"זהו נדבך משמעותי ואנו מתכוונים לצאת בקול תרועה עם מוצר המשכנתא"

ליברה ביססה את עצמה בשנים האחרונות בעולם הביטוחים, ספציפית בביטוחי הרכב, ולאחרונה גם בביטוחים לבעלי חיים ונסיעות לחו"ל, החברה מתכננת להכנס עד סוף השנה גם לעולם ביטוחי החיים, אתמול הגיע האישור מהרגולטור ושלח את המנייה לעליות
 | 
telegram
(3)

חברת הביטוח  ליברה +3.18% ליברה 821.6 +3.18% ליברה בסיס:796.3 פתיחה:817.8 גבוה:829.9 נמוך:793.5 תמורה:2,622,380 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה אתמול לבורסה על קבלת רישיון לשווק ביטוחי חיים והזניקה את המנייה למעלה ב-11%. החברה הודיעה כי היא צפויה להתחיל לשווק בחודשים הקרובים פוליסות חיים מסוג ריסק טהור וריסק משכנתא. ביטוח ריסק טהור הוא ביטוח רישות המבטיח תשלום תגמולי ביטוח לאנשים הנקובים בפוליסה במקרה של מות המבוטח, ואילו ביטוח ריסק משכנתא (ביטוח משכנתא) הוא ביטוח חובה שהבנק מחייב את נוטל המשכנתא לקחת, אשר מבטיח שבמקרה ויקרה משהו לנוטל המשכנתא, הכספים של ההלוואה עדיין יגיעו אל הבנק. חשוב לציין שביטוח משכנתא הוא ביטוח עבור הבנק בלבד, ואין הוא מכסה מקרים של פגיעה/שריפה בבית. אתי אלישקוב, מייסדת ומנכל"ית החברה התראיינה לביזפורטל בעקבות הדיווח המשמעותי לחברה.

תוכלי לספר לנו על המוצר החדש שלכם?
"זה לא רק מוצר חדש, זה תהליך של כמעט שנה שעשינו מול הפיקוח כדי להרחיב את הרישיון לביטוח חיים. בדרך כלל מוצרים שהם בתחום האלמנטרי כמו החיות מחמד ונסיעות לחול זה הרבה יותר פשוט. להרחיב את הרישיון לביטוח חיים זה נדבך שהוא יותר משמעותי ואנחנו מתכוונים לצאת בקול תרועה עם המוצר משכנתא, זה מסחר צריכה שהוא קומודיטי. אין אחד שאין לו את התיק הזה לעבור את זה לפחות פעם אחת בחייו לקחת משכנתא."

מה הצפי עבור לקוחות קיימים שיתקדמו איתכם גם אל ביטוחי החיים?
"אנחנו מצפים שהרבה מאוד וברמת קורלציה מאוד גבוהה. יש לנו היום 140 אלף לקוחות ואנחנו נסיים את השנה בין 150 אלף ל-160 אלף לקוחות, אין ספק שהדבר הראשון שנעשה יהיה לפנות למבוטחים שלנו ונציע להם להנות מביטוח המשכנתא שלנו לפני כולם, ככה לרוב אנחנו יוצאים לדרך עם מוצרים חדשים. ככה עשינו למשל עם ביטוח נסיעות לחו"ל ויש לנו אלפים שבכל חודש מצטרפים, רבים מהם כבר היו לקוחות שלנו. אין ספק שלקוח שחווה את שירותי החברה עם מוצר אחר, הרבה יותר קל לו להגיע ולהיחשף למוצרים חדשים. לעומת זאת, משכנתא מאוד מאופיינת כמוצר צריכה- קומודיטי, ולכן אנחנו מצפים לקבל פניות גם מלקוחות קיימים וגם מלקוחות חדשים. מספר נוטלי המשכנתאות בחודש עומד על כ-15 אלף בלבד, אנחנו לא פונים רק אליהם אלא לכל מחזיקי המשכנתאות, כל אחד מהם יוכל לעשות ניוד, לעבור אלינו ולחסוך."

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על אילו אוכלוסיות תשימו יותר דגש בשיווק? יש אומדנים לכמות הלקוחות בביטוחים הללו?
"בצד של מיחזורי המשכנתא אנו פונים לכולם, כמובן שברור לנו שעבור האוכלוסייה המבוגרת שכבר יש לה איזשהו חיתום רפואי ואישורים מיוחדים זה יהיה פחות רלוונטי. יש קודם כל את רוכשי הדירות הראשונות שלרוב נמצאים אחרי חתונה בסביבות גיל ה-30, למרות שבימינו הקושי שלהם להגיע למצב של רכישת דירה עולה. בנוסף להם, יש את אוכלוסיית גיל ה-40, אשר מגיעים לרכוש דירה שניה, שבה הסיכויים למשכנתא נוספת הם הרבה יותר גבוהים, החברה מעריכה שהכמויות שנראה באוכלוסייה זו יהיו גדולות יותר מאשר אצל נוטלי המשכנתא הראשונה.

"אנחנו בטוחים שעבור אוכלוסיות אלו אנחנו קודם כל נהיה אטרקטיביים במחיר, בעיקר כי אין לנו סוכן או צד שלישי שצריך לגזור קופון, בנוסף לזה שיש לנו תהליך דיגיטלי מלא מתחילתו ועד סופו. המסה העיקרית שלנו תהיה סביב טווח הגילאים של 30-40. לגבי אומדנים לצערי לא אוכל לשתף, אבל נוכל רק לומר שמדובר על כמויות גדולות ויפות."

כיום, מה סוג הביטוח שמביא אל החברה הכי הרבה לקוחות? אתם צפים שביטוחי החיים יעקפו זאת?
"אין ספק שביטוח רכב זה העוגן הכי חזק של ליברה, בעיקר הודות לזה שהחברה עשתה שינוי משמעותי בשוק הזה. מוצר הרכב הוא מוצר קומודיטי כמו המשכנתא ויש שם פוטנציאל אדיר של פרמיה, במדינת ישראל יש פרמיה של 16 מיליארד שקל על ביטוחי רכב. בסקרים שעשינו גילינו שליברה נמצאת בשלושת המקומות הראשונים ובחלק מהסקרים גם במקום הראשון בשאלה- אם היית צריך לקחת מחברה הצעת מחיר לביטוח לרכב, למי היית פונה. ברור אם כן שבביטוחי הרכב אנחנו נמצאים במקום הכי חזק שלנו.

"כמובן שיש לנו בנוסף ביטוחי נסיעות לחו"ל, חיות מחמד ועסקים, הפוטנציאל שלהם יותר קטן לעומת הרכב אך במוצרים האלו הרווחיות מאוד גבוהה. הפוטנציאל בעולם ביטוחי הריסק, בדומה לעולם הרכב, מאוד גדול ולכן, כדי לסבר את האוזן, המוקד של ביטוחי הריסק יהיה זהה לזה של ביטוחי הרכב מבחינת גודל וכוח אדם.

"לעומת העולמות האלו, ביטוחי הנסיעות לחו"ל למשל עובדים 90% בדיגיטל, הרבה יותר פשוט עבורנו ועבור הלקוחות, אנחנו רוצים להביא את זה גם לעולם של המשכנתאות. עם זאת, אנחנו מודעים לזה שללקוחות רבים יש צורך לאדם מקצועי שייתן ליווי והסבר איפה שצריך ויסביר שזה לא רק לשנה אחת אלא עד סוף הפוליסה. הרבה פעמים החברות המסורתיות נותנות הנחות מאוד גדולות בשנים הראשונות וגורמות ללקוחות "להירדם בשמירה" ואחרי כמה שנים לגלות שהמשכנתא קופצת, כל הרעיון מתבסס על זה שהלקוח לא יזכור שהשינוי קורה או לא יהיה עם רצון להתעסק בנושא".

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק שכחתם ש....
    אנליסט 23/08/2022 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכחתם לומר שבמהלך השנה האחרונה ,מניית החברה צנחה בכמעט 70%...חשוב לא?
    סגור
  • 2.
    מחר נאכל עוד אבוקדו
    אוספת את בררה 23/08/2022 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמוכר רק מחיר זמנו קצוב ביטוח חיים הוא הכי פשוט והכי לא כלכלי היום לסוכנים למכור. ובכל זאת הם מחזיקים 90 אחוז מהפליסות למה גברתי? אגב לירוק מהבאר שהביאה כסף הכשרה? למה
    סגור
  • 1.
    כמה רעש היא עושה על ליברה...
    יוני מיכאל 22/08/2022 23:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בתור אחד שמכיר מבפנים, חסרר כוח אדם בחברה, והנציגות מותשות.. ממליץ לה לאחד את ליברה עם חברה ביטוח דיגיטל נוספת.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות