סופווייב: הכפלה של ההכנסות אבל גם הכפלה של ההפסד הנקי
חברת סופווייב סופווייב +5.3% סופווייב 1,708 +5.3% בסיס:1,622 פתיחה:1,622 גבוה:1,733 נמוך:1,645 תמורה:822,329 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בפיתוח, שיווק וייצור טכנולוגיה לא-פולשנית לטיפולי הצערת ומיצוק העור, פרסמה את דוחותיה הכספיים למחצית השנייה של 2022 לפיהם הכנסותיה הסתכמו בכ-22 מיליון דולר לעומת הכנסות של 11.7 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד - כמעט הכפלה. ברבעון הרביעי הכנסותיה הסתכמו ב-13.8 מיליון דולר לעומת הכנסות של כ-8.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי בשנת 2021 - זינוק של 54.8%.
לדברי החברה, הגידול בהכנסות הינו כתוצאה מהגדלת מערך המכירות של החברה, פתיחת איזורים גיאוגרפיים נוספים ומאמצי השיווק שלה בשווקים השונים. הרווח הגולמי במחצית השנייה של 2022 טיפס בכ-86% לכ-16.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.7 מיליון דולר בשנת 2021.
ההפסד התפעולי במחצית השנייה הסתכם בכ-8.3 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי בסך כ-6.5 מיליון דולר במחצית השניה של 2021. בסופווייב אומרים כי ההפסד נובע מהרחבה משמעותית של מערך השיווק בחברה, מהשקעות במחקר ופיתוח וכן הגדלת היקף כוח האדם כחלק מהרחבת פעילות החברה, בקיזוז השיפור המשמעותי ברווח הגולמי. בניטרול תשלום המבוסס מניות לעובדים, ההפסד התפעולי במחצית השניה הסתכם בכ-5.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.6 מיליון דולר במחצית השניה של 2021.
בשורה התחתונה מסכמת סופווייב את המחצית השניה של 2022 עם הפסד של כ-8.7 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-4.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2021.
מניית סופווייב עלתה ב-22.6% מתחילת השנה (וטרם פתיחת המסחר הבוקר) למחיר של 10.1 שקל המבטא שווי שוק של 344.3 מיליון שקל.
לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "אנחנו מסיימים את 2022 עם הכנסות שיא, בעיקר הודות לתוצאות חזקות בשווקים בצפון אמריקה ובאסיה. ההכנסות החוזרות ממכירת פולסים, שהולכות וגדלות, מעידות על שביעות הרצון של המטופלים מהפיתרון שאנו מציעים, ועל חדירה מהירה של סופוויב לשוק מיצוק העור המוערך בהיקף של כ-2.3 מיליארד דולר. חשוב לציין, כי אנו ממשיכים להרחיב את מערך המכירות שלנו בארה"ב, שיאפשר לנו למנף את מגוון הפתרונות של סופווייב שאושרו על ה-FDA, והכל על בסיס טכנולוגיית ה-SUPERB הייחודית שפיתחנו. בנוסף, הפעילות הרבה שביצענו בתחום השיווק הדיגיטלי סייעה לנו להגביר את הביקוש לטיפולים שאנו מציעים, והדבר משתקף היטב בגידול במכירות הפולסים ב-2022. בשנה החולפת, קיבלנו אישור FDA להרחבת השימוש בטכנולוגיית החברה גם עבור שיפור במראה הצלוליט, בטווח הקצר, כאשר מדובר בשוק יעד עולמי שהוערך בשנת 2021 ביותר ממיליארד דולר, וצפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי של 11% עד 2030. במקביל, אנו ממשיכים להתפתח גם בשווקים מחוץ לארה"ב, והשגנו בשנה החולפת אישורים רגולטוריים בשווקים בינלאומיים מרכזיים, ובהם טייוואן, ברזיל ומקסיקו. יתרה מכך, הסכם שיתוף הפעולה וההפצה שלנו עם HTDK Group הוא צעד חשוב עבור סופווייב לחדירה לשוק האסטיקה הרפואית בסין המוערך בכ-29 מיליארד דולר. סביבת השוק בה אנו פועלים ממשיכה להיות תומכת, ובהתאם לכך אנו צופים גידול בביקושים לפתרונות שמציעה החברה וערוכים בצורה מיטבית להמשך מגמת הצמיחת בפעילות. במקביל לאמור, אציין גם כי הסרת מרבית מגבלות הקורונה באסיה שיפרה משמעותית את הנגישות של החברה לאזור גאוגרפי חשוב זה".
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון: "טכנולוגיית האולטרסאונד הייחודית שפותחה על ידי סופווייב מציעה למטופלים פתרון אופטימלי, לא פולשני ויעיל במיוחד לטיפול בקמטים, הרמת אזורי הגבות והצוואר וטיפול בצלוליט. היכולת שלנו לטפל בבעיות אסתטיות שמטרידות מאות מיליוני נשים וגברים בעולם על ידי סטימולציה של צמיחה של קולגן ואלסטין חדשים בעור ללא כל נזק לשכבות העליונות של העור היא גורם מפתח בצמיחת ההכנסות שלנו ממכירות פולסים לרופאים שרכשו את המכשירים של סופווייב ושביצעו יותר מ-100,000 טיפולים, באמצעות טכנולוגיית ה- SUPERB שלנו. סופווייב ממשיכה להשקיע במחקרים קליניים המוכיחים את היעילות, הבטיחות ונוחיות הטיפול באמצעות המכשיר שלנו בהשוואה לפתרונות פולשניים ולא פולשניים שקיימים כיום בשוק. אנחנו גם נשארים ממוקדים בבניית פורטפוליו הפטנטים והקניין הרוחני שמגן על הפתרונות החדשניים שלנו, ובשנת 2022 אושר הפטנט הראשון שלנו בארה"ב שמגן על תכונות מפתח של טכנולוגיית האולטרסאונד והקירור של SUPERB".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה