פרטנר: מעבר לרווח של 24 מיליון שקל ברבעון. ההכנסות: 837 מיליון ש'
על רקע נטישת אבי גבאי את סלקום כדי להשתלט על המתחרה פרטנר, חברת פרטנר -0.4% פרטנר 1,987 -0.4% בסיס:1,995 פתיחה:1,995 גבוה:2,015 נמוך:1,970 תמורה:7,900,496 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת ברבעון השלישי של 2021 על הכנסות של 837 מיליון שקל, עלייה של 5% בהשוואה ל-800 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך קיפאון ביחס לרבעון הקודם, אז עמדו ההכנסות על 840 מיליון שקל.
ה-EBITDA המתואם עמד על 250 מיליון שקל, עלייה של 23% בהשוואה ל-204 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הנקי הסתכם ב-24 מיליון שקל ברבעון השלישי, זאת לעומת הפסד של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי מתחילת השנה עדיין נמוך ועומד על 38 מיליון שקל, בוודאי ביחס לשווי שוש של 3.67 מיליארד שקל לפיו החברה נסחרת. החוב נטו של פרטנר עמד בסוף הרבעון על 662 מיליון שקל.
רוצים לדעת איך להשקיע את הכסף? למה מניות עולות ויורדות, איך משפיעים דוחות כספיים על שוקי המניות? הירשמו לקורס של ביזפורטל - אנחנו נלמד אתכם (ללא עלות) - להרשמה לקורס
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-672 מיליון שקל, עלייה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל, כתוצאה מעלייה בהכנסות משירותים במגזר הקווי (עלייה של 7%) ובמגזר הסלולר (עלייה של 5%).
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ברבעון השלישי ב-48 שקל, ללא שינוי מהרבעון הראשון ומהרבעון השני של 2021, וירידה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל. שיעור הנטישה בסלולר ירד ועמד על 6.4% ברבעון השלישי של 2021.
בחלוקה למגזרים:
מספר מנויי הסלולאר עמד על כ-3.02 מיליון מנויים, כ-28% משוק הסלולר בישראל. תוספת של 49 אלף מנויים נטו ברבעון השלישי של 2021 ו-257 אלף מנויים נטו בשנה - ומדובר למעשה לראשונה מזה עשור.
בסיס מנויי הסיבים האופטיים של פרטנר גדל ב-19 ברבעון הנוכחי, והגיע ל-192 אלף מנויים, ועלייה של 72 אלף מנויים בשנה ותוספת של 19 אלף מנויים נטו ברבעון. בסך הכל יש לחברה יותר מ-200 אלף מנויי סיבים אופטיים.
משקי בית בבניינים מחוברים (כלומר כאלה שיכולים תיאורטית להתחבר) לתשתית הסיבים האופטיים (Homes Connected) הסתכמו ב-624 אלף נכון לסוף הרבעון, עלייה 53 אלף משקי בית ברבעון ושל 192 אלף משקי בית בשנה.
בסיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית הסתכם ב-365 אלף מנויים נכון לסוף הרבעון (192 אלף מנויי סיבים ו-173 אלף מנויי שוק"ס), עלייה של 54 אלף מנויים בשנה ועלייה של 11 אלף מנויים ברבעון.
בסיס מנויי טלוויזיה: 226 אלף מנויים בסוף הרבעון, עלייה של 3 אלפי מנויים נטו ברבעון השלישי ושל 2 אלפי מנויים נטו בשנה (הצמיחה השנתית כוללת מחיקה של 21 אלף מנויים מתקופות שונות, שעודכנה ברבעון השני של 2021)
אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "פרטנר חצתה את רף 3 מיליון מנויי הסלולר, לראשונה מזה כעשור והמשיכה לצמצם את שיעור הנטישה לרמה הנמוכה ביותר מאז 2011. החברה עסקה בחודשים האחרונים בהמשך פרישת רשת דור 5 ופרישת ה'פרייבט פייבר', שמרחיבה את שרשרת הערך של החברה, מספקית שירותים לספקית שירותים ותשתית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה