הולמס פלייס: מספר המנויים גדל ל-177 אלף; ההכנסות עלו ב-10%
בדוחות שפרסמה השבוע מדווחת חברת הולמס פלייס על גידול בהיקף הכניסות למועדונים מאז פרוץ המלחמה. יותר אנשים בחל"ת ונראה שגם לכך יש השפעה על המכירות. זה יבוא, כמובן, לידי ביטוי רק בדוחות הרבעון הרביעי.
ומה קורה ברבעון השלישי? החברה למועדוני כושר ובריאות, שמפעילה 62 סניפים, מדווחת כי מספר המנויים, נכון לסוף הרבעון השלישי, עלה גם הוא והסתכם בכ-177 אלף מנויים לעומת כ-170 אלף מנויים בסוף התקופה המקבילה.
ההכנסות ברבעון ה-3 הסתכמו ב-134.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-121.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2022 - עלייה של 10%. בחלוקה למגזרים, ההכנסות במגזר הולמס עמדו על כ- 100 מיליון שקל ובמגזר אייקון, רשת מועדונים בבעלותה, על כ-35.5 מיליון שקל - מדובר על עלייה של 6.42% בהשוואה לרבעון ה-3 לשנת 2022 במגזר הולמס ועלייה של 22.45% במגזר אייקון.
הרווח הגולמי לרבעון ה-3 לשנת 2023, הסתכם בכ-26 מיליון שקל, המהווים עלייה של 20.6% בהשוואה לנתוני הרבעון ה-3 לשנת 2022 שהסתכמו ב- 21.5 מיליון שקל. שיעור הרווחיות הגולמית עלה אף הוא ל- 19% בהשוואה ל- 18% ברבעון המקביל לשנת 2022.
הרווח התפעולי הסתכם ב- 15.2 מיליון שקל ושיעור הרווחיות התפעולית עומד הרבעון על 11%, צמיחה של כ- 25% בהשוואה לרבעון המקביל לשנת 2022, שהסתכם ברווח תפעולי של כ- 12.2 מיליון שקל ושיעור רווח תפעולי של 10%.
הרווח הנקי הסתכם בכ- 11.8 מיליון שקל בהשוואה לכ- 11.5 מיליון שקל ברבעון ה-3 לשנת 2022, צמיחה של כ- 3% בהשוואה לרבעון המקביל לשנת 2022.
ה-EBITDA ברבעון ה-3 של 2023, הסתכם ב- 22.3 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל לשנת 2022, בו הסתכם ה- EBITDA ב- 18.5 מיליון שקל - צמיחה של מעל ל-20% משנה לשנה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, צמח גם הוא הרבעון והסתכם בכ- 18.2 מיליון שקל לעומת כ- 17.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 4% בהשוואה לנתוני הרבעון ה-3 לשנת 2022. במהלך הרבעון ה-4 ייפתח מועדון אייקון נוסף בבית שאן. הקבוצה זכתה בשני מכרזים להפעלת חדרי כושר הולמס פלייס פמילי בבאר שבע ובאבן יהודה, שיפתחו בשנים הקרובות.
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, "עם פתיחת המלחמה, הולמס פלייס שמה לעצמה מטרה – להמשיך ולהפעיל את מועדוני הקבוצה לאורך כל התקופה. במהלך תקופה זו, נרשמו ביקושים גבוהים בקרב המנויים להמשיך את שגרת האימונים, שכן המועדונים היוו אי של שפיות עבור רבים ממנויי החברה. נכון להיום מספר הכניסות למועדונים עולה על מספר מספר הכניסות טרום המלחמה. כתוצאה מכך, להערכת החברה, למלחמת חרבות ברזל לא תהיה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות בהמשך השנה.
"לצד זאת, אנו מציגים בפניכם היום רבעון נוסף של צמיחה בתוצאות העסקיות. תוצאות הרבעון השלישי של 2023 מציגות צמיחה בזכות המשך מימוש התוכנית האסטרטגית של החברה הכוללת צמיחה באמצעות פתיחת מועדונים חדשים, שיפור הסכמי שכירות, חידוש ושיפור תוצאות מועדונים ותיקים וכל זאת לצד בחינה מתמדת של פעילויות חדשות סינירגטיות לפעילות הליבה של החברה. הצבנו מטרה לפיה עד שנת 2027 נגיע ל-136-146 מיליון שקלEBITDA ולרווח נקי תזרימי של מעל ל-80 מיליון שקל.
"תוצאות הרבעון השלישי הן אבן דרך חשובה להשכת יעד זה. נכון לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, אנו עומדים על EBITDA של מעל ל-63 מיליון שקל המהווה עלייה של 24% לעומת שנת 2022 ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 50.4 מיליון שקל, עלייה של כ-19% לעומת 2022".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.איזה יופי!!! מעניין רקרעות תשובה 30/11/2023 20:17הגב לתגובה זו1 0שאת כל השפע הזה רואים רק המשקיעים ולא הלקוחות. אהיה עדינה, רמת אחזקה של ציוד כמעט לא קיימת. ניקיון בסניפים …..מוזמנים להריח ולראות . צוות שמקבל שכר מינימום ומתבקש לעשות מקסימום….ואת זה רואים טוב בתודעת שרות ומקצועיות שלא שם יותרסגור
-
זו בדיוק השיטה. מינימום הוצאות, מקסימום הכנסותהמגיב 02/12/2023 01:49הגב לתגובה זו0 0שווה - מקסימום רווח ל"משקיעים". לקוחות זה לא דבר מעניין.סגור