
"ההכנסות של הייפר מחו"ל היו אפס, היום הן 30%, ואנחנו רוצים שתוך כמה שנים זה יהיה החלק המשמעותי מההכנסות"
"לפני מספר שנים הבנו שאם אנחנו רוצים להמשיך את הצמיחה שלנו אנחנו חייבים להרחיב את הפעילות שלנו מעבר לשוק הישראלי. שינינו את האסטרטגיה, רכשנו חברות ב-4 השנים האחרונות. לשם המחשה, הכנסות הגלובל מתוך הייפר היו לפני 4 שנים אפס, היום מדובר על 30%, ואנחנו רוצים תוך כמה שנים שזה יהיה החלק המשמעותי מכלל ההכנסות", כך אומר שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל 0.83% , בראיון לביזפורטל. החברה כזכור, פוצלה לאחרונה מתוך אמת מיחשוב, והפכה לחברה בורסאית עצמאית שנסחרת במחיר של 13 שקלים ושווי שוק של 573 מיליון שקל, כאשר מלמעלה ממשיכה לשלוט בה קרן פימי (62.52%). בשנת 2021 רשמה הייפר עליה של כ-17% בהכנסות ואלה עמדו על 220 מיליון דולר לעומת 187 מיליון דולר ב-2020. הרווח התפעולי השנתי עמד על 13.4 מיליון דולר, עליה של 15%, לעומת 11.6 מיליון דולר ב-2020. הרווח הנקי עמד על 8.7 מיליון דולר לעומת 5.7 מיליון ב-2020.
מה פוטנציאל הצמיחה של החברה? לדברי שרגר "אנחנו טיפה בים, בשלבים הראשונים ביחס לשווקים בחו"ל" שמגדיר את המוצרים של החברה "כמוח והמנוע למוצר של הלקוח" ומתייחס גם לשאלות מדוע היה צריך בכלל לפצל את החברה מ אמת 0.01% מיחשוב, מהם מנועי הצמיחה של החברה, מה קורה בתחום השבבים, כיצד משפיעה המלחמה באוקראינה, מדוע לדעתו החברה נמצאת בפוזיציה טובה לשנת 2022, האם החברה בדרך לביצוע מיזוגים ורכישות והאם היא תצטרך לצאת לגיוסים לטובת ביצוע הרכישות הללו? צפו בראיוןTV