פרטנר עם עלייה ברווח ל-57 מיליון שקל; ירידה בלקוחות הסלולר
הרווח הנקי של חברת התקשורת פרטנר פרטנר -1.65% פרטנר 1,908 -1.65% בסיס:1,940 פתיחה:1,785 גבוה:1,915 נמוך:1,785 תמורה:5,217,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ברבעון השני של השנה עלה ל-57 מיליון שקל - עלייה של 6%. היא רשמה גם עלייה של 11% ברווח התפעולי ל-90 מיליון שקל.
ההכנסות בנטרול דמי קש"ג (קישור גומלין) הסתכמו ב-752 מיליון שקל, גידול של כ-1% בהשוואה ל-747 מיליון שקל ברבעון המקביל, שקוזז בין היתר מהשפעות המלחמה על הכנסות משירותי נדידה וסיום הכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל. ללא נטרול קש"ג, הסתכמו ההכנסות ב-823 מיליון שקל, ירידה של כ-3% בהשוואה ל-850 מיליון שקל ברבעון המקביל, שנבע בעיקר מירידה בהכנסות מדמי קש"ג, כתוצאה מהפחתת תעריפי הקש"ג החל מיוני 2023.
כאמור, הרווח התפעולי הסתכם ב-90 מיליון שקל, עלייה של כ-11% בהשוואה ל-81 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחציון הראשון של השנה, הסתכם הרווח התפעולי ב-176 מיליון שקל - צמיחה של כ-28%. הרווח הנקי הסתכם ב-57 מיליון שקל, עלייה של כ-6% בהשוואה ל-54 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחציון הראשון של השנה, הסתכם הרווח הנקי ב-112 מיליון שקל, צמיחה של כ-37% בהשוואה ל-82 מיליון שקל בחציון המקביל.
ה-EBITDA המתואם הסתכם ל-283 מיליון שקל, עלייה של כ-4%. בחציון הראשון של השנה, הסתכם ה- EBITDA המתואם ל-564 מיליון שקל, עלייה של כ-9% בהשוואה ל-517 מיליון ₪ בחציון המקביל.
עוד תוצאות: תזרים מזומנים חופשי מתואם הסתכם ב-69 מיליון שקל, ירידה של כ-4% בהשוואה ל-72 מיליון שקל ברבעון המקביל. החוב פיננסי נטו הסתכם ב-502 מיליון שקל, קיטון של כ-19% בהשוואה ל-617 מיליון שקל ברבעון המקביל.
פרטנר היא הספקית בעלת היצע הסיבים הרחב בישראל. כלומר, פריסת הסיבים של בזק הייתה גבוהה יותר, אבל ההסכם החדש שמאפשר לה לפרוס סיבית גם על התשתית של המתחרה הפכו אותה לכזו, עם פוטנציאל של כ-2.5 מיליון משקי בית. מצבת מנויי הסיבים האופטיים של החברה הסתכמה ב-404 אלף בסוף הרבעון, עם צמיחה של 15 אלף מנויים.
מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-404 אלף בסוף הרבעון, עלייה של 15 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. מצבת מנויי אינטרנט הסתכמה ב-455 אלף בסוף הרבעון, עלייה של 8 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. כ-89% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים. מצבת מנויי טלוויזיה הסתכמה ב-205 אלף בסוף הרבעון, ירידה של אלף מנויים בהשוואה לרבעון הקודם.
מצבת מנויי הסלולר של החברה הסתכמה בסוף הרבעון בכ-2.629 מיליון (כ-93% מנויי פוסט-פייד), ירידה של 8 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם, הנובע מהחלטה אסטרטגית של החברה להתמקד בחבילות ערך.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו מאמינים בפשטות. השקעות מדויקות, לצד שיפור מתמשך באיכות השירות ללקוח, מובילים למצוינות תפעולית, ללקוחות מרוצים יותר ולצמיחה ברווחיות. ממשיכים להעביר את הלקוחות שלנו לרשת הסלולר 5G הטובה בעולם ולתמוך בחברה הישראלית, בלקוחותינו המפונים ובכוחות הביטחון".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה