כמה תרוויח דינה גננסיה, מנכ"לית אל על?
היו"ר עמיקם בן צבי צפוי להשתכר למעלה מ-50,000 שקל ל-70% משרה, המנכ"לית דינה גננסיה בן טל תקבל 96,000 שקל, בנוסף תקבל בונוס מותנה ביצועים כך שהשכר שלה עשוי להיות גבוה משמעותית מהבסיס
אל על אל על 1.68% מדווחת היום כי תכנס בחודש הבא את בעלי המניות של החברה על מנת לאשר את תנאי העסקתם של יו"ר הדירקטוריון עמיקם בן צבי והמנכ"לית דינה גננסיה בן טל. מהנתונים עולה כי יו"ר הדירקטוריון בן צבי ישתכר 50,500 שקל עבור 70% משרה, וכן יקבל ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, רכב מנהלים בשווי של עד 400,000 שקל, מענק שנתי והטבות בכרטיסי טיסה. יש לציין כי בן צבי החל את תפקידו בחודש אוקטובר 2021 וכחלק מההסכם יזכה להטבות הללו גם באופן רטרואקטיבי.
עם זאת, הנתון המעניין ביותר ואולי גם המפתיע הוא הסכם ההעסקה של המנכ"לית דינה גננסיה בן טל שצפויה להשתכר כ-96,000 שקל לחודש. אם לא די בכך, גננסיה בן טל תזכה למענקים בשווי של עד 3 מיליון שקלים כתלות ברווחים (2% מהרווח השוטף). יובהר כי שכרה של המנכ"לית הוא לאחר הפחתה של 20% בהתאם להחלטת דירקטוריון החברה אך לא מן הנמנע שהפחתה זו תבוטל ושכרה יטפס ל-120,000. במקביל היא כמובן זכאית לכל ההטבות הסוציאליות ול-22 ימי חופשה בשנה. אם תשלים גננסיה בן טל 3 שנים לפחות בתפקיד, היא תהיה זכאית להטבות בקבלת כרטיסי טיסה גם לאחר פרישתה כמו גם היו"ר בן צבי.
אסיפת בעלי המניות שתתקיים ב-19/07/2022 במשרדי החברה מגיעה לאחר שועדת הביקורת ותגמול והדירקטוריון כבר אישרו את ההסכמים. לא ברור כיצד אלעל מתפנה לרקום הסכמי העסקה נדיבים במיוחד בעת שהחברה נמצאת במשבר אל מול ועד העובדים והטייסים כאשר טיסות רבות מתבטלות כמעט מדי יום והעומסים בשדה הופכים לבלתי נסבלים. לא מן הנמנע שחשיפת התנאים הללו עלולה להחריף את הסכסוך ולעכב עוד יותר מציאה של פתרון אפשרי לקשיים בחברה.
- 18.Elal 24/06/2022 22:33הגב לתגובה זוElal is the best airline
- 17.אל על על ה ז שלנו! חברה פח זבל (ל"ת)חברה פח 16/06/2022 18:56הגב לתגובה זו
- 16.פסטוק 16/06/2022 15:24הגב לתגובה זובלי חרדים עם טיסות לניו יורק החברה יכולה לפתוח דוכן בבסאטה..
- 15.מכיר 16/06/2022 11:35הגב לתגובה זובכירים באלעל עוקפים את נהלי החברה בנושא כרטיסים חינם. למשל אחת שעבדה 4 שנים מקבלת כאילו עבדה 20 שנה. רק מבקר חיצוני יעלה על כל השחיתיות
- 14.אלעד 16/06/2022 09:58הגב לתגובה זועובדים,. נוסעים, משקיעים. חבורה של נוכלים, חזירים.
- 13.אני 16/06/2022 08:59הגב לתגובה זושכר גבוה ???? בכל החברות בארץ משלמות שכר מנכלים הרבה מעבר למה שהשניים הנל מקבלים. אם רוצים שהחברה תבריא צריך מנכלים מהשורה הראשונה היום כל עובד הייטק מרויח אחרי כמה שנים שכר שמתקרב ל-50000 ש"ח. תראו למה מנכל אל אל הקודם עזב. קיבל שכר פי כמה יותר גבוה ממה שקיבל באל על מאחלת לשניים הצלחה רבה. הצלחתה של אל על היא הצלחתה של כולנו
- תומר 16/06/2022 09:56הגב לתגובה זונכון?
- 12.אפילו בשכר כפול לא היית מתקרב לחברה הזו (ל"ת)נוסע מתמיד 16/06/2022 08:15הגב לתגובה זו
- 11.ג'ק (קנדי ) 16/06/2022 07:23הגב לתגובה זובמצב אל על היא צריכה לבדוק קודם מה היא עושה לטובת החברה ורק א"כ מה עושה החברה לה .
- 10.עובד אל על 15/06/2022 18:05הגב לתגובה זופשוט בזיון מעבר לכך אין מילים לתאר
- 9.כהן 15/06/2022 17:20הגב לתגובה זועד מתי ועדכ ה אפשר להתבזות,חברה שאין הצדקה לקיומה...
- 8.איציק 15/06/2022 17:02הגב לתגובה זועושים סיבוב על החברה במקום אלעל תרשמו ל
- 7.יופלי 15/06/2022 16:49הגב לתגובה זוהחגיגה לעולם נשארת
- 6.ירונימוס 15/06/2022 15:26הגב לתגובה זודבר אחד ברור: לדינה אין סיכוי לקבל את הבונוס על הרווחים, כי לחברה הזו אין סיכוי להרוויח. דבר שני: היו״ר זכאי לרכב בסכום של 400 אלף שקלים. כי הוא יו״ר. לא מצליח להבין איך חברת פח כזו מרשה לעצמה בימים כאלה, כשהיא מזלזלת בלקוחות, מבטלת טיסות, לא מחזירה כספים ומקבלת מענקים והלוואות מהמדינה להמשיך ולחלוב אותנו. הגיע הזמן שהחברה הזו, שזכות קיומה מוטלת בספק, תיסגר אחת ולתמיד. מספיק זה מספיק.
- 5.חברה מלאה חובות מחלקת מתנות על הציבור (ל"ת)הפקרות 15/06/2022 14:47הגב לתגובה זו
- 4.מתעניין 15/06/2022 14:27הגב לתגובה זואל על זו החברה שמדינת ישראל מזרימה לה כסף חדש בכל משבר ?? - מאות מיליוני ש"ח בכל פעם ?? מניח שמצאו יו"ר ומנכ"לית הכי טובים שיש שמוכנים לעבוד בשכר לא מנקר עיניים ומסכימים להרויח יותר כאשר החברה תהפוך להיות רווחית ותשלםלהם בונוסים לפי ביצועים מוצלחים. או שאולי אני טועה........ ?????.
- 3.ישראל ישראלי 15/06/2022 13:48הגב לתגובה זוכל ההנהלה + הטייסים גוזרים משכורת חודשית של כ 100K ומעלה. אם זו הייתה חברה מצליחה ורווחית - אולי בסדר, אבל מדובר בגוויה שמונשמת ע"י מאות מיליונים מכספי הציבור ובלעדיהם כבר מזמן הייתה גמורה. יחס 0 לנוסעים, צי מטוסים מיושן ברובו ועוד עוד. חוץ מחרדים ומשרדי ממשלה הם לא אטרקטיביים לאף לקוח.
- 2.מיכאל 15/06/2022 11:40הגב לתגובה זויפה! הנוסעים סובלים מזלזול בלתי נסבל ומתמשך מצד החברה הזו והיו"ר והמנכל"ית ממשיכים לחגוג עם תנאים מפנקים במיוחד כאילו אין קשר בין ביצועי החברה לשכר הבכירים.
- והמשקיעים עם אותו שיט (ל"ת)תומר 15/06/2022 13:57הגב לתגובה זו
- 1.אירי פיכ (ל"ת)אבו שוציי 15/06/2022 11:28הגב לתגובה זו