דוח חלש לדלתא מותגים: למרות עלייה בהכנסות, הרווח ירד ב-21% ל-15 מיליון שקל

החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה עלייה קלה של 3% בהכנסות ל-221 מיליון שקל אך הרווח התפעולי צנח ב-25%
 | 
telegram

חברת הביגוד והאופנה דלתא דלתא מותגים 0% דלתא מותגים 6,993 0% דלתא מותגים בסיס:6,993 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2023 לפיהם הכנסותיה הסתכמו ב-221.1 מיליון שקל לעומת הכנסות של 214.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 3.1%.

הרווח הגולמי ברבעון המסתכם ב-120.7 מיליון שקל (כ-54.6% מההכנסות) לעומת רווח גולמי של 118.4 מיליון שקל (כ-55.2% מההכנסות) ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-22.2 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 29.9 מיליון שקל ברבעון המקביל - ירידה של 25.5%.

דלתא רשמה ברבעון הראשון רווח נקי של 15 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של 19.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אתשקד - ירידה של 21.1%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בפברואר 2023 חתמה דלתא על הסכמה עקרונית (בלתי מחייבת) לרכישת מלוא מניותיה של גולף, בדרך של מיזוג משולש הופכי, במחיר של 425 מיליון שקל, בעסקת מזומן, בתוספת תשלום של 25 מיליון שקל בכפוף לתוצאות כספיות עתידיות של גולף. עם זאת, דלתא מציינת כי בשלב זה אין כל וודאות שהמגעים יתקדמו ו/או יובילו לחתימה על הסכם מחייב לביצוע העסקה ואין כל וודאות מתי ואם בכלל תושלם ובאילו תנאים.

בראיון לביזפורטל מחודש נובמבר 2022 אמרה המנכ"לית ענת בוגנר כי "חשוב להגיד ששלושת הרבעונים הראשונים של השנה - כמו בכל הענף שלנו - הם לא מייצגים את הרבעון הרביעי שהוא הרבעון המשמעותי. צריך לזכור שבשנה שעברה לא הייתה אינפלציה, עלויות השילוח לא היו כל-כך גבוהות וגם שער הדולר הושפע מאוד. הרבעון הרביעי מהווה לרוב כ-35% בערך מהמכירות השנתיות ומהרווחיות ולכן יש להסתכל בסוף השנה כל השקלול המלא".

מניית דלתא מותגים עלתה ב-9% מתחילת השנה (נכון לטרם פתיחת המסחר הבוקר) למחיר של 46.2 שקל ושווי שוק של 1.15 מיליארד שקל.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "החברה מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2023 עם גידול בהכנסות וצמיחה של 5.5% במכירות החנויות הזהות. כמו כן, מכירות המותגים Victoria's Secret ו-Panta Rei שהושקו בשנת 2022 צוברות תאוצה ועד סוף שנת 2023, תפתחנה 2 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria's Secret, 4 חנויות נוספות למותג Panta Rei ו-5 חנויות ראשונות של מותג האוירה והטיפוח Bath & Body Works.

"בנוסף לצמיחה, החברה ממוקדת בניהול המלאי הקיים, ובסוף הרבעון הראשון קטנה משמעותית יתרת המלאי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וזאת למרות השקת המותגים החדשים. בוגנר הוסיפה כי המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם בתחילת 2023 אשר היוותה ברבעון הראשון כ-15% מסך מכירות הקבוצה. היום פועלים ארבעה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, Victoria's Secret ו-Panta Rei ובסוף שנה זו אנו מתכננים להשיק את אתר המותג המוביל Bath & Body Works. החברה מציגה לאורך השנים יכולות צמיחה וביצועים מהטובים בענף. זאת הודות לחוזקת המותגים שלנו, בידולם וחיזוק נאמנות הלקוחות. בראייה קדימה, אנו מממשים את אסטרטגיית הצמיחה שהצבנו תוך פיתוח וקידום מותגים קיימים וחדשים, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות