רונן סמואל - המנהל שוול סטריט אוהבת; "קורנית רק בתחילת הדרך"

אחד מאנשי השנה של מערכת ביזפורטל - רונן סמואל מקורנית הצליח להגדיר ולמתג את החברה מחדש - טקסטיל OUT, דיגיטל IN. "אנחנו רואים את עצמנו כגוגל של שוק הטקסטיל"
 | 
telegram
(5)

אנשי השנה של 2021 - בחירת מערכת ביזפורטל ואנשי שוק ההון. לצד בחירת הקהל, נבחרו 10 אנשי השנה של מערכת ביזפורטל ואנשי שוק ההון. רונן סמואל הוא אחד מהם. סמואל הפך את חברת קורנית, שעד לפני מספר שנים הייתה חברת דפוס דיגיטלי קטנה-בינונית, לענקית של 7 מיליארד דולר. וול סטריט מאוהבת בה, גם בזכות הצמיחה, גם בזכות המודל העסקי וגם בזכות השת"פ עם ענקית המסחר אמזון. וול סטריט גם אוהבת את השיטה של סמואל, הוא יודע לדבר בשפה של האנליסטים, הוא יודע להכות את התחזיות, למרות שיעד התחזית שלו קדימה הוא בהחלט לא טריוויאלי - 1 מיליארד דולר ב-2026, לעומת מעל 300 מיליון דולר כיום. השוק מאמין לו - עד עכשיו הוא לא איכזב והאמונה הזו תורגמה גם למזומנים בקופה, קורנית גייסה במספר הנפקות ענק בשנים האחרונות.       

"שמנו יעד מאוד אגרסיבי. הגדרנו חזון לחברה להפוך את עולם האופנה לעולם של און-דימנד" מספר סמואל כשהוא יושב לצד מדפסת דיגיטלית עצומה שמדפיסה על בדים שלל צבעים וצורות, "בדרך שמנו יעד של 500 מיליון דולר ב-2023 ונצליח להביא את היעד הזה לפני הזמן".

הקורונה עזרה לחזון של קורנית לחבר את עולמות האיקומרס לעולמות הפיזיים ונתנה להם דחיפה. אמזון היא הלקוחה הכי גדולה של קורנית ומשתמשת במאות מכונות הדפסה של קורנית - "אמזון מהווה 20% מסך ההכנסות של קורנית, אבל יש לנו עוד לקוחות גדולים, כמו אדידס, פאנטיק, בורו, אסוס, נקסט ועוד".

"אין לנו שאיפות להירכש ע"י אמזון אנחנו רואים את עצמנו כחברה עצמאית, אנחנו בתחילת הדרך". מבהיר סמואל, "נכון להיום 40% מהכנסות זה מכירת מכונות, עוד 40% זה מכירת דיו, 10% מהכנסות זה שירותים עוד 10% זה תוכנה. התוכנית בנויה על טכנולוגיה שאנחנו הולכים להוציא לשוק ועל גידול מהכנסות שמגיע מדיו. אנחנו רוצים להביא כל הזמן טכנולוגיות חדשות, על קורנית x למשל אפשר להלביש כמה דברים כמו דאטה, AI, ועוד. עולם נוסף זה ה-metaverse, יש לנו את המאטה המון שיסתובבו שם ויגידו לנו איזה בגדים ללבוש, איזה צבעים, את כל העולמות האלה אנחנו רוצים לחבר לעולם של קורנית".

"קורנית בתחילת הדרך, אנחנו רואים את עצמנו כגוגל של שוק הטקסטיל, כי אנחנו באמת היחידים שיכולים לחבר את עולם הטקסטיל המיושן עם העולמות הוירטואליים, ולייצר פרודקשן בצורה ירוקה" אומר סמואל ומסיים בטיפ שלו להצלחה "כמנכ"ל חשוב מאוד לבנות חזון לחברה, מנכל שמצליח ליצור את האמונה גם בשביל עצמו ולשדר בשביל הצוות והחברה, השמיים הם הגבול". צפו בראיון המלא:

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בנתיים נחתכו ב 30 אחוז
    שטמישי 19/01/2022 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוועה
    סגור
  • 3.
    אם קורנית היתה IPO היא היתה שווה 15 מיליארד (ל"ת)
    סחבק 31/12/2021 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    הבחור תותח, התחום מעולה ההנפקה בעוד 3 שנים תהיה שיא חדש
    OFER.L 31/12/2021 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שכנע אותי לגמרי, הייתי מת להצטרף אליהם
    סגור
  • 1.
    את התודות למר גיא ה CFO היוצא
    דני ידעני 31/12/2021 13:01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רונן צריך להודות כל יום למר גיא אבידן ה CFO היוצא...שגם בזכותו החברה משגשגת.
    סגור
  • KRNT
    אנאליסט 12/05/2022 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם היה יודע לשמר את גיא ושכמותו המניה לא היתה מתדרדרת ל $37.63
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות