קסטרו:ההכנסות זינקו בכ-68%; הרווח התפעולי עלה לכ-49 מ' ש'

"אנו ממשיכים להשקיע במנועי הצמיחה של הקבוצה ולפתח את מותגיה", תוצרי פתיחת המשק באים לידי ביטוי בדוחות  2021 של החברה, שורת הרווח הנקי הפכה לחיובית לסך של כ-108 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-11 מיליון שקל ב-2020. החברה בוחנת הנפקה בבורסה של 'אורבניקה' . איך התאוששות ענף התעופה תשפיע על רווחיות החברה ?

 | 
telegram

חברת האופנה קסטרו +0.31% קסטרו 9,377 +0.31% קסטרו בסיס:9,348 פתיחה:9,446 גבוה:9,446 נמוך:9,345 תמורה:234,403 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מדווחת על רבעון רביעי חזק, ההכנסות צמחו בכ-68% לכ-474 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-282 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי לשנת 2021 צמח בכ-87% לכ-267 מיליון ש"ח לעומת רווח גולמי של כ-143 מיליון ש"ח  בשנת 2020. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי זינק לכ-49 מיליון שקל, בהשוואה לכ-25 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. הרווח הנקי ברבעון הרביעי של שנת 2021 הסתכם בכ-21 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-0.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה ברבעון הרביעי לשנת 2021 עלו בכ-4.4% לכ-437 מיליון שקל לעומת כ-419 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנת 2019 (השוואה ל-2019 הינה אודות הקורונה וסגריה). המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והלבשה עלו בכ-4% לכ-344.8 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי, לעומת כ-332.2 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי בשנת 2019.


במהלך השנה הושקה רשת עיצוב הבית – 'קסטרו HOME' המונה 15 חנויות בפריסה ארצית ופתיחה נוספת של 2 חנויות נוספות וכן אתר אונליין ייעודי. קדימה, החברה בוחנת הנפקה בבורסה בת"א של פעילות חברת הבת 'אורבניקה'.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כיצד התאוששות ענף התעופה החל מהרבעון האחרון של 2021 וחזרת הישראלים לטיסות וקניות ביגוד מחוץ לגבולות ישראל ישפיעו על רווחיות החברה? נצטרך להמתין לדוחות הרבעון הראשון של 2022.

בשנת 2021 כולה, הכנסות הקבוצה של שנת 2021 עלו בכ-33% והסתכמו בכ-1.6 מיליארד שקל לעומת הכנסות של כ-1.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי בשנת 2021 צמח בכ-44% לכ-950 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-661 מיליון שקל ב-2020. הרווח התפעולי ב-2021 זינק בכ-196% לכ-201 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-68 מיליון ש"ח ב-2020. החברה עברה לרווח נקי ב-2021 בסך של כ-108 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-11 מיליון שקל ב-2020. שווי המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת נאמדו ב-2021 על שך של כ-257 מילון שקל, בהשוואה לכ-137 מיליון שקל ב-2020.

המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה בשנת 2021 עלו בכ-10% לכ-1.36 מיליארד שקל לעומת כ-1.2 מיליארד שקל ב-2019. המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והלבשה בשנת 2021 צמחו בכ-10.1% לכ-1.01 מיליארד שקל לעומת כ-922 מיליון שקל בשנת 2019. הפדיון החודשי הממוצע למ"ר גדל בשנת 2021 ל-1.4 מיליארד שקל לעומת 1.2 מילארד שקל בשנת 2019.

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו אמר : "קבוצת קסטרו מסכמת את שנת 2021 ואת הרבעון הרביעי לשנה זו, עם תוצאות שיא המשקפות את המשך המובילות שלה בשוק האופנה והלייף סטייל בישראל, תוך שימור תוצאות עסקיות  שהינן תוצאה של יישום אסטרטגיה רב שנתית של הקבוצה, בימים אלה אנו ממשיכים בביסוסה וחיזוקה של חברת הבת אורבניקה ואף בוחנים את הנפקת מניותיה לראשונה בבורסה בת"א. אנו ממשיכים להשקיע במנועי הצמיחה של הקבוצה ולפתח את מותגיה".

 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות