מיי סייז קופצת ב-16%: תדרבן לקוחות להשתמש בפיתוח דרך נקודות

החברה פיתחה מערכת לאיסוף מידות הלבוש של המשתמש לצורך בחירה מדוייקת יותר ברכישת בגדים ברשת. כעת היא אורזת את אותו פתרון תחת רעיון "סביבתי" - שימוש במערכת יחסוך את הצורך בהחזרת פריטים שכרוכה בהובלה מזהמת
 | 
telegram
(1)

חברת {מיי סייז} הדואלית קופצת ב-16% עתה בתל אביב בהמשך לעלייה של כ-11% אמש בוול סטריט. החברה, שהמערכת שלה מוטמעת באתרי אי-קומרס שונים מתחום האפנה, הודיעה כי תשיק תכנית לתגמול באמצעות נקודות לצרכנים שיעשו בפיתוח שלה שימוש. עלייה בשימוש מצד לקוחות הקצה תביא ליותר הכנסות של מיי סייז מצד השותפות שלה.

החברה פיתחה אפליקציה לטלפון החכם שאוספת את נתוני המידות של המשתמש לצורך התאמת פרטי לבוש ברכישה מקוונת. בנוסף לאפליקציה, הפיתומ מוטמע גם כמעין "וויג'ט" המוטמע גם באתרים של ליוייס, ספידו,  Boyish Jeans ואתרי סחר כמו שופיפיי,WooCommerce, Bitrix ו-LightSpeed. החברה מנסה לדרבן את הלקוחות להשתמשת במערכת שלה, דרך מיתוג הרכישה באמצעותה כ"סביבתית" יותר. כלומר, קנייה שנעשית במידה המתאימה חוסכת את החזרת הפריט, שכרוכה בהובלה מזהמת.

בסופו של דבר, נראה כי במיי סייז מחפשים עוד רעיונות דרכם יוכלו לשווק את אותה הפעילות. השוק בכל אופן, מגיב בחיוב. לפי נתונים שמצטטים בחברה, 11 מיליון טון של אשפת טקסטיל (בגדים שנזרקים) נצטברו ב-2018, ו-70% מפרטי הביגוד הנרכשים אונליין מוחזרים בשל מידה לא מתאימה. בחברה טוענים שהפתרון שלהם הפחית עבור השותפות את החזרות הבגדים מצד הלקוחות ב-50% והעלתה את גודל הסל הממוצע ב-30%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אותן נקודות שיצברו עתה המשתמשים דרך השימוש באותו וויג'ט, יתורגמו להנחות, פריטים בחינם ועוד. המערכת אמורה להציג בפני הלקוח בכל רכישה את התועלת הסביבתית בשימוש שעשה בה, לעומת מצב בו היה קונה מבלי לעשות כך.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה מנייה פח אשפה הכל קומבינה
    אנונימי 09/09/2021 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט לא יאומן שמניות פח אשפה כאלה נסחרות בארץ ומקבלות במה להרצות.בושה וחרפה של בורסה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות