דורון גרסטל פריון
צילום: יעל אילן
תוצאות מקדמיות

פריון צופה הכנסות של כ-205 מיליון דולר ברבעון הרביעי

מדובר בהכנסות הגבוהות מעט מצפי האנליסטים בוול סטריט להכנסות של 201 מיליון דולר; בנוסף החברה צופה זינוק של כ-60% ב-EBITDA לכ-47 מיליון דולר
דור עצמון |

חברת פריון פריון נטוורק 7.82% המספקת פתרונות טכנולוגיים וכלים שיווקיים למפתחי אפליקציות ומפרסמים, מפרסמת תוצאות מקדמיות המשקפות את המשך התנופה ברבעון הרביעי לפיהם ה-EBITDA המתואם זינק ביותר מ-60% לכ-47 מיליון דולר וההכנסות צמחו בכ-30% לכ-205 מיליון דולר. האנליסטים צופים לחברה הכנסות של כ-201.6 מיליון דולר. תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ב-8 בפברואר.

ה-EBITDA השנתי צפוי להיות 131 מיליון  דולר (זינוק של 88%) על הכנסות של כ-636 מיליון דולר.

פריון הכניסה ברבעון השלישי 158.6 מיליון דולר, מעל צפי האנליסטים ל-158 מיליון, ורשמה גם זינוק של 141% ברווח הנקי ל-25.6 מיליון דולר, או רווח מתואם Non-GAAP של 61 סנט למניה, מעל הצפי ל-43 סנט.

החברה העלתה בדוח הקודם את התחזיות ואמרה כי היא צופה שההכנסות יהיו בטווח של 630-635 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של כ-32%. ה-EBITDA המתואם ל-2022 יעמוד על לפחות 120 מיליון דולר, לעומת 102 בתחזית הקודמת. בניכוי עלויות המדיה, שיעור ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול על פי החברה ל-46% מסך ההכנסות. בשורה העליונה.

מניית פריון עלתה בשנת 2022 בכ-6.7% למחיר של 25.1 דולר המבטא שווי של כ-1.12 מיליארד דולר.

לקריאה נוספת: >>> "עתיד הפרסום הדיגיטלי הוא בלי קוקיז ועם שמירה על פרטיות – מי שלא ישתנה פשוט לא יהיה" - כך אומר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל בראיון לביזפורטל. הוא מדבר על שינוי של כל מה שהכרנו בתחום הפרסום. לדבריו "עד היום החברות האינטרסנטיות בשוק דרסו את הפרטיות שלך הגולש ברגל גסה. זה הולך להשתנות, תהיה חקיקה באירופה וארה"ב ופריון ממוצבת לשינוי הזה. הטכנולוגיה החדשה שלנו מביאה תוצאות טובות פי 2 - ואנחנו רוצים בעתיד שגם חברות אחרות ישתמשו בטכנולוגיה שלנו, שנהיה ספק שירות".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה