
לא רק הפועלים רוצים את הנוסע המתמיד מאל על: בזק ושופרסל גם במירוץ
עוד יעדים תיירותיים מוגדרים על ידי ישראל כאדומים והמצב מקשה עוד יותר על אל על -1.12% שעוד לפני האומיקרון ביקשה תמיכה מהממשלה. אחד התנאים של האוצר היה מכירת חלק משמעותי ממועדון הנוסע המתמיד שמונה 2.1 מיליון איש. בזמן שתנועת היוצאים מהארץ הופכת יותר מובלת, 350 אלף מחברי המועדון שמחזיקים בכרטיס האשראי פלייד קארד ממתינים ליום שאחרי, ובינתיים מגהצים וצוברים נקודות שימירו להטבות על כרטיסי טיסה. ההערכות מדברות על רווח של 20 מיליון דולר בשנה לאל על מהפעילות הזו. לכן, כפי שפורסם, בנק פועלים 0.02% מעוניין בה, ועתה מצטרפים למירוץ גם שופרסל 0.09% ואף בזק 1.1% . בזמן שבבזק נערכים שינויים מבניים, ובגזרה הגולטורית ביטול חובת ההפרדה בין ספק אינטרנט (בזק בינלאומי אצלה) לתשתית (בזק קווי) אמורה להיטיב איתה, בקבוצה מחפשים גם מנועי צמיחה נוספים - גם אם התועלת הסינרגטית שלהם לפעילות הקיימת לא מובנת מאליה.
אחרי קיבלה השנה אל על סיוע של 210 מיליון דולר, בחברת התעופה הלאומית ביקשו 150 מיליון דולר נוספים על רקע ההתפתחויות בגזרת הקורונה. באוצר בינתיים אישרו סיוע נוסף בהיקף נמוך הרבה יותר של 20-30 מיליון דולר, הכפוף בין היתר להכנסת שותפים כאמור למועדון, הלוואות המירות של 63-73 מיליון דולר מבעל השליטה קני רוזנברג (במקום השתתפות בהנפקה ברכישת מניות) והנפקה של 105 מיליון דולר עד ל-19 בספטמבר בשנה הבאה.
- 1.מועדון מגוחך 15/12/2021 14:26הגב לתגובה זובהשוואה לחברות אחרות, אתה צריך המון נקודות בשביל שתקבל טיסה חינם ליוון, עם חברות אחרות אתה כבר בלונדון עם אותו מספר נקודות...
- הפורש 15/12/2021 16:50הגב לתגובה זוצודק ביותר גם נוסעים כלקוחות וגם עובדים פורשים.מופלים לרעה אין שום חשק לטוס איתם חברה שעושקת את הבן אדם