דלתא הכפילה את הרווח ברבעון ורשמה עלייה של 17.5% בהכנסות

החברה רשמה רווח נקי של 33.2 מיליון שקל על הכנסות של 260 מיליון שקל; גם הרווח התפעולי זינק ב-93% ל-42.8 מיליון שקל
 | 
telegram

חברת האופנה דלתא דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה ברבעון הראשון של 2024 הכנסות של 259.8 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 221.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 17.5%. מכירות האינטרנט ברבעון הראשון צמחו בכ-27% והסתכמו בכ-42.2 מיליון שקל לעומת כ-33.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי של החברה ברבעון הראשון הסתכם ב-156.2 מיליון שקל (כ-60.1% מההכנסות) לעומת רווח גולמי של 120.7 מיליון שקל (כ-54.6% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-42.8 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 22.2 מיליון שקל ברבעון המקביל - זינוק של 92.7%.

דלתא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של 33.2 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של 15 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - זינוק של 120%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-69.1 מיליון שקל לעומת כ-45.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה נכון ל-31.3.2024 הסתכם בכ-575.2 מיליון שקל לעומת כ-504.2 מיליון שקל ביום 31.3.2023. הגידול נובע בעיקר מגידול ברווח הנקי בסך של כ-134.2 מיליון שקל ב-12 החודשים האחרונים אשר קוזז בחלקו מתשלום דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-58 מיליון שקל. ביום 19 במאי 2024 אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בסך של כ-16.6 מיליון שקל, אשר צפוי להיות מחולק ביום 4 ביוני 2024 ומתווסף לדיבידנד שחולק במרץ 2024 בסך של כ-32.3 מיליון שקל.

מניית דלתא קפצה ב-52% מתחילת השנה למחיר של 63.9 שקל ושווי שוק של 1.6 מיליארד שקל.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "החברה מציגה צמיחה עקבית ופותחת את שנת 2024 עם גידול בהכנסות החברה הנובע בעיקרו מגידול של 20.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים, עם גידול בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה פתחנו 14 חנויות חדשות ובכוונתנו להמשיך להתרחב. מכירות המותגים Victoria's Secret ו-Panta Rei שהושקו בשנת 2022 צוברות תאוצה כאשר במהלך חודש אפריל נפתחו 4 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria's Secret ו-5 חנויות ראשונות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works.

"המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם בתחילת 2024 אשר היוותה כ-16.3% מסך מכירות החברה ברבעון הראשון. היום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, Victoria's Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, לאחר תאריך הדו"ח. הביצועים הרב-שנתיים שלנו מעידים על מובילות עיסקית ותפעולית, שמציגה לאורך השנים יכולות צמיחה וביצועים מהטובים בענף. זאת הודות לגיוון וחוזקת המותגים שלנו לצד חיזוק נאמנות הלקוחות והיעילות התפעולית עליה נשענת החברה. אנו מממשים את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות שהצבנו, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות