דלתא מותגים: הרווח הנקי טיפס ב-40% - 28.5 מיליון שקל

חברת ההלבשה התחתונה הישראלית הציגה גידול של 12% בהכנסות, לצד שיפור בכלל הפרמטרים התפעוליים שהביאו לקפיצה בשורה התחתונה; ה-EBITDA עלה ב-27% ועמד על כ-58 מיליון שקל
 | 
telegram
(3)

חברת האופנה הישראלית  דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  העוסקת בשיווק ומכירה של מוצרי הלבשה והלבשה תחתונה מדווחת על גידול של 12% בהכנסות הרבעון השלישי. שיפור בשיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית הביאו לעלייה של כ-40% בשורה התחתונה. 

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ-210.8 מיליון שקל, גידול של כ-12% בהשוואה לכ-187.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השיפור בהכנסות מיוחס לגידול במכירות בכל ערוצי המכירה.

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי של כ-28.5 מיליון שקל גידול של כ-40% בהשוואה לכ-20.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.  

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה-EBITDA עמד על כ-58.5 מיליון שקל, עלייה של כ-27% לעומת כ-46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בנתון נובע מהשיפור ברווחיות התפעולית של החברה.

שיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית
הרווח הגולמי של החברה ברבעון החולף הסתכם בכ-128.8 מיליון שקל (61.1% מהמכירות), עלייה של כ-12% ביחס לרווח של כ-110.9 מיליון שקל (59.1% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. השיפור בשיעור הרווח הגולמי מיוחס לשיפור בתמהיל המוצרים המאופיינים בשיעור רווחיות גבוה יותר, ולהתחזקות בשער החליפין הממוצע של השקל מול הדולר.

הרווח התפעולי של החברה עמד על כ-38.5 מיליון שקל (18.2% מהמכירות), עלייה של כ-31% לעומת רווח של כ-29.3 מיליון שקל (15.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת ברובה לגידול במכירות ולשיפור ברווחיות הגולמית.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "דוחות הרבעון השלישי לשנת 2021 ממשיכים לבטא את מגמת הצמיחה החזקה של החברה. אנו מסכמים רבעון שיא, המבטא את החוזק והיציבות של החברה עם גידול במכירות הכולל צמיחה בכל ערוצי ההפצה (ריטייל ואון ליין). התוצאות הינן תולדה של עבודה שהחלה בארבעת השנים האחרונות, אשר הביאה לניהול מוקפד של המלאי באופן שוטף תוך התמקצעות בתהליכי שרשרת האספקה וקיצור זמני האספקה, שימת דגש על תמהיל המוצרים, לצד מיקוד בבניית העתיד הכולל השקעה בצמיחה אורגנית והרחבת מקורות ההכנסה והכניסה לתחומים חדשים".

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העיקר מעלים מחירים
    בועז 01/11/2021 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוכים חלת לא הרווחנו
    סגור
  • 2.
    תענוג. בדיוק נכנסתי לא מזמן...
    פוקסי 31/10/2021 09:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השיטה של פיטר לינץ עובדת: לראות מה האישה קונה הכי הרבה לאחרונה, ולהשקיע החברות האלה...
    סגור
  • 1.
    דלתא גליל ודלתא מותגים יזנקו (ל"ת)
    אביעד 31/10/2021 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות