קסטרו תחל להפיץ בארה"ב את המותג הצרפתי "איב רושה"
חברת האופנה קסטרו קסטרו +0.61% קסטרו 9,348 +0.61% בסיס:9,291 פתיחה:9,291 גבוה:9,430 נמוך:9,291 תמורה:203,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התקשרה בהסכם זיכיון בלעדי להפצת מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב רושה" (YVES ROCHER), בארה"ב. מדובר באחד המותגים המצליחים ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, המהווה מנוף עסקי חדש לקבוצת קסטרו בשווקי ארה"ב. לראשונה מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח של ''איב רושה'' יופצו לנקודות מכירה וחנויות בתפוצה נרחבת בארה"ב תוך שיווק ממוקד, וזאת לאחר שחברת איב רושה בחרה בקסטרו כמפיץ הבלעדי. הזיכיון נחתם לתקופה של 20 שנה.
לפי ההסכם, תוקם חברת בת ייעודית "RADIXIS" בארה"ב כשבין בעלי מניותיה נמנים: קסטרו, שתחזיק מניות בכורה בשיעור של 80.2%, אבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי - יזם שיווק דיגיטלי ותיק, שיחזיק מניות בכורה בשיעור של 9.9% ויוביל כמנהל דיגיטל וטכנולוגיה של מרכז הפיתוח ורון רוטר, שיוקצו לו מניות רגילות בשיעור של 9.9% כאשר על מניותיו יחול מנגנון Reverse Vesting למשך שלוש שנים.
לחברת הבת יוזרם בשלב הראשוני סך של כ-25 מיליון שקל (כ-7 מיליון דולר), כשחלקה של קסטרו בהשקעה מסתכם בכ-22 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר) עם אפשרות להגדלת ההשקעה לכ-50 מיליון שקל, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה. ההשקעה מיועדת להשקת אתר אונליין ייעודי מתקדם בארה"ב, פתיחת חנויות והקמת מרכז פיתוח טכנולוגי RADIXIS R&D CENTER בתל אביב, שיתמוך בהשקת המותג והתאמתו באופן מקסימלי לשוק האמריקאי.
מרכז הפיתוח ירתום את הטכנולוגיה הישראלית של בינה מלאכותית (AI), ביג דאטה, למידת מכונה (Machine learning) בתחומי ה-E-Com, קמעונאות וקוסמטיקה כדי לשפר את חווית הלקוח ברכישה באונליין ובחנויות. טכנולוגיות הבינה המלאכותית ישפרו את שביעות רצון הלקוחות על ידי התאמת המרכיבים הטבעיים הפעילים במוצר של איב רושה לצרכי הלקוחות לפי נתונים ביולוגים אישיים. בצוות הועדה המייעצת של מרכז הפיתוח יכהנו היזמים, פורצי דרך ישראלים, אסף חפץ ורמי לכטר, שישקיעו במיזם וייעצו בתחום הטכנולוגי והתפעול הדיגיטלי.
מינויים חדשים
כמו כן, בהמשך לקבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של איב רושה בארה"ב, הודיעה קסטרו על שורת מינויים בתפקידי ההנהלה הבכירה: רון רוטר ימונה כמנכ"ל זרוע פעילות חו"ל של הקבוצה ובמסגרת זו יכהן כמנכ"ל המיזם ו-"איב רושה" ישראל ויסיים את כהונתו כמנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס. רון יוביל את השקת המותג והחדרתו לשוק האמריקני, תוך הקמת מרכז פיתוח טכנולוגי ישראלי, כאמור, הקמת אתר און ליין ייעודי לארה"ב ופתיחת חנויות. יאיר אוחיון, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בקבוצה, יחליפו וימונה כמנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס. איתמר בלום שכיהן כמשנה לסמנכ"ל הכספים בקבוצה עד לחודש מאי 2023, ימונה כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.
יוסי גביזון, מבעלי קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו ממשיכים להוביל את קבוצת קסטרו-הודיס בפני יעדים חדשים. החדרת מותג חזק ומוביל לשוק האמריקאי היא מהלך משמעותי עבור הקבוצה. אין לי ספק כי החיבור בין היכולות והנחישות יובילו להצלחה".
רון רוטר המנכ"ל הנכנס למיזם איב רושה ארה"ב: "אנו גאים לציין היום אבן דרך לקבוצת קסטרו-הודיס עם קבלת הזיכיון הבלעדי למותג איב רושה YVES ROCHER, מוביל גלובלי בתחום הקוסמטיקה הבוטנית, שיופץ וישווק לראשונה בתפוצה נרחבת בארה"ב. החיבור של קסטרו עם חברת איב רושה YVES ROCHER הצרפתית, החל לפני כעשור עם השקתו המוצלחת בישראל, בעוד כיום המותג ממשיך בצמיחתו וגדל בכל שנה בישראל ובעולם.
"קבוצת קסטרו בוחנת כל העת הזדמנויות עסקיות חדשות שיקדמו את היעדים העסקיים שלה. החדרת איב רושה לשוק הענק בארה"ב מבוססת על הניסיון שלנו במודל התפעול המוכח של נקודות מכירה יעילות ופעילות דיגיטל ו-E-com חזקה. הפעילות החדשה בארה"ב מהווה חדירה לשוק משמעותי של 100 מיליארד דולר ובכוונתנו למצות את הפוטנציאל המסחרי הגלום בשוק יעד מרכזי זה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.עכשיו נקנה רק ספורהחי באמריקה 28/02/2024 15:57הגב לתגובה זו0 0מי קונה מותגי קסטרו..סגור