"האסטרטגיה שלנו היא להרחיב את המוצרים הרב-עונתיים"

"יש לנו מגוון קטגוריות ליבה שטרם מימשנו בהן את הפוטנציאל" אומרת לביזפורטל ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא מותגים, לאחר פרסום תוצאות הרבעון השלישי של מותג ההלבשה התחתנה הישראלי, מתייחסת לגורמים מאחורי הדוחות החזקים, ומסמנת את מנועי הצמיחה לשנים הקרובות
 | 
telegram

חברת האופנה הישראלית  דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  העוסקת בשיווק ומכירה של מוצרי הלבשה והלבשה תחתונה דיווחה הבוקר על גידול של 12% בהכנסות הרבעון השלישי. זאת, לצד שיפור בשיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית הביאו לעלייה של כ-40% בשורה התחתונה.

"השיפור הוא לא דבר חדש לרבעון הזה, בשלוש השנים האחרונות אנחנו משתפרים כחברה מרבעון לרבעון. מדובר בתולדה של החוסן שלנו כחברה ובתשתית החזקה שבנינו בשנים האחרונות. בין אם זה שליטה מלאה בשרשרת האספקה ובין אם זה ביכולת שלנו למצב פלטפורמת מכירות טובה ויעילה בחנויות ובאונליין. דרך זה אנחנו מצליחים להגדיל ולמנף את המותג החזק שאנחנו מחזיקים בו", אומרת ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים בשיחה עם ביזפורטל.

במסגרת הדוחות הציגה החברה שיפור גם ברווחיות הגולמית והתפעולית שתרמו לזינוק בשורה התחתונה. את העלייה ייחסה החברה לשיפור בתמהיל המוצרים המאופיינים בשיעור רווחיות גבוה יותר. לדברי בוגנר, "לא מדובר בשינוי בתמהיל המוצרים. אנחנו חיים את השוק ועבדים על תמהיל שמצד אחד עונה לצורכי השוק, ומצד שני ישפר את תוצאות החברה. מרבית המוצרים שלנו רב-עונתיים, דבר שמאפשר לנו לנהל את המלאי בצורה נכונה, ולייצר רווח גולמי. כאסטרטגיה אנחנו מרחיבים את מגוון המוצרים הרב-עונתיים בכדי להמשיך ולייצב את הפרמטרים העסקיים של החברה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בחודש מרץ השנה, הפכה החברה לציבורית כשהונפקה לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל, כחלק ממהלך ארגוני שהובילה חברת האם דלתא גליל +1.78% דלתא גליל 18,880 +1.78% דלתא גליל בסיס:18,550 פתיחה:18,550 גבוה:18,990 נמוך:18,490 תמורה:19,908,474 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל', והיא עוסקת כיום בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta וfix. מאז ההנפקה קפצה מניית החברה בכ-31% לשווי שוק של כ-1.7 מיליארד שקל.

כיצד ההפיכה לחברה ציבורית משפיעה על הפעילות של החברה? האם אתם שוקלים ביצוע רכישות בקרוב?
"היינו חלק מחברה ציבורית במשך שנים, ככה שמבחינת ההתנהלות היומיומית שלנו אין שינוי גדול. כחברה אנחנו מחויבים לגדילה וצמיחה, חלק יגיע מהנכסים הפנימיים והשבחתם, וחלק יגיע ממיזוגים ורכישות בארץ ובעולם."

מהם מנועי הצמיחה של החברה לשנים הקרובות?
"יש לנו מגוון קטגוריות ליבה שטרם מימשנו בהן את הפוטנציאל, דוגמת חזיות, תינוקות והלבשת פנאי. בנוסף, אנחנו מחזיקים בשני אתרים שנחשבים מהמובילים בישראל, ואנחנו כל הזמן פועלים להמשיך ולהצמיח אותם. כמו כן, ברבעון השני שנה הבאה נקים מותג ספורט חדש, שיהיו לו שבע חנויות ואתר אונליין".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות