קסטרו: ההכנסות עלו ל-537 מיליון שקל; זינוק ברווח התפעולי

הקבוצה רשמה עלייה של 17% בהכנסות והרווח התפעולי זינק ב-62% לכ-88 מיליון שקל. הפדיון הממוצע למ"ר עלה ב-24%. מתחילת השנה, פרעה החברה הלוואות בנקאיות בהיקף של כ-171 מיליון שקל. המניה עלתה ב-93% השנה
 | 
telegram
(2)

ההכנסות של קבוצת קסטרו  קסטרו +0.61% קסטרו 9,348 +0.61% קסטרו בסיס:9,291 פתיחה:9,291 גבוה:9,430 נמוך:9,291 תמורה:203,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ברבעון השני צמחו לכ-537.6 מיליון שקל, לעומת כ-459.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של 17% - כך עולה מהדוחות של החברה. הצמיחה מיוחסת לגידול של כ-19% במכירות החנויות הזהות של הקבוצה עם גידול בשלושת מגזרי הפעילות: אופנת ההלבשה בכ-18%, אביזרי האופנה בכ-21%  הטיפוח והקוסמטיקה בכ-44%.

הרווח התפעולי ברבעון השני זינק בכ-62% והסתכם בכ-87.7 מיליון שקל (16.3% מההכנסות) לעומת כ-54.1 מיליון שקל (11.8% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. גם הרווח הנקי ברבעון השני זינק, בכ-69%, והסתכם בכ-56.7 מיליון שקל לעומת כ-33.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. במחצית השנייה, הרווח הנקי הסתכם בכ-60.6 מיליון ש"ח לעומת כ-1.6 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד ולעומת כ-42.5 מיליון שקל בשנת 2023 כולה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת במחצית הראשונה עומד על 170.4 מיליון שקל לעומת כ-120 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני צמח בכ-19% והסתכם בכ-329.9 מיליון שקל (כ-61.4% מהמחזור) לעומת רווח גולמי של כ-277.3 מיליון שקל (כ-60.4% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה צמח בכ-22% והסתכם בכ-561.6 מיליון שקל (כ-57.8% מהמחזור) לעומת רווח גולמי של כ-460.3 מיליון שקל (כ-54.8% מהמחזור) במחצית המקבילה אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הפדיון החודשי הממוצע למ"ר של כלל מותגי הקבוצה צמח בכ-23.7% והסתכם ברבעון השני לשנת 2024 בכ-2,151 שקל לעומת כ-1,739 שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מניית קסטרו מזנקת מתחילת השנה ב-93%. היא נסחרת סביב 75.46 שקל, ושווי השוק של הקבוצה עומד על 622 מיליון שקל.

עוד נתונים: הכנסות מגזר אופנת ההלבשה ברבעון השני לשנת 2024 הסתכמו בכ-361.3 מיליון שקל - גידול של כ-12.4% לעומת כ-321.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד הנובע מגידול במכירות החנויות הזהות ומעיתוי חג הפסח. בתחום פעילות אופנת ההלבשה הרווח התפעולי זינק בכ-54% לכ-50.9 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי בסך של כ-33.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מגידול במכירות ומגידול של כ-13% ברווח הגולמי ובשיעורו מסך ההכנסות.

מגזר הטיפוח והקוסמטיקה צמח בכ-64.2% לכ-20.5 מיליון שקל לעומת כ-12.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד הנובע מגידול במכירות בחנויות הזהות. הרווח התפעולי במגזר הטיפוח והקוסמטיקה הסתכם בכ-3 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-77 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות ומגידול ברווח הגולמי.

מתחילת שנת 2024 פרעה החברה הלוואות בנקאיות בהיקף של כ-171 מיליון שקל. ההלוואות הבנקאיות הסתכמו בסוף הרבעון בכ-46 מיליון שקל לעומת כ-190 מיליון שקל נכון לסוף השנה. המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת במחצית הראשונה הסתכמו בכ-170.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-120 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. נכון לסוף הרבעון השני, עמדו יתרות המזומנים ושווי המזומנים של הקבוצה על סך של כ-210 מיליון שקל. נכון למועד פרסום הדוח, מונה רשת חנויות הקבוצה 343 חנויות ודוכנים בישראל, כמו גם 7 חנויות ודוכנים בחו"ל.

יאיר אוחיון, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו שמחים לסכם רבעון נוסף של צמיחה שבו הציגה הקבוצה גידול של כ-19% במכירות החנויות הזהות וגידול חד בהכנסות וברווח בשלושת מגזרי הפעילות שלה ובכל המותגים. תוצאות הרבעון השני משקפות את הביקושים הערים למותגי הקבוצה לצד המשך יישום צעדי ההתייעלות ומבטאות את עוצמת המותגים ונאמנות הלקוחות. ב-12 החודשים האחרונים הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם בכ-101.5 מיליון שקל. אנו מציגים ירידה בימי המלאי ברבעון השני, בדגש על המותג קסטרו ואיתנות פיננסית גבוהה ומצפים להמשך הצמיחה ושיפור בשיעורי הרווחיות ברבעונים הבאים.

"הקבוצה ממשיכה בפיתוח והרחבת פעילות כלל המותגים בהמשך לאסטרטגיית הצמיחה שלה: רשת קרולינה למקה מגדילה נתח שוק בתחום האופטיקה. אנו ממשיכים לפרוס בהצלחה את המותג אורבניקה המונה 26 חנויות כשבהמשך השנה יפתחו מספר חנויות נוספות ואת חנויות הקונספט החדשות של הודיס וטופ טן. במקביל, נמשכת פריסת חנויות של איב רושה שממשיכה בפיתוח המואץ וצפויה לפתוח השנה עוד מספר מיקומים חדשים, בנוסף ל-21 המיקומים הקיימים.

"זרוע חו"ל מתקדמת בהתאם לתוכנית העסקית. בסוף חודש יוני 2024 הושק בארה"ב אתר האינטרנט החדש של איב רושה, מותג הביוטי המוביל בצרפת, ובמהלך המחצית השנייה של שנת 2024 צפויים להיפתח שישה מיקומים חדשים בקניונים מובילים בארה"ב". 

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם קסטרו הרוויחה 56 מיליון פוקס הרוויחה פי 2 (ל"ת)
    אסולין 19/08/2024 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גולף
    אבי 19/08/2024 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולף הכי זולה , תבדוק רווח לשווי שוק .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות