גלאסבוקס: הכנסות של 14 מיליון דולר ברבעון; רווחיות גולמית של 73.4%

 | 
telegram

גלאסבוקס {גלאסבוקס}  המספקת שירותים מבוססי תוכנה דיווחה על תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2023. ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) של החברה הסתכמו בכ-57.3 מיליון דולר, גידול של 17% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, מתוכן ה-ARR מלקוחות ענן הסתכם בכ-50.5 מיליון דולר, גידול של כ-54% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. 

הכנסות החברה לשנת 2023 הסתכמו ב-48.6 מיליון דולר, גידול של 6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי ענן בשנת 2023 עלו בכ-35% לכ-35.2 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו בכ-14 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי ענן ברבעון הרביעי זינקו בכ- 69% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי Non-GAAP לשנת 2023 הסתכם ב- 68.9% מההכנסות בהשוואה ל-65.7% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי Non-GAAP ברבעון הרביעי של השנה גדל ל-73.4% מההכנסות לעומת כ-61.8% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווחיות הגולמית ממנויי ענן צמחה לכ-75.1% מההכנסות בשנת 2023 בהשוואה ל-65.4% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. הרווחיות הגולמית Non-GAAP ממנויי ענן ברבעון הרביעי השתפרה משמעותית ל-81.0% מההכנסות לעומת 63.7% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

בנוסף חל קיטון בקצב שריפת המזומנים של החברה בשנת 2023 לכ-4.0 מיליון דולר, לעומת כ-16.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. יתרות המזומנים של החברה ליום 31.12.2023 עומדות על כ-46 מיליון דולר הכוללות מסגרת אשראי של 20 מיליון דולר ומאפשרות לחברה גמישות פיננסית לצד המשך ההתרחבות החברה ויישום המהלכים האסטרטגיים שלה. שיעור השימור נטו של לקוחות גדולים לשנת 2023 עומד על 121% ושיעור השימור הגולמי ברוטו של לקוחות גדולים לאותה תקופה עומד על 91%.

במהלך השנה החברה הרחיבה את תיק הלקוחות עם 51 לקוחות חדשים כגון: AXA, ANZ Bank, US HealthConnect Inc, Co-Operative Bank ו-Dayuse, זאת לצד המשך הרחבת חוזים של לקוחות קיימים גדולים.

"אנו מסכמים את שנת 2023 עם תוצאות הנובעות בעיקרן מהכנסות מלקוחות ענן, מה שמהווה עדות חזקה להחלטת החברה להתמקד בסגמנטים בהם יש לנו יתרון מוכח, ביניהם מגזר הפיננסים והביטוח", מסר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. "אנו ממשיכים בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת ההכנסות מלקוחות קיימים שמקבלים החזר השקעה מהיר תודות לפתרונות המהפכניים אותם מציעה החברה. כל זאת לצד יישום צעדי התייעלות תפעולית, שהחלו לבוא לידי ביטוי בשיפור המשמעותי בכלל מדדי הרווחיות של החברה.

מורגנשטרן גם הוסיף לגבי מוצרי ה-AI שהחברה השיקה: "גלאסבוקס השיקה השנה שני פתרונות טכנולוגיים המבוססים על AI. האחד בתחום משוב חוזר מלקוחות, בו שיעור המשוב החוזר של לקוחות עומד על 4% מסך כל הלקוחות וכתוצאה מכך, נוטות חברות לנהל את השירות המוצע על ידן ולקבל החלטות עסקיות מוטות שלא משקפות נאמנה את רצון כלל לקוחותיהן. השני הוא (Glassbox Insights GIA Assistant) - המנגיש למשתמשים עסקיים חסרי כל ידע טכנולוגי מוקדם מאגר נתונים רחב, ומאפשר לכתוב שאילתות בשפה פשוטה ולאתר בקלות ביקורים דיגיטליים ספציפיים אותם מבקש לקוח הקבוצה לנתח".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות