מליסרון: NOI של 311 מיליון שקל ו-FFO של 228 מיליון שקל
חברת הנדל"ן המניב מליסרון -1.77% מליסרון 30,500 -1.77% בסיס:31,050 פתיחה:30,700 גבוה:30,840 נמוך:30,060 תמורה:18,090,460 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה לפיהם ה-NOI המיוחס לבעלים עלה בכ-11% לכ-311 מיליון שקל (המשקף קצב שנתי של 1.24 מיליארד שקל), בהשוואה לכ-281 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי העלייה ב-NOI נבעה בעיקר מחתימה על חוזים חדשים תוך עלייה בדמי השכירות, מעליית המדד ומכך שברבעון המקביל אשתקד העניקה החברה הקלות בגין משבר הקורונה בסך של כ-4 מיליון שקל.
ה-FFO ברבעון עלה בכ-13% והסתכם בכ-228 מיליון שקל ומשקף קצב שנתי של כ-912 מיליון שקל. זאת, בהשוואה לכ-201 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה המשמעותית ב-FFO, נבעה מהגידול האמור ב-NOI, לצד חיסכון בהוצאות הריבית כתוצאה מפעולות שנקטה החברה למחזור החוב. להערכת החברה, לאחר השלמת אכלוס הפרויקטים החדשים המצויים בשלבי ביצוע ואשר סיומם צפוי בשנת 2025, והמשך מחזור החובות, צפוי ה-FFO השנתי לגדול לכ-1.2 מיליארד שקל.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השלישי הסתכם בכ-220 מיליון שקל, בהשוואה לכ-293 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של 25%. השינוי ברווח הנקי נבע בעיקר מכך שברבעון המקביל אשתקד הכירה החברה בעליית שווי נדל"ן להשקעה בסך של כ-193 מיליון שקל, נטו ממס, שהושפע בין היתר מעדכון הערכת שווי לפרויקט Landmark ת"א, בעוד שברבעון השלישי השנה הכירה החברה בעליית שווי בסכום מתון יותר של כ-112 מיליון שקל, נטו ממס, וכן מגידול בהוצאות המימון, נטו בגין עליית המדד.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות לסוף הרבעון השלישי עלה והסתכם בכ-9.6 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-8.7 מיליארד שקל בסוף שנת 2021 - גידול של כ-900 מיליון שקל מתחילת השנה אחרי חלוקת דיבידנד בסך של כ-120 מיליון שקל ששולם בחודש ספטמבר השנה.
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "התוצאות הכספיות שאנו מפרסמים היום, המלמדות על קצב FFO שנתי של למעלה מ-900 מיליון שקל ורווח של כמיליארד שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה, ממחישות את המשך הצלחתה העקבית של האסטרטגיה של החברה, להשבחת נכסיה ולהגדלת תזרימי המזומנים תוך שמירה על יציבות ואיתנות פיננסית גבוהה. אנו ממשיכים לפעול על פי התוכנית האסטרטגית שלנו להידוק הקשר עם לקוחותינו, וזאת באמצעות שיפור חווית הקנייה, גיוון המותגים בקניונים, והטמעת חדשנות דיגיטלית מול לקוחותינו. בד בבד, אנו ממשיכים לפעול להרחבת מנועי הצמיחה שלנו, ובהקשר זה השלמנו השנה את כניסתנו לתחום המגורים באמצעות רכישת 50% מחברת אביב ייזום הוותיקה והאיכותית, אשר באמצעותה נפעל בייזום פרויקטים משמעותיים ואלפי יחידות דיור למגורים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה