אקוואריוס: הזמנה ראשונה של לקוח באיטליה בהיקף של 5 מיליון יורו

ההזמנה מגיעה לאחר סיום ניסויים שביצעה החברה האיטלקית באיטליה בגנרטורים של אקוואריוס. באקוואריוס מסמנים את היתרונות של הגנרטור שלהם ואף מקווים כי הוא יפחית את שעות ביקור הטכנאים לתיקון תקלות. הגנרטורים יסופקו החל מסוף השנה הבאה
 | 
telegram
(2)

חברת אקוואריוס מנוע -7.17% אקוואריוס מ 111.3 -7.17% אקוואריוס מנוע בסיס:119.9 פתיחה:119.9 גבוה:120.9 נמוך:109.9 תמורה:206,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שמייצרת מנוע בעירה פנימית לינארי, המבוסס על מימן ומורכב מחלק אחד, מדווחת על הזמנה ראשונה של גנרטורים בהיקף של 5 מיליון יורו, על ידי חברת טכנואלטרה האיטלקית. זו החליטה להזמין את המנועים לאחר ניסויים שביצעה החבה באיטליה. אחד השימושים של המנוע של אקוואריוס הוא כגנרטור המספק גיבוי במקרה של הפסקות חשמל בתשתיות חיוניות, והמנועים יסופקו החל מאוקטובר 2022 ועד סוף שנת 2023, בכפוף להשלמת בדיקות קבלה מסדרת הייצור הראשונה של הגנרטור.

על פי החברה, לגנרטור יש מספר תכונות בהשוואה לפתרונות אלטרנטיביים: הגנרטור קל יותר (כ-107 ק"ג יחד עם המנוע הלינארי השוקל כ-10 ק"ג) לעומת גנרטורים אחרים בשוק השוקלים כ-570 ק"ג (כולל מנוע השוקל בין 120 ל-150 ק"ג) וקטן יותר. בנוסף, מעריכה החברה, כי בעקבות שימוש במערכות החברה, תפחת תדירות ביקורי טכנאים באתר, לעומת גנרטורים אחרים הקיימים כיום בשוק ובהם התדירות היא של לכל 200-400 שעות עבודה בממוצע - אך החברה לא מפרטת בכמה תפחת תדירות הביקורים.

גל פרידמן, יו"ר אקוואריוס מנועים: "הזמנה זו היא אבן דרך, בדרך להיות שחקן גם בשוק האנרגיה, תחילה בדגש על מקומות מאותגרי לוגיסטיקה, תחזוקה, מקום וגודל. יישום מוצלח כעת של אבן דרך זו יהווה זרז להתפתחות בוורטיקלים נוספים: שווקי תעופה, תחבורה והשוק הימי. לשווקים אלו נמכרים מידי שנה כ-230 מיליון מנועים גדולים ומזהמים" - רק נסייג ונציין שאקוואריוס עדיין לא רושמת מכירות כאלה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

נזכיר כי אקוואריוס רוצה לקנות מבעל השליטה שירותי תיווך לשוק הבטחוני בארה"ב. היא הוציאה זימון לאסיפת בעלי המניות בה יצביעו אלה בין השאר על עסקת בעלי עניין, במסגרתה מבקשת החברה לקנות בבלעדיות שירותי תיווך מחברה בבעלות תא"ל במיל' שלמה אליה (4.18%) הנמנה עם דבוקת השליטה בחברה. באקוואריוס לא יצאו להליך תחרותי על השירותים אך אומרים כי אין בכך צורך, כשלשיטתם הצעות התיווך שקיבלה מאז הקמתה שקולים להליך שכזה.

לאחרונה עדכנה החברה כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם TPR היפנית ויצרנית של מערכות הנעה לרכבים וחלקי מנועים, וזאת במטרה להפוך למשקיעה אסטרטגית עם השקעה של 20 מיליון דולר עבור 20% מהזכויות בחברה הבת של אקווריוס ביפן. על פי מזכר ההבנות, TPR תייצר ותמכור ביפן את המנועים הזעירים של אקוואריוס, וייתכן כי תספק לה חלקים.

החברה נסחרת כיום לפי 1.13 מיליארד שקל. בראיון לביזפורטל שהתקיים לאחרונה, אמר המנכ"ל פרידמן "אקוואריוס הלכה להנפקה כגיוס חירום כדי להבטיח את עתיד החברה".

בחודש יוני דיווחה החברה על מזכר הבנות עם חברת האנרגיה Kampac International (KIP) המאוגדת בבריטניה ושזרוע האנרגיה המתחדשת שלה ממוקמת בדובאי. המזכר עסק בהקמה משותפת של מפעל באמירויות המאוחדות לייצור מוצרים לתעשיית הרכב, המבוססים על הטכנולוגיה שפיתחה אקוואריוס. ל-KIP ניתנה אופציה לרכישה של עד 10% מאקוואריוס לפי שווי חברה של 5 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנוע מופעל ע"י מימן? (ל"ת)
    אזרח הארץ 02/11/2021 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יודע (ל"ת)
    לא 03/10/2022 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות