סופווייב בדוח טוב: זינוק בהכנסות וצמצום ההפסדים

החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה הפסד נקי של 3.8 מיליון דולר על הכנסות של 10.4 מיליון דולר; לאחרונה קיבלה אישור FDA להוספת רכיב IoT למכשיר החברה בארה"ב
 | 
telegram

חברת סופווייב סופווייב +3.7% סופווייב 1,682 +3.7% סופווייב בסיס:1,622 פתיחה:1,622 גבוה:1,693 נמוך:1,645 תמורה:469,628 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בפיתוח, שיווק וייצור טכנולוגיה לא-פולשנית לטיפולי הצערת ומיצוק העור, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2023 לפיהם הכנסותיה הסתכמו ב-10.4 מיליון דולר לעומת הכנסות של 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד - זינוק של 86.3%. בחברה אומרים כי הגידול בהכנסות נרשם כתוצאה מהרחבת היקף המכירות של מכשירי החברה, וכן מגידול במכירות חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים. יצוין, בתחום פעילות החברה קיימת עונתיות לפיה המכירות ברבעונים הראשון והשלישי הינן נמוכות באופן יחסי לרבעונים השני והרביעי.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-7.7 מיליון דולר (כ-73.7% מההכנסות) לעומת רווח גולמי של 4.1 מיליון דולר (כ-73.4% מההכנסות) ברבעון המקביל. ההפסד התפעולי הסתכם ב-3.7 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 4.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.

סופווייב רשמה בשורה התחתונה הפסד נקי של 3.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד נקי של 5.3 מיליון דולר ברבעון במקביל אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בחודש שעבר החברה עדכנה על קבלת אישור ה-FDA להוספת רכיב ה-IoT (Internet of Things) למכשיר TMSofwave של החברה. אישור ה-FDA ניתן למכשיר שפיתחה החברה בהתבסס על טכנולוגיית ה-™SUPERB שלה, המיועד לטיפול לא פולשני בהצערת ומיצוק עור הפנים והצוואר, להרמה של גבות העיניים והרקמות הרפויות מתחת לסנטר ולשיפור במראה הצלוליט לזמן קצר. רכיב ה-IoT בשם Sofwave Smart™, הינו רכיב חיצוני שנועד לחבר את מכשירי החברה לרשת האינטרנט ויאפשר העברת נתונים דו כיוונית מהחברה ללקוחותיה ובחזרה. לפי החברה, באמצעות רכיב ה-IoT היא תוכל לבצע שידרוגי תוכנה מרחוק ולמכור שירותים נוספים. בנוסף, יחד עם המכשיר מספקת החברה גם פולסים (Pulses) הנמכרים בחנות המקוונת של החברה ונצרכים באופן שוטף בעת כל הפעלה של המכשיר TMSofwave.

מניית סופווייב עלתה מתחילת השנה ב-11% (נכון לטרם פתיחת המסחר הבוקר) למחיר של 9.2 שקל המבטא שווי שוק של 313.3 מיליון שקל.

לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "אנו מסיימים רבעון נוסף עם תוצאות כספיות מצויינות, בתמיכת מכירות חזקות בכל השווקים בהם אנו פועלים. במהלך הרבעון הרחבנו את הפעילות המסחרית שלנו עם קבלת אישור רגולטורי במקסיקו, שסולל את הדרך לכניסת החברה לפעילות במדינה שהינה השוק השני בגודלו באמריקה הלטינית בתחום הרפואה האסתטית. זאת, לאחר שבמהלך הרבעון האחרון של 2022 קיבלנו אישורים רגולטורים בברזיל ובטייוואן, שניים מהשווקים הגדולים בעולם בתחום פעילותנו. אנו ממשיכים לראות את מגמת ההתרחבות בשימוש בטכנולוגיית החברה, כמתבטא בצורה הטובה ביותר בגידול שאנו מציגים במכירות הפולסים, ואנו שמחים לעדכן שעד כה בוצעו מעל מ-125,000 טיפולים באמצעות טכנולוגיית ה-TMUPERBS שלנו. בנוסף וכחלק מהשאיפה התמידית שלנו לחדשנות, קיבלנו לאחרונה אישור FDA לאפליקטור חדש, ה-'Precise', שנותן מענה מיטבי לטיפול באזורי גוף קטנים ובעלי גישה מוגבלת, דוגמת צידי העיניים והפה. במבט קדימה להמשך השנה, אנו מצפים למספר מגמות חיוביות שייתמכו בהמשך צמיחת החברה, ובהן הרחבת מגוון הטיפולים שמוצעים ע"י טכנולוגית החברה והרחבת הנוכחות של החברה במדיה החברתית".

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון: "אנו ממשיכים לצפות ששנת 2023 תהיה שנה משמעותית של צמיחה עבור סופווייב, זאת לאור הביקוש העולמי הגדל לפתרונות לא פולשניים בתחום האסתטיקה הרפואית להצערת העור, וזאת גם בסביבה העסקית הנוכחית. חשוב לציין, כי הטכנולוגיה של סופוויב נחשבת טכנולוגיה מובילה ביעילות הקלינית שלה, בנוחיות למטופל ובבטיחות הגבוהה שלה, בקרב הקהילה העולמית של מובילי דעה בתחום הרפואה האסתטית וזוכה למודעות גבוהה בתעשייה בה אנו פועלים. בהקשר זה, מוצר החברה קיבל לאחרונה משוב חיובי גורף ממספר רופאים בעלי השפעה באירועים חשובים בתעשייה, כגון IMCAS (פריז), ASDS (ארה"ב) ו-AAD (ארה"ב)".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות