גלאסבוקס: גידול בהכנסות החוזרות, תזרים שלילי של 7 מיליון דולר ברבעון

גלאסבוקס מדווחת גידול של 17% בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR) לכ-46.7 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
 | 
telegram
(2)

חברת {גלאסבוקס} המספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשת לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה, מדווחת גידול של 17% בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR) לכ-46.7 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי שרפה החברה 7 מיליון דולר.

החברה מדווחת על גידול של 25% (non-GAAP) בהכנסות החברה בתשעת החודשים של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, שהסתכמו ב-35 מיליון דולר, כמו כן החברה מאשררת את יעד ה-100 מיליון דולר הכנסות שנתיות חוזרות (ARR).

החברה מתמקדת בעיקר באיזור אסיה-פסיפיק אשר רשמה גידול של פי שלושה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כאשר הפסד התפעולי שלה ברבעון הוא כ-5 מיליון דולר בהשוואה ל-3.5 מיליון דולר ירידה של כ-42%, אך הנתון המעודד הוא שקצב הכנסות הוא כ- 11.6 מיליון דולר גידול של 16.5% למרות שההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) כמעט ולא השתנה מהרבעון הקודם. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מניית החברה ירדה ב-67% מתחילת השנה ומחירה מבטא שווי של 320 מיליון שקל. מאז ההנפקה לפני כשנה וחצי איבדה המניה כ-75%. 

החברה בעלת שווי מזומנים של 110 מיליון שקל (הודות להנפקה קצת יותר משנה) ובעלת שווי של 323 מיליון שקל לכן הערכת שווי הפעילות שלה הוא באיזור ה-220 מיליון שקל . 

ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס אמר: "מאז שהונפקה גלאסבוקס ממשיכה להציג מגמת צמיחה בכל רבעון, תוך שהיא מתקדמת במסלול שיביא לרווחיות, תזרים מזומנים חיובי ושיפור ברווח הגולמי. זאת על ידי יישום תכניות התייעלות הכוללות: העברת מרבית לקוחות הקבוצה לסביבת Multi Tenancy, שיפורי מוצר אסטרטגיים, שיפורים של זמן ועלויות הקליטה של לקוחות, הפיכת שותפי החברה למקור הכנסות משמעותי, התמקדות בהפחתת הוצאות ענן ואוטומציה של המערכות ויישום גישה רב-מוצרית המאפשרת הגדלת מספר המוצרים לכל לקוח, וכל זאת בהתבסס על אותה פלטפורמת פעילות".

כחלק מהמהפכה הדיגיטלית שעובר תחום חוויית הלקוח הדיגיטלית ולנוכח הגידול המשמעותי בביקוש ובצרכים, גלאסבוקס מכריזה על מינוי ועדה מייעצת (Advisory Board) המורכבת מבכירי חברות היי טק מובילות בתעשיות שונות, ביניהן: Dell, HubSpot, Vimeo ו-SimilarWeb. תחום חוויית הלקוח צמח באופן מהיר בשנים האחרונות לאור העדפת הלקוחות לשירות דיגיטלי. חברי הועדה המייעצת יעמידו את ניסיונם והתמחותם לטובת המשך הרחבת הנוכחות הגלובאלית של גלאסבוקס וכיווני צמיחתה. הועדה המייעצת תסייע לחברה לזהות את המגמות והחידושים בעולמות התוכן של תחום חוויית לקוח דיגיטלית וכן לגבש אסטרטגיה עסקית ויעדים נוכח הגידול האדיר בצרכים ובביקוש.

החברה מעסיקה מעל 300 עובדים בישראל, באנגליה ובארה"ב ופועלת במעל ל-20 מדינות ברחבי העולם.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החזירות לא משתלמת
    נתי 28/11/2022 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקול תרועה גדולה יצאה החברה לשוק בשווי פנסטי כאשר היה ברור שההצלחה היתה בתקופת הקורונה ובזכות הסגרים.מה יש לחברה עכשו למכור?
    סגור
  • 1.
    עובדים לשעבר של HP
    מוצר גנוב ומועתק 16/11/2022 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חבר'ה גנבו קודשל Loadrunner ושידרגו אותו עם עוד כמה תוספים, זה כל הסיפור
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות