סיברוואן מגייסת מאלחנדרו וינשטין בפרמיה של 58%; מה וינשטין יודע ולמה הוא מהמר על סייברוואן?
אלחנדרו וינשטיין, משקיע בחברות בתחום הבריאות ודירקטור בסיפיה ויז'ן משקיע 1.5 מיליון דולר ב סייברוואן 0% סייברוואן 5.3 0% בסיס:5.3 פתיחה:5.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בתמורה ל-17%. מדובר על עסקה בפרמיה של 57% על המחיר בשוק ועל רקע זה, מניית סייברוואן מזנקת ב-13% לשווי של 20 מיליון שקל (בקופה היה לה נכון לסוף יוני סכום כפול, כנרה שכעת בין 20 ל-30 מיליון שקל - הערכה).
וינשטיין אולי בונה על השבחה ואולי בונה על כך שיקבל נח גדול מהפעילות (כ-17%) ויהיה לו את הכוח לפעול לשיתוף פעולה ואולי מיזוג עם סיפה ויז'ן שפועלת בתחום דומה.
סייברוואן שפיתחה מערכת למניעת הסחות דעת בנהיגה היא כישלון מהדהד וסימן לגאות הלא רציונלית בתחום ההנפקות בשנת 2020. מאז גייסה לראשונה בתל אביב מנייתה ירדה ב-97%. אז היא גייסה 26 מיליון שקל מהציבור לפי שווי של 86 מיליון שקל. אחר כך, היא ניסתה למכור למשקיעים ומשקיעים פוטנציאלים בוול סטריט את הסחורה, רק ששם היו יותר קפדניים והסכימו לקבל אותה לפי שווי של 10 מיליון דולר ועם גיוס של כ06 מיליון דולר. וזה למרות שהנהלתה הצהירה על כוונה לגייס לפי שווי של מעל ל-100 מיליון דולר.
לסייברוואן הכנסות שוליות – קצב של מיליון שקל בשנה והפסד בקצב של מעל 20 מיליון בשנה. לחברה 20 מיליון שקל מזומנים בסוף יוני ונראה שכעת, בהנחה של אותו קצב שריפת מזומנים, בקופה יש כ-25-30 מיליון שקל.
המשקיע החדש, וינשטיין הוא ממייסדי קרנות ההון סיכון Bensile ו-OTV (ראשי תיבות של Olive Tree Ventures) שלהן החזקות בתחום הבריאות והרפואה.
סייברוואן נמצאת בשליטת יעקב (יענקל'ה) טננבאום ובניהול של אור גלבוע. עד היום התקינה החברה את המערכות שלה בקצת מעל 1,000 כלי רכב. נכון לסוף חודש אוגוסט, יש לה עוד 600 הזמנות להתקנת המערכת. היא חתמה על מספר הסכמים - מול טמפו, נובולוג, FLEX, בזק וסלקום ובנוסף, היא מטמיעה את המערכות בשלוש מועצות אזוריות בישראל: חרמון, מטה אשר ומטה יואב. על רקע הפוטנציאל אמר לאחרונה אורי גלבוע, מנכ"ל החברה כי החודשים האחרונים היו פעילים במיוחד - "אנחנו רואים עניין חזק מאוד בחדשנות שלנו. אנו מצפים למחצית שנייה חזקה.
"האסטרטגיה שלנו היא בדרך כלל להתחיל עם ניסויים בקנה מידה קטן עם הלקוח, במטרה לחדור עוד יותר לתוך המקומי שלהם ציי רכב במטרה לטווח ארוך יותר להרחיב בסופו של דבר את העסקים שלנו לצי של חברת האם שלהם ברחבי העולם. ההתקנות שלנו עד כה היו בעיקר עם אותם שחקנים מקומיים ואנו מאמינים שזהו קצה הקרחון של השוק הניתן להתייחסות שלנו. זה מייצג פוטנציאל משמעותי מאוד לצמוח ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלנו, ככל שאנו מתקרבים להשקת פתרון הדור 2.0 שלנו, הצפוי בשבועות הקרובים, שישווקו ברחבי העולם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.תאונות דרכיםרפי 15/12/2022 18:12הגב לתגובה זו0 0קורא מכאן לשר התחבורה הבא של ישראל לממן ולחייב את כל הרכבים בישראל בהתקנת מערכת סייבר וואן שתפחית בצורה משמעותית את תאונות הדרכים הקשורים לשימוש בפלאפונים בזמן נהיגה.סגור
-
2.האם המשקיע שם את המערכת ברכב שלו?atuk19 13/12/2022 13:04הגב לתגובה זו0 0שואל את כל מחזיקי המניה הזו. האם רצתם להתקין המערכת ברכב שלכם? או שהמודל העיסקי הוא להתקין אותה רק אצל נהגי משאיות , אוטובוסים, צבא שלא ממש רוצים במערכת וימצאו דרך לעקוף אותה. זו השאלה שהייתי שואל את ויינשטיין. שמת ברכב שאתה נוהג בו? אם יש לא נהג - לא חוכמה ומעיד על כך שהמערכת מוגבלת לנהגי בוס.סגור
-
1.מנכל שמרוויח 2.5 מיליון שח בשנהמשקיע לשעבר 12/12/2022 17:40הגב לתגובה זו1 0המנכל אורי גלבוע הוא בעל חוש הומור, אם הוא צופה עתיד מזהיר לחברה.... החברה נהנית מ 1 מיליון שקל הכנסות, ורק המנכל עולה 2.5 מיליון בשנה. אז מה איכפת לו שהחברה בדרך לפשיטת רגל ??? העיקר להעביר עוד חודשסגור