קסטרו: פתיחת המשק מחדש העלתה את ההכנסות ב-21% ל-424 מיליון שקל

כתוצאה ממכירת נכס נדל"ן בשנה שעברה רשמה כעת החברה נפילה של 35% ברווח התפעולי ל-44 מיליון שקל ונפילה של כמעט 50% ברווח הנקי
 | 
telegram
(1)

חברת האופנה קסטרו -2.28% קסטרו 8,996 -2.28% קסטרו בסיס:9,206 פתיחה:9,206 גבוה:9,390 נמוך:8,715 תמורה:6,155,071 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדווחת על עליה של 20% בהכנסות ל-424 מיליון שקל, לעומת 353 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. העליה נובעת מפתיחת המשק מחדש. ברבעון המקביל החברה איבדה 13 ימי עבודה.

מנגד, הרווח התפעולי נפל ל-44 מיליון שקל, לעומת 67.7 מיליון שקל, ירידה של 35%, שנבעה כתוצאה מכך שברבעון המקביל בשנה שעברה מימשה החברה נכס נדל"ן והכירה ברווח של 34 מיליון שקל. בנטרולו מדובר על עליה של 29% ברווח התפעולי.

הרווח הנקי נפל ב-47% ל-22 מיליון שקל לעומת כ-41.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, שנבע מאותו מימוש. בנטרולו מדובר על עליה מ-15 מיליון שקל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תזרים המזומנים שנבע מפעילות ברבעון גדל ל-41.4 מיליון שקל, לעומת 17.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

החברה מונה כיום 370 חנויות ודוכנים בארץ וכן 18 חנויות ודוכנים בחו"ל.

בחלוקה למגזרים:
המכירות בחנויות הזהות עלו בכ-6.8% לכ-362.9 מיליון שקל לעומת כ-339.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והלבשה ברבעון השלישי עלו בכ-9.6% לכ-246.3 מיליון שקל לעומת כ-224.7 מיליון שקל אשתקד. החברה גם מדווחת כי הפדיון החודשי הממוצע למ"ר גדל ברבעון השלישי לשנת 2021 ל-1,285 שקל לעומת 1,175 שקל ברבעון המקביל אשתקד.

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר על רקע הדוחות: "החברה ממשיכה לצמוח בעקבות מיזוג הקבוצה ותהליכי ההתייעלות שנעשו. הרווח ברבעון הושפע מהוצאה של למעלה מ-10 מיליון שקל במנועי צמיחה חדשים ברבעון בראשם השקת רשת העיצוב והלייף סטייל CASTRO HOME. אנו ממשיכים בפריסה של רשת אורבניקה, עם פתיחת חנות חדשה של 2,000 מ"ר בקניון הגדול בפתח תקווה, וחנות נוספת בת 1,500 מ"ר ברחובות. בחודשים הקרובים נשיק גם את אורבניקה סטיישן".

כשרוטר מדבר על ההתייעלות הוא מדבר על המהלכים שסיפר בראיון לביזפורטל בתחילת השנה. לדבריו: "ההתייעלות ברובה התמקדה בהורדת מורכבות תפעולית, התייעלנו בסעיפים לוגיסטיים, בעלויות הפעלת החנויות, ובהוצאות השיווק והמכירה. השינוי המרכזי שאיפשר לנו לעבור את הקורונה ברווח הוא ההתמקדות בהשבחת המוצר שלנו בתחום האופנה".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו עוד באמת קונה את הסחורה סינית הירודה הזאת? (ל"ת)
    אנונימי 24/11/2021 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות