פיימנט הכפילה את ההכנסות והגדילה את הרווח ב-43% - המניה מזנקת ב-20%
חברת פיימנט טכנולוגיות פיננסיות פיימנט +0.87% פיימנט 302.3 +0.87% בסיס:299.7 פתיחה:299.7 גבוה:317 נמוך:299 תמורה:44,518 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בפיתוח טכנולוגיה בתחום התשלומים והאשראי הצרכני הכניסה ברבעון השני של 2023 כ-11.6 מיליון שקל, כפול מהכנסות של 5.8 מיליון שקל שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לסך כ-9.6 מיליון שקל, גידול של כ-81% בהשוואה לרבעון המקביל וגידול של כ-20% בהשוואה לרבעון הקודם. ה-Adjusted EBITDA ברבעון הסתכם לסך כ-5.7 מיליון שקל, גידול של כ-137% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וגידול של כ-39% לעומת הרבעון הקודם.
החברה רשמה גידול של כ-43% ברווח הנקי ברבעון שהסתכם בכ-4.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וכ-2.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2023.
קצב העמדת הלוואות חדשות במונחים שנתיים נכון ליולי 2023 עומד על כ-450 מיליון שקל, בהשוואה לכ-356 מיליון שקל בשנת 2022 כולה, תוך שמירה עקבית על שיעור כשל אשראי נמוך מ-1%. ברבעון השני לשנת 2023 העמידה החברה הלוואות חדשות בסך כ-102 מיליון שקל (כ-110 מיליון שקל בנרמול השפעת חג הפסח שחל באפריל), בדומה לרבעון הקודם, לעומת כ-87 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה הגדילה החברה מסגרות אשראי מבנקים לסך כ-235 מיליון שקל, תוך שיפור אמות המידה הפיננסיות וללא שינוי במרווחים, מתוכן יתרות לא מנוצלות בסך כ-141 מיליון שקל.
ההון העצמי גדל לכ-60.5 מיליון שקל נכון ל-30.6.2023 בהשוואה לכ-56.2 מיליון שקל ב-31.12.2022. דירקטוריון החברה אישר חלוקה נוספת של דיבידנד בסך של כ-3 מיליון שקל, כ-8.13 אג' למניה.
מניית פיימנט מזנקת כעת במסחר ומשלימה קפיצה של 39% מתחילת השנה למחיר של 4.2 שקל ושווי שוק של 156 מיליון שקל.
יניב גילאור, מייסד ומנכ"ל פיימנט: "אנו מסכמים רבעון שני חזק, עם הכפלה בהכנסות וגידול ברווח בשורה התחתונה, כשהקו המנחה בראש ובראשונה הוא שמירה עקבית על שיעור כשל אשראי נמוך המבוקר על ידי הגופים הפיננסיים להם אנו ממחים את ההלוואות. הצמיחה ברבעון ובמחצית הראשונה של השנה נובעת מהמשך גידול במספר בתי העסק שבוחרים בפלטפורמת התשלומים שלנו ובהיקף ההלוואות שמרביתן צמודות מדד, לצד שיפור במרווחים וניצול אופטימאלי של מקורות האשראי. הגידול בבסיס לקוחותינו העסקיים, על רקע אתגרי המאקרו שמשפיעים על ירידה בפדיונותיהם, משקף את הצורך הגובר בפתרון שלנו, שממוקד באשראי צרכני לעסקאות גדולות בנקודת המכירה ומאפשר לנו נגישות לפרופיל לקוחות איכותי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה