טסלה מעלה שוב מחירים - מודל 3 במינימום 208 אלף שקל
עלייה של 8 אלף שקל שמצטברת לעלייה של כ-30 אלף שקל מאז ההשקה
טסלה מעלה את המחיר של הגרסה הבסיסית של מודל 3 בארץ ב-8 אלף שקל ל-208 אלף שקל כאשר גרסאות מתקדמות יותר יעלו עד 281 אלף שקל. מדובר על עלייה מצרפית של כ-30 אלף שקל מאז ההשקה לפני שנה.
דגם הלונג' ריינג' מתייקר ב-8 אלף ל-253 אלף שקל. ואילו דגם הביצועים של מודל 3, מתייקר ב-10 אלף שקל ל-280 אלף שקל. הדגמים יהיו זמינים בין מאי לנובמבר. ההתייקרות היא חלק מהתייקרות עולמית במחירי הרכב כאשר גם המתחרות של טסלה העלו מחירים. עם זאת, מאז ההשקה באץ עלו המחירים בכ-15% וזה שיעור גבוה גם יחסית לעולם. הסיבה היא ניסיון להיכנס במחירי חדירה נמוכים יחסית.
טסלה עוד לא משיקה את כל הדגמים שלה בארץ, והמשמעות היא שעם ההשקה של הדגמים המתקדמים יותר, אנחנו נראה מחירים של 300 אלף קל ומעלה. טסלה תשיק בישראל, בחודשים הקרובים את מודל Y, הג'יפון המבוסס על מודל 3. צפוי שהוא יהיה יקר מהדגמים הבסיסיים בכ-10% בדומה למחירו בחו"ל.
מאז טסלה החלה לשוק את המוכניות בארץ היא כבר מסרה מעל 7,000 רכבים, כאשר על פי ההערכות יש לה הזמנות בהיקף כפול.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.פראיירים לא מתים (ל"ת)שי 04/03/2022 21:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ברגע שהרכב החשמלי יתפוס 10 אחוז מהשוקמוטי 04/03/2022 19:04הגב לתגובה זו0 0ככל הנראה במשרד האוצר יתחילו להזיע. - אגרת רישוי מלאה - מס נסועה - רכב חשמלי נוסע פי 2 מרכב על דלק מאובנים. - הפסדי מע"מ ומיסים על טיפולי רכב. - מה שיגרום לחדירה איטית יותר/ אוזלת מחירי הרכב החשמלי. במדינת ישראל אין ואקום לאורך זמן. אני אוהב רכבים חשמליים זה העתיד, אבל המדינה לא תוותר לאורך זמן על המיסים. ומי שחושב אחרת חי בלהלהלנד.סגור
-
2.אדיוט מי שקונה, ויש כמה אלפים מהם בארץ. (ל"ת)אילון מאסק 04/03/2022 16:40הגב לתגובה זו1 0סגור
-
אני מחליף פעם בשנה פרסות לסוס. הכי טוב (ל"ת)ירון 04/03/2022 21:40הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.מי שנדפק פעם אחתיהווית 04/03/2022 11:45הגב לתגובה זו1 0כבר לא יכול להיגמלסגור