פריון עוקפת את התחזיות בשורה העליונה והתחתונה - ומזנקת ב-10% בטרום
חברת
פריון נטוורק
0%
פריון נטוורק
3,116
0%
בסיס:3,116
פתיחה:0
גבוה:0
נמוך:0
תמורה:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
הדואלית (סימול: PERI) המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן עוקפת את התחזיות בשורה העליונה והתחתונה ומדווחת על הכנסות ברבעון השלישי של 121 מיליון דולר, לעומת צפי האנליסטים ל-109 מיליון דולר. הרווח המתואם למניה עמד על 40 סנט לעומת צפי ל-17 סנט (הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ל-15.4 מיליון דולר).
.
עלויות הטראפיק (TAC) ברבעון השלישי הסתכמו ב-73.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-49.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי הוכפל לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-17.6 מיליון דולר.
התחזית ל-2021: הכנסות של 455-465 מיליון דולר
פריון צופה בשנה הנוכחית הכנסות של 455-465 מיליון דולר ב-2021, צמיחה שנתית של כ-40%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בכ-83% ולעמוד על 59-61 מיליון דולר.
התחזית ל-2022: הכנסות של 580-600 מיליון דולר
את 2022 צופה החברה לסיים עם הכנסות של 580-600 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-28%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בשיעור דומה ולהסתכם ב-75-78 מיליון דולר.
שיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות הטראפיק צפוי להגיע לכ-33% השנה ולכ-32% ב-2022.
במיליוני $ | תחזית 2021 | % | תחזית 2022 | % |
הכנסות | 455-465 | 40%+ | 580-600 | 28%+ |
EBITDA מתואם | 59-61 | 83%+ | 75-78 | 28%+ |
שיעור EBITDA מתואם בניכוי עלויות טראפיק (TAC) | 33% | 34% |
בתחילת החודש הנוכחי הצהיר מנכ"ל החברה דורון גרסטל בראיון לביזפורטל כי "פריון תגיע להכנסות של יותר ממיליארד דולר ב-2025", והיום הוא אומר על רקע הדוחות כי: "הכנסות פעילות הפרסום בתשעת החודשים הראשונים של השנה הגיעו ליותר מ-165 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 149 מיליון דולר בסגמנט זה בכל 2020. יכולתנו לייצר פרסום מגוון ויעיל סייעה לנו להגדיל את ההכנסה הממוצעת מקמפיין ב-30%, ולהעביר תקציבים לפורמטים קריאטיביים מתקדמים, במיוחד בווידאו ובטלוויזיות החכמות.
"הביקוש הגדל לפרסום בווידאו הוביל אותנו לרכישת וידאזו, המספקת פלטפורמת וידאו לאתרי תוכן. שילוב פתרונות הווידאו המוכחים שלנו עם נגן הווידאו הייחודי של וידאזו מאפשר לנו להציע פתרון וידאו מקצה לקצה המגדיל את יעילות הפרסום ועונה על צרכי אתרי התוכן לפתרונות וידאו פשוטים וגמישים״.
גרסטל הוסיף: "מקורות ההכנסה המגוונים והיכולת לחבר את כל ערוצי הפרסום ל-HUB מרכזי מספקים לנו יתרונות תפעוליים המתבטאים בהגדלת הרווחיות ובפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמו SORT. פתרון ייחודי זה מאפשר למפרסמים, המעוניינים בכך, להימנע משימוש בעוגיות מבלי להתפשר על יעילות הפרסום".
זינוק של 245% בהכנסות מווידאו וטלוויזיות חכמות
הכנסותיה של פריון ברבעון השלישי גדלו ב-45% לעומת הרבעון המקביל והגיעו לשיא של 121 מיליון דולר. זאת לעומת צפי האנליסטים ל-109 מיליון דולר. על פי החברה, הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 82% (או 73% על בסיס פרופורמה) בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות. ההכנסות מפתרונות וידאו וטלוויזיות חכמות זינקו ב-245% לשיא של 14 מיליון דולר. ההכנסה הממוצעת לקמפיין גדלה ב-30% ומספר הלקוחות החדשים גדל ב-12%.
פעילויות החיפוש: גידול של 14% בהכנסות
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-14%, בעיקר כתוצאה מגידול במספר החיפושים בבינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון השלישי גדל מספר החיפושים היומי הממוצע בכ-15% לעומת הרבעון המקביל והגיע ל-14.7 מיליון חיפושים ממומנים ביום.
קופת המזומנים: 156 מיליון דולר
תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השלישי גדל ב-115% ל-14.2 מיליון דולר, וקופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר גדלה בסוף הרבעון ל-156.2 מיליון דולר, ללא חוב.
בתחילת החודש רכשה פריון את וידאזו תמורת עד 93.5, מתוכם שולמו 35 מיליון דולר עם סגירת העסקה. יתרת הסכום תשולם עד סוף 2023 בכפוף לעמידה ביעדי EBITDA ותועבר במלואה אם ה-EBITDA המתואם המצטבר של וידאזו יגיע ל-32.4 מיליון דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
הנקראות ביותר
העמוד