700 כ"ס - פורשה 911GT2 RS בדרך לישראל

הגרסה החזקה והקיצונית ביותר אי-פעם של ה-911 בייצור סדרתי תציע 700 כ"ס והנעה אחורית. המחיר בישראל - החל מ-2.7 מיליון שקל
נושאים בכתבה פורשה רכב

פורשה חשפה את ה-911 החזקה ביותר אי-פעם בייצור סדרתי, ה-GT2 RS. עם 700 כ"ס ו-76.4 קג"מ, מכונית הספורט החדשה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.8 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש.

ה-GT2 RS היא לא רק אחת המכוניות הקיצוניות ביותר שפורשה הציגה בתולדותיה, אלא גם אחת המכוניות היקרות ביותר אי-פעם שיימכרו בישראל. יבואנית המותג, חברת אורכיד ספורטס קאר, הודיעה כי תשווק בישראל את ה-RS החל בשנה הבאה, במחיר התחלתי של 2.7 מיליון שקל. חבילת שיפורים רשמית שפורשה תציע בשם "וייסך" (Weissach), על שם מרכז המחקר ופיתוח של פורשה, תעלה 265 אלף שקל נוספים.

ל-911 האולטימטיבית מנוע 3.8 ליטר טווין-טורבו, המבוסס על זה של הטורבו S. מגדשי טורבו גדולים יותר ומערכת קירור חדשה, סייעו להשגת ההספק המרשים. ה-RS גם מצוידת במרכב עם עיצוב חדש, שנועד ברובו לטובת יעילות אווירודינמית משופרת - כולל כל מסיטי הרוח, הניפוחים והכנפיים שרק תוכלו לחלום עליהם. רובם אגב, מיוצרים מסיבי פחמן - לטובת חסכון במשקל. ל-RS משקל עצמי של 1,470 ק"ג, 20 בלבד יותר מטורבו רגילה.

בדומה ל-GT2 קודמות, גם הפעם פורשה מציעה הנעה אחורית, אך בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. ה-RS תציע גם היגוי אחורית לשיפור היכולת הדינמית, מתלים בכיול חדש, בלמים קרמיים ומערכת פליטה מטיטניום.

השימוש בחומרים אקזוטיים לא נגמר כאן: גם הגג מיוצר ממגנזיום, ואם תרכשו את חבילת "וייסך", פורשה תציע לכם גג ומוטות מייצבים מסיבי פחמן, חישוקי מגנזיום וחלקי מתלה מטיטניום. גרסה זו תוצע גם עם כלוב התהפכות בחלק מהשווקים. ה-GT2 RS נועלת צמיגי 265/35 על חישוקי "20 מלפנים ו-325/30 על חישוקי "21 מאחור.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אין בעייה, אקח הלוואה ואקנה (ל"ת)
    מובטל 03/07/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לוזון הזמין שתיים!!!,בשביל הכבוד. (ל"ת)
    abrasha 03/07/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פעם גברים התגאו במספר הנשים -היום בכוח סוס (ל"ת)
    לילי 03/07/2017 09:31
    הגב לתגובה זו