ריטיילורס: זינוק בהכנסות אחרי הסגר; הפסד בפעילות פוט לוקר

החברה עברה לרווח של 4.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 11.7 מיליון שקל אשתקד; אבל יש סימנים של חולשה - החברה לא פרסמה את התחזית קדימה ופעילות פוט לוקר מפסידה
 | 
telegram
(1)

חברת האופנה ריטיילורס +1.2% ריטיילורס 6,476 +1.2% ריטיילורס בסיס:6,399 פתיחה:6,399 גבוה:6,486 נמוך:6,391 תמורה:4,401,747 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנשלטת ע"י  פוקס +2.99% פוקס 28,910 +2.99% פוקס בסיס:28,070 פתיחה:28,130 גבוה:28,910 נמוך:28,130 תמורה:1,840,211 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (55.74%) מפעילה בארץ ובחו"ל חנויות של נייקי, פוט לוקר ודרים ספורט. החברה מדווחת כי הכנסות הרבעון הראשון של 2022 צמחו ב-66% והסתכמו ב-287 מיליון שקל מול 173 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2021, עיקר העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מהשפעה של 51 ימי סגר ברבעון המקביל אשתקד לעומת הרבעון הנוכחי שהיה ללא ימי סגר - כלומר הגידול לא מאוד מרשים בהינתן הסגר של השנה שעברה. לכאורה חדשות טובות, בפועל החברה סובלת משינוי המדיניות של נייקי למכירה ישירה ולא דרך צד שלישי (הרחבה למטה), מעבר להפסד בחנויות פוט לוקר ואי הספקת תחזית לפתיחת חנויות בשנה כולה וזה אחרי שבאופן קבוע החברה היתה מפרסמת בדוחותיה תחזיות קדימה.
 

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של חברת האופנה הסתכם ב-144 מיליון שקל (50.1% מהמחזור) לעומת 83 מיליון שקל (47.8% מהמחזור) אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע משיפור ברווחיות הגולמית במגזרי הפעילות, פוט לוקר ונייקי. הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב-17 מיליון שקל לעומת 12.2 מיליון שקל אשתקד, גידול של 39.5%.

בשורה התחתונה הציגה החברה מעבר לרווח נקי שנעמד ברבעון הראשון על 4.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-11.7 מיליון שקל אשתקד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ירידה של 23% במכירות מחנויות זהות של פוט-לוקר
בצל המדיניות החדשה של חברת נייקי העולמית למכור פחות סחורה לצדדי ג', כולל פוט לוקר העולמית שנחשבת לרשת מולטי ברנד, לטובת העדפת חנויות נייקי הייעודיות. שיעור ההכנסות של ריטיילורס מחנויות פוט לוקר ירדו, מנגד נייקי הרוויחה.

שיעור ההכנסות ממכירות בסניפים הזהים של פוט לוקר ברבעון הראשון היו נמוכים ב-23% למול התקופה המקבילה ב-2021, אך למרות הירידה סך המכירות היה גבוה יותר ברבעון הראשון והסתכם בכ-112 מיליון שקל (שיעור של 37.6% מההכנסות), לעומת כ-84 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (שיעור של 47.9% מההכנסות).

בנייקי ישראל נרשמה עלייה של כ-118% בהכנסות אשר הסתכמו בכ-169 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה שהיוו שיעור של 56% מההכנסות, וזאת לעומת כ-77 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2021.

הכנסות החברה מרשת דרים ספורט הסתכמו בכ-17 מיליון שקל שהיוו שיעור של 5.8% מההכנסות, לעומת כ-13.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד שהיוו שיעור של 7.9%.

מספר הסניפים אותה מפעילה החברה
נכון לסוף הרבעון הראשון לריטיילורס 23 סניפים של נייקי בישראל, 9 בקנדה ו-20 באירופה, 70 סניפים של פוט לוקר בישראל, 18 באירופה ו-10 סניפים בארץ של רשת דרים ספורט. זאת בהשוואה לרבעון המקביל בהם היו 23 סניפים של נייקי בישראל, 9 בקנדה ו-8 באירופה, 62 סניפים של פוט לוקר בישראל, 7 באירופה ו-6 סניפים בארץ של רשת דרים ספורט.

דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס אמר: "מגמת הצמיחה וההתרחבות של ריטיילורס המשיכה גם ברבעון הראשון של 2022. במהלך הרבעון חל גידול בשטחי המסחר ובמספר חנויות שמפעילה החברה בארץ ובחול. ריטיילורס נהנית כיום מתמהיל הכנסות מגוון בשל פורטפוליו המותגים שלה והפריסה הנרחבת במספר רב של מדינות. המותג המוביל של החברה הוא נייקי, שהוא גם המותג המוביל בעולם בתחום.  אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות בארץ ובעולם במטרה להמשיך לגדול ולצמוח".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאיולו איזה חברת מחשבים גלובלית
    כולו רשת חנויות 19/05/2022 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסך הכל רשת חנויות שיש לה זכיון ומונופול ויצרן אגרסיבי עד מאד למוצר יקר ולבלעדי מרוויחה 5 מיליון שח , עם רעש כאילו מדובר על אינטל
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות