ליברה עם דוחות חזקים: צמיחה של 30% בפרמיות - המניה מזנקת

חברת הביטוח הדיגיטלית הציגה צמיחה בפרמיות הממוצעות לצד שיפור חיתומי שסייעו לה לעבור לרווח נקי של 13 מיליון שקל
 | 
telegram

חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה ליברה 0% ליברה 753.9 0% ליברה בסיס:753.9 פתיחה:753.9 גבוה:753.9 נמוך:751.5 תמורה:88,486 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מסיימת את הרבעון השני עם צמיחה של 30% בפרמיות, לצד מעבר לרווח נקי של כ-13 מיליון שקל. זאת על רקע צמיחה בפרמיות הממוצעות לצד שיפור חיתומי.

הפרמיות ברוטו ברבעון השני עמדו על כ-182 מיליון שקל, צמיחה של כ-30% לעומת כ-140 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה רשמה החברה מעבר לרווח נקי של כ-13.3 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-800 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהפסד לרווח מיוחס בעיקר לשיפור החיתומי (Loss Ratio) בענף רכב רכוש, לאור הגידול בפרמיה הממוצעת וירידה בעלות התביעה הממוצעת אשר נובעת מירידה קלה בשכיחות הגניבות. זאת לצד גידול ברווחי השקעות בתיק הנוסטרו של החברה שהיקפו מסתכם בכ-450 מיליון שקל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות


אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה. קרדיט: ביזפרוטל

חלוקה למגזרים

הפרמיות ברוטו בביטוח רכב רכוש צמחו בכ-34% והסתכמו בכ-120 מיליון שקל לעומת כ-89.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהמשך צמיחה מואצת בהיקפי הפעילות של החברה בענף, המלווה בעלייה בפרמיה הממוצעת וכן מנאמנות לקוחות גבוהה הבאה לידי ביטוי בשיעור חידושים גבוה.

הפרמיות ברוטו בביטוח רכב חובה ברבעון השני לשנת 2024 הסתכמו בכ-54.2 מיליון שקל לעומת כ-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-20%.

הפרמיות ברוטו בביטוח רכוש אחר (ביטוח דירה, עסק, חיות מחמד וביטוח נסיעות לחו"ל) הסתכמו בכ-6.4 מיליון שקל, גידול של כ-33% לעומת כ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון השני נרשמו במגזר ביטוח חיים פרמיות שהורווחו ברוטו בסך של כ-1.4 מיליון שקל לעומת כ-400 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה:  "אנו גאים לסכם רבעון נוסף של צמיחה חזקה, הבאה לידי ביטוי בגידול חד בפרמיות וברווח נקי מרשים. זאת, לא רק על רקע העלאת הפרמיה הממוצעת, אלא בעיקר בעקבות המשך הגידול בכמות המבוטחים,  ההקפדה על חיתום איכותי והמודל התפעולי של החברה, שהינו היעיל ביותר בענף. המודל העסקי של ליברה מוכיח את עצמו ואנו ממשיכים לפעול לפי האסטרטגיה שלנו המתמקדת בחדשנות טכנולוגית ובפתרונות מבודלים המותאמים לצרכי הלקוח, תוך שימור איכות התיק. Chik, המוצר החדשני שלנו לביטוח נהגים צעירים, שהושק השנה, שבר את המוסכמות בענף וזכה להצלחה גדולה בקרב הציבור. בנוסף אנו גדלים משמעותית במוצרים שאינם בתחום הרכב - מוצרים אלה יהוו נדבך נוסף לצמיחה הצפויה שלנו ולמיקסום הרווחיות בשנים הקרובות."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות