בניין רשת 13
צילום: אלכסנדר כץ

מגעים בין קבוצת בריל לרשת 13 להקמת פעילות בתחום הסחר

האתר אמור לרכז את כלל מותגי בריל, בהם טימברלנד ונאוטיקה. החלוקה באתר תהיה 75% לבריל ו-25% לרשת, שתקצה זמן מסך בשווי של 33.3 מיליון ש' ל-5-6 השנים הבאות
אלכסנדר כץ | (1)

קבוצת בריל -0.62% מקיימת מגעים עם ערוץ רשת 13 להקמת חברה משותפת שתעסוק בתחום הסחר המקוון. החברה שתוקם, תרכז את כל פעילות הסחר המקוון של קבוצת בריל על שלל מותגיה וכניסה לקטגוריות נוספות.

רשת: מ-70 מיליון שקל הפסד לעשרות מיליונים רווח. אבל בעיות לא חסר   בריל היא חברה ציבורית עם מחזור של מעל חצי מיליארד שקל בשנה. היא מפעילה כ-220 סניפים בפריסה ארצית עם זיכיון למותגים רבים בהם טימברלנד, נאוטיקה, ניין ווסט, לי קופר, גלי, קאטרפילר, האש פפיס, ועוד. היא גם מפעילה חמישה אתרי סחר מקוונים שונים Timberland, Nautica, Step In, Runy, Emporium.   מטרת המהלך הנוכחי היא להאיץ את פעילות הדיגיטל בעולם האופנה עם התמחות ספציפית בסחר מקוון על מנת להיות – כך אומרים בחברה - בין הגורמים המובילים בישראל. החברה המשותפת תוקם בחלוקה של 75% לקבוצת בריל, ו-25% לרשת 13.

ההקצאה לרשת 13 של 25% מהון המניות בחברה המשותפת, תהיה בתמורה להקצאת מדיה בשווי של 33.3 מיליון שקלים, שתתפרס על פני תקופה של חמש עד שש שנים. העסקה משקפת לחברה המשותפת שווי של 133.3 מיליון שקל.   עבור רשת מדובר בניסיון שני בעולמות הסחר האלקטרוני. לפני ארבע שנים רכשה חלק מאתר Terminal-X של רשת פוקס, אולם יצאה מהעסקה הזאת כעבור שנתיים. הכניסה המחודשת לעולם זה עשויה להניב לה הכנסות גדולות, תמורת פרסום על המסך.   יו"ר קבוצת בריל, שחר תורגמן, מסר כי "אני בטוח ששיתוף הפעולה האסטרטגי עם רשת 13, שחקן דומיננטי במדיה הישראלית, יאפשר לקבוצה להעצים את פעילותה בדיגיטל ולהפוך אותנו לשחקן מוביל  בזירת הסחר האלקטרוני בארץ".   מרשת נמסר שהיא "גאה בשותפות החדשה עם קבוצת בריל, משחקניות האופנה וההנעלה המובילות בישראל ובטוחה שהמיזם המשותף יהפוך לאחד מהשחקנים המשמעותיים והמובילים בזירת המסחר המקוון בשוק האופנה המקומי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא מתלהבת מטרמינל 28/02/2022 23:19
    הגב לתגובה זו
    כמי שחוותה בעצמה יחס משפיל מבזה אני לא מציעה לאף טחת לעבוד במקום הזה. רק יעדי מכירות יש להם בראש, לא יחסי אנוש.