סקודיקס מדווחת על זינוק של 52% בהכנסות הרבעון השלישי של 2024 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
ההכנסות של חברת סקודיקס סקודיקס -0.75% סקודיקס 289.4 -0.75% בסיס:291.6 פתיחה:291.6 גבוה:291.6 נמוך:287 תמורה:20,997 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המתמחה בפתרונות השבחה דיגיטליים לתעשיית הדפוס, עמדו ברבעון השלישי של השנה על 8.8 מיליון דולר, מה שמשקף צמיחה של כ–52% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד - כך עולה מתוצאותיה המקדמיות של החברה.
בתשעת החודשים האחרונים החברה הכניסה 22.2 מיליון דולר - מדובר בעלייה של כ–11% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. במקביל, החברה ממשיכה לחזק את מעמדה בשוק העולמי עם רכישות של מערכותיה על ידי חברות דפוס מובילות בעולם.
הזמנות חדשות באירופה והזמנה מהודו
לאחרונה, הודיעה החברה כי חברות דפוס בכל העולם רכשו ממנה מערכות: חברת הדפוס Printhouse GmbH בגרמניה – מהמובילות בשירותי הדפסה וגימור איכותיים, רכשה שלוש מערכות מסוג Ultra2500S HD בהיקף של מעל ל–2 מיליון יורו; חברת הדפוס ADC בהולנד, זוכת פרסים ומתמחה בהדפסה, רכשה מערכת; בנוסף, חברת הדפוס הדיגיטלי Celebrate בגרמניה, מחברות הדפוס הגדולות בעולם בתחום כרטיסי ברכה דיגיטליים בהתאמה אישית, רכשה שתי מערכות; חברת הדפוס Srinivas Fine Arts בהודו – ענקית בתחום הדפוס המספקת מוצרי פרימיום להפקות ספרים בהודו – המרחיבה את חדירת סקודיקס בשוק ההודי, רכשה מערכת.תערוכת דרופה – קפיצה בודדת או מקפצה?
תערוכת דרופה היא תערוכה המתקימת בגרמניה אחת לארבע שנים למשך כשבועיים. התערוכה נועדה עבור תעשייני דפוס מכל הסוגים ומכל העולם. השתתפו בה תשעה חברות ישראליות, רובן פרטיות אך חלקן נסחרות בבורסה, ביניהן סקודיקס ומאסיבית. מדובר באירוע מרכזי וחשוב בתעשיית הדפוס המתקיים בדוסלדורף, עיר תעשייה חשובה במערב גרמניה.אבל עד כמה היה האירוע חשוב לסקודיקס? צבר ההזמנות של החברה עמד בחציון על 9.7 מיליון דולר, זאת לעומת 1.7 מיליון דולר באותו מועד בשנה שעברה. מדובר בצבר גדול ביותר מפי חמש, שעל פי דוחות החברה הגידול מיוחס לתערוכה.
השאלה החשובה והמתבקשת היא, האם הצמיחה ברבעון בהיקף של 52% והגדילה בתשעת החודשים בהיקף 22% הם אורגניים או שהם בעקבות התערוכה. השאלה היותר יסודית היא האם סקודיקס מסוגלת לייצר קשרי לקוחות דומים לאלו שהיא הצליחה לייצר בתערוכה, ואז התערוכה הייתה עבורה מקפצה של מכירות, או שהיא לא מסוגלת, ואז התערוכה היתה עבורה רק קפיצה חד־פעמית. ואז ׳מה שיהיה הוא שיהיה׳: הצבר שהיה לה בחציון של 2023 הוא הצבר שצריך לצפות לו בעתיד; והצבר הנוכחי הוא סתם צ׳ופר מגרמניה.
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס, מסר: "הצמיחה המרשימה בהכנסות משקפת את אסטרטגיית החדשנות ואת הביקוש הגובר לפתרונות ההשבחה הדיגיטליים המתקדמים שלנו. ההצלחה בתערוכת דרופה חיזקה את מעמדנו כמובילי שוק והאיצה את המומנטום החיובי. אנו מזהים הזדמנויות צמיחה בשווקים מגוונים, תוך התמקדות בפיתוח פתרונות פורצי דרך שיעצבו את עתיד תעשיית הדפוס ויתמכו בהתרחבותנו הגלובלית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה