בואינג מאמינה שהביקושים ישארו חזקים; חוששת מיכולת האספקה

בחברה מציינים כיצד ההשקעה בחברות התעופה הופכת לבעייתית יותר ויותר שכן המטוס מזהם, וכי בעיה זו רק תגדל בעתיד. כמו כן חוששת בואינג מהיכולת של חברות התעופה לעמוד בביקושים הגבוהים כאשר מציינים את הפגיעה בשרשראות האספקה
 | 
telegram
(4)

נראה כי דבר לא הולך ליצרנית המטוסים האמריקאית  BOEING +4.09% BOEING 149.27 +4.09% BOEING סגירה:0 פתיחה:143.74 גבוה:150.34 נמוך:143.49 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: BA). רק בתחילת החודש הקודם דיווחנו כיצד המכירות של הקבוצה בחודש אפריל נמצאו היו בירידה, וכיצד היא מתקשה להתאושש ממגפת הקורונה. עוד קודם לכן דיווחנו כיצד החברה מתכננת לשגר לחלל חללית, ומוקדם יותר במהלך אמצע השנה דיווחנו כיצד עיכוב בייצור מטוסי ה-787 שלה גורר את המניה כלפי מטה

אולם האם כעת מתחילים הדברים להשתנות עבור החברה. בכנס בו נאם מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, ציין האחרון כיצד הוא מאמין שהביקוש לטיסות ממשיך לעמוד איתן וכי כך ימשך גם בעתיד הקרוב. 

בחברת בואינג מאמינים כי הביקושים ימשיכו להישאר חזקים, וכי לצערו הביקושים הגבוהים לחופשות לא מאפשרות לבואינג לייצר את המטוסים בזמן עבור חברות התעופה, שנדרשות אליהן על מנת להטיס את הנוסעים עצמם. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עבור משקיעי בואינג למנכ"ל הייתה נקודה טובה אחת נוספת, כאשר ציין שהוא אינו מאמין שהדיווחים השליליים שהוציאה חברתו עד עכשיו ימשיכו להטריד את המשקיעים. 

גידול בביקושים בתעשייה מצביע על סיטואציה בריאה. מנגד, הגידול בביקושים הוא אותו אחד שגרם לתקלות הרבות בתעשייה מלכתחילה. חברות רבות מתקשות לגייס עובדים, להשיב עצמן לפעילות בהתאם לגידול בביקושים ולהוציא טיסות באופן סדיר. 

כמו כן, גם עניין שרשראות האספקה מטריד את המנכ"ל, כאשר זה ציין כיצד לתעשייה שרשרת אספקה מסובכת, וכיצד היעדר היכולת להתמודד עם חוסרים מסויימים בעקבות הפגיעה מנעה מהחברה לשוב לפעילות מלאה. לראייתו, משבר זה ימשך עד סוף השנה הקרובה. 

על המשקיעים לשקול גם את הצד הסביבתי שבהשקעות בחברת מטוסים. בהסתכלות על מורד הדרך מאמין המנכ"ל כי החברה נאלצת להתמודד יותר ויותר עם דרישה כי יעילות המטוסים תעמוד בקנה אחד עם פליטה נמוכה. כידוע, למטוסים יכולית גבוהה מאוד לזהם את הסביבה. 

מאז החברה נסחרה בשיא (קרוב ל-270 דולר) במהלך אוגוסט 2021, איבדה קרוב ל-50% כאשר היא עולה 136.75 דולר למניה. החברה נסחרת בשווי של 81.1 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל מי ש לא נופל ל לחץ אמריקאי עובר ל...איירבס
    YL 27/06/2022 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו בקטן רמי לוי בחר נכון איירבס 320 רק אל על ש אפילו שהיא חברה פרטית מופעל עליה לחץ אדיר
    סגור
  • 3.
    בויאנג זו חברה עם חפיר עמוק.
    אני הילד 23/06/2022 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השיא היה בפברואר 2019 בשער 425. כלומר אנחנו בשליש מהשיא. ירידה של 66%. השוק כולו מורכב משתי חברות בלבד. בויאנג והמתחרה איירבס. קשה מאד יהיה לחברה נוספת להיכנס כי החסמים הם מאד אבל מאד גבוהים. ומכיוון שאני חושב שימשיכו לייצר מטוסים ב 30 שנה הקרובות לפחות. לדעתי זה מחיר טוב. החברה אולי הפסידה נתח שוק והסתבכבה קצת כלכלית אבל היא תצא מזה. האמריקאים לא יתנו לאירופים לנצח אותם בתחום כל כך חשוב.
    סגור
  • 2.
    בויאנג זו חברה עם חפיר עמוק.
    אני הילד 23/06/2022 07:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השיא היה בפברואר 2019 בשער 425. כלומר אנחנו בשליש מהשיא. ירידה של 66%. השוק כולו מורכב משתי חברות בלבד. בויאנג והמתחרה איירבס. קשה מאד יהיה לחברה נוספת להיכנס כי החסמים הם מאד אבל מאד גבוהים. ומכיוון שאני חושב שימשיכו לייצר מטוסים ב 30 שנה הקרובות לפחות. לדעתי זה מחיר טוב. החברה אולי הפסידה נתח שוק והסתבכבה קצת כלכלית אבל היא תצא מזה. האמריקאים לא יתנו לאירופים לנצח אותם בתחום כל כך חשוב.
    סגור
  • 1.
    אל חשש ל לחץ ביצור קונים בואיינג רק בגלל הממשל
    Yl 23/06/2022 01:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע איירבאס עולה באיכות אבל מה לעשות ישראל למשל גם בחלום לא יכולה לעבור
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות