דוח חלש לקסטרו: הכנסות של 430 מיליון שקל ורווח נקי של 5 מיליון שקל בלבד

שיעור הרווח הגולמי נותר דומה אך הרווח התפעולי צנח ב-58% ל-18 מיליון שקל; ה-EBITDA הסתכם ל-23.6 מיליון שקל
 | 
telegram
(1)

חברת האופנה קסטרו 0% קסטרו 9,348 0% קסטרו בסיס:9,348 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סובלת מירידה חדה ברווחיות - הרווח ברבעון השלישי ירד מ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל ל-5 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. החברה הכניסה 429.9 מיליון שקל לעומת הכנסות של 424.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 1.3% בלבד. 

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-250.5 מיליון שקל (כ-58.3% מההכנסות), לעומת רווח גולמי של 252.9 מיליון שקל (כ-59.6% מההכנסות) ברבעון המקביל. בחברה מסבירים כי הקיטון בשיעור הרווחיות נובע בעיקר מעליית שער החליפין של הדולר מול השקל, העמקת שיעורי ההנחה הממוצעת ומהתייקרויות עלויות השילוח. הרווח התפעולי הסתכם ב-18.1 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 43.5 מיליון שקל ברבעון המקביל - ירידה של 58.4%.

קסטרו רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של 5 מיליון שקל בלבד בהשוואה לרווח נקי של 22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - צניחה של 77.2%. ה-EBITDA הסתכם ל-23.6 מיליון שקל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "קבוצת קסטרו-הודיס מציגה גידול בכלל מכירות הקבוצה כאשר ברבעון השלישי המכירות בחנויות זהות בתחום אביזרי אופנה צמחו בכ-10% ותחום הקוסמטיקה צמח בכ-17% ועבר להציג רווח. תחום הלבשת אופנה רשם ירידה בהכנסות. כמו כן, הרווח בתחום זה הושפע מהעמקת שיעורי ההנחה הממוצעת, מהתייקרות בעלות השילוח ומשינויים בשער החליפין. אנו מעודדים ממכירת המלאים שנצברו בתקופת סגרי הקורונה ובשנה הבאה אנו מצפים לשיפור במכירות ובשיעורי הרווחיות כתוצאה ממכירת מלאים אלה בעונה הנוכחית. 

"אנו ממשיכים בפיתוח מותגי הקבוצה והרחבת הפעילות של כלל המותגים בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה שלנו. רשת קרולינה למקה ברלין ממשיכה להגדיל נתח שוק בפריסת חנויות מואצת בקטגוריית האופטיקה, אנו ממשיכים לפרוס בהצלחה את המותג אורבניקה סטיישן ואת חנויות הקונספט החדשות של הודיס, טופ טן וקיקו מילאנו, מותג הקוסמטיקה האיטלקי המונה היום 16 חנויות.

"במקביל, נמשכת פריסת חנויות של איב רושה שתשיק שתי חנויות ברבעון הראשון בשנה הבאה. הקבוצה מציגה יחס הון למאזן של של כ-60% בסוף הרבעון. איתנות זו מאפשרת לנו להמשיך להשקיע ולהוציא לפועל את תוכניותיה האסטרטגיות של הקבוצה. מועדון הלקוחות של קסטרו מונה כיום למעלה ממיליון חברי מועדון הנהנים ממעטפת רחבה ומגוונת בתחום הלייף סטייל ואופנה. בנוסף, פעילות האי-קומרס שלנו ממשיכה לצמוח ואנו רואים בה מנוע צמיחה לשנים הבאות".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קונה את הסמרטוטים שלהם
    אנונימי 27/11/2022 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות 10 שנים לא נכנסתי לחנות שלהם חחחח.אבל היי מה אני מבין חחחחחח
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות