ד"ר שמעון אקהויז: "הרופאים משתמשים בפולסים שלנו; זה מנוע הצמיחה המרכזי"

"העלייה במכירות פולסים מצביעה על כך שהרופאים משתמשים בטכנולוגיה שלנו בצורה אינטנסיבית", אומר מייסד ויו"ר סופווייב, ד"ר שמעון אקהויז, "עד סוף השנה נגיע לרווחיות תפעולית"
 | 
telegram

סופווייב  סופווייב 0% סופווייב 1,622 0% סופווייב בסיס:1,622 פתיחה:1,622 גבוה:1,690 נמוך:1,585 תמורה:191,442 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המפתחת מערכות לטיפולי הצערת ומיצוק העור פרסמה לאחרונה תוצאות סבירות לרבעון השני, אבל גם חברת הצמיחה הזו סובלת ממצב השוק. אינמוד הגדולה ממנה פי כמה מדווחת ברבעונים האחורנים על ירידה במכירות בשל ההאטה הכלכלית והריבית הגבוהה שגורמת ללקוחות לדחות הצטיידות ורכישה של מערכות, בסופווייב אומנם יש עדיין צמיחה, אבל קצב הצמיחה ירד. לסקירת הדוח האחרון.

הכנסות החברה עלו בכ-18% לכ-14.6 מיליון דולר, לעומת כ-12.4 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון השני בכ-83% לכ-6 מיליון דולר ומהוות כ-41% מסך ההכנסות ברבעון - הקפיצה הגדולה במכירות פולסים היא, לפי המייסד והיו"ר ד"ר שמעון אקהויז, המנוע המרכזי של החברה לעתיד. 

לצד הקפיצה בהכנסות החברה צמצמה את ההפסד התפעולי לכ-1.2 מיליון דולר, לעומת כ-2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2023, ואנחנו שוחחנו עם אקהויז על הרבעון ועל הצפי שלו לחברה להמשך.
ד"ר שמעון אקהויז, מייסד שותף ומנכ"ל סופווייב; קרדיט: תומר שלום
ד"ר שמעון אקהויז, מייסד שותף ומנכ"ל סופווייב; קרדיט: תומר שלום

כותרת ראשית

- כל הכותרות


איך אתם רואים את הרבעון השני?
"אנחנו מרוצים מהרבעון השני, אנחנו רואים ירידה בהפסדים ואנחנו מצפים שעד סוף השנה החברה תגיע לרווחיות תפעולית. מעבר לכך, התרומה של הפולסים להכנסות ממשיכה לגדול בצורה משמעותית. גדלנו מעל 80% במכירות פולסים לעומת הרבעון המקביל. העלייה במכירות פולסים מצביעה על כך שהרופאים משתמשים בטכנולוגיה שלנו בצורה אינטנסיבית. יש לא מעט מקרים שרופא קונה מוצר ולאחר מכן מבין שהוא לא טוב ולא משתמש בו. המכירות הגוברות של הפולסים הן אינדיקציה לשימוש אינטנסיבי".

"אנחנו צומחים בהכנסות ומצמצמים את ההפסדים", אומר אסף קורנר, סמנכ"ל הכספים. "אנחנו צופים שנמשיך לצמוח. אנחנו חברת צמיחה ואנחנו בונים צוות שיווק ומכירות. אנחנו משקיעים במ"ופ יותר מהמתחרים".

איך אתם רואים את השוק כרגע ואת המקום שלכם בו?
"אנחנו חושבים שכל המתחרים שלנו טובים", אומר אקהויז. "יש קצת קשיים בקרב רופאים שתחום האסתטיקה הוא לא העיסוק המרכזי שלהם, בין היתר כי יש להם קשיי מימון. אנחנו מוכרים לכולם אבל ממוקדים ברופאי הליבה הממוקדים באסתטיקה ושם ההשפעה השלילית יותר קטנה.

"מעבר לכך, הבסיס של הכנסות חוזרות שאנחנו יוצרים עוזר לנו לחזות רבעונים עתידיים. אלו לא מכירות של ציוד קפיטלי של שגר ושכח, אלו מכירות שבהן הרופא ממשיך להשתמש במוצר וכל פעם שהוא עושה זאת הוא חולק איתנו את ההכנסה".

איפה תהיו בעוד 3-4 שנים?
"נמשיך לקחת נתח שוק עם בסיס המשתמשים הקיים, וגם פה הפולסים משחקים תפקיד חשוב. הם יוצרים מכירות גם בהמשך הדרך. יש לנו פייפליין של מוצרים וטכנולוגיות שהבאנו ואנחנו ממשיכים להביא לשוק. גם בצד הגאוגרפי אנחנו ממשיכים להתרחב - יש שתי טריטוריות באסיה שמאוד מהותיות עבורנו, סין ויפן, ובשנים הקרובות אנחנו מאמינים שנקבל שם אישורים רגולטוריים".

מסר למשקיעים?
"אנחנו מתמקדים בבניית החברה לטווח ארוך, זה מה שעשינו בחברות הקודמות. אנחנו לא רוצים להראות מהר רבעונים טובים ואז לא לדעת איך ממשיכים הלאה. אנחנו בונים בסיס חזק החל מהטכנולוגיה, דרך השיווק, הנוכחות הדיגיטלית, התמיכה ברופאים ומערכות ההפצה, כל זאת כדי לבנות חברה מובילה בשוק האסתטי".

מניית סופווייב נסחרת לפי שווי של 572 מיליון שקל אחרי ירידה של 3% מתחילת השנה ועלייה של 42% ב-12 החודשים האחרונים.
מניית סופווייב מתחילת השנה
מניית סופווייב מתחילת השנה

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות