 0Ebitda זה רווח לפני פחת והפחתות, קרי לםני כל מה שמוריד את הרווח, והמילה רווח מרמה כאן. המילה תזרים מרצה כפליים כי זה לא תזרים בלי להתחשב בהון חוזר והשקעות, וכמובן מס. בקיצור, הטרמינולוגיה של רווח תפעולי תזרימי היא קשקוש מקושקשסגור